en dan meurt je hele kamer naar uiquote:Op woensdag 30 september 2009 21:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Oma's tip: Snij een ui door en leg deze (vlakke kant boven) onder je bed.
Zou tegen verkoudheid helpen.
Slaapsequote:Op woensdag 30 september 2009 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaap lekker allemaal, ik noem het een dag, zoals de engelsen dat zo mooi in hun taal zeggen kunnen.
Eigenlijk wel grappig om dat 's avonds te zeggen.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaap lekker allemaal, ik noem het een dag, zoals de engelsen dat zo mooi in hun taal zeggen kunnen.
en brad al thuis of zit je nog 'gezellig' met je oudersquote:Op woensdag 30 september 2009 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel grappig om dat 's avonds te zeggen.
Ja, gezellig. Mijn moeder had een pak kruidcake meegenomen voor in de magnetron, maar dat moet op 600W en ik heb geen idee wat het wattage van onze magnetron is, die kwam bij het huis geleverd. Nah, mijn pa wist wel hoe dat moest, want er zat een knopje "power" op!quote:Op woensdag 30 september 2009 22:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en brad al thuis of zit je nog 'gezellig' met je ouders
altijd leukquote:Op woensdag 30 september 2009 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, gezellig. Mijn moeder had een pak kruidcake meegenomen voor in de magnetron, maar dat moet op 600W en ik heb geen idee wat het wattage van onze magnetron is, die kwam bij het huis geleverd. Nah, mijn pa wist wel hoe dat moest, want er zat een knopje "power" op!
En dan gaat ie uilig staan kijken wat er op de display komt te staan (die knop stelt het percentage van de maximum wattage in). Ja, dat werkt niet he, en het komt natuurlijk helemaal niet in hem op dat wij zoiets na twee jaar intussen wel hadden uitgevogeld, als dat de oplossing was.
Het klinkt wel heel zeikerig, he?quote:
Beetje.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het klinkt wel heel zeikerig, he?
nope dat was om 23.30quote:Op donderdag 1 oktober 2009 03:21 schreef wonderer het volgende:
Ja, als je omm vier uur 's middags al gaat slapen...
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja de eerste storm komt dit weekend al, als ik overdag door Brugge mag flaneren
Doe mij dan maar de eerste.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
Prinsessenpannekoekjes anyone?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die paarse was echt eng
Het is maar kleurstof, het smaakt er echt niet anders doorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de eerste.
Die 2de zou ik me echt niet aan wagen
Heel sterk, dus ik zou me daar niet aan wagenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is maar kleurstof, het smaakt er echt niet anders door
Maar je hoofd zegt van wel.
Ow euh gadver! Hoewel die eerste er inderdaad wel lekker uit ziet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
PrinsessenpanneNkoekjes anyone?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die paarse was echt eng
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow euh gadver! Hoewel die eerste er inderdaad wel lekker uit ziet.
Maar gooi jij nou echt olijven op je pannenkoek?
Okequote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Hartige pannekoek met spek, olijven, pepers, kappertjes en paprika.
Hmmmmm
why that face?quote:
ja dat vonden wij ook alquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke![]()
Die tweede en derde pannenkoek zouden trouwens ook wel goed passen bij Halloween
Opgemerkt? hahaha er stond een compleet ADHD'rende, cheerende, meute!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
why that face?
Wordt je opgemerkt bij binnenkomst, is het ook niet goed
Ja nou....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Opgemerkt? hahaha er stond een compleet ADHD'rende, cheerende, meute!
Nou dat is OOK Disney hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:14 schreef Desmonkey het volgende:
Tweede pannenkoek ziet eruit als de moederkoek van Ursula de zeeheks..
Volgens mij kan je het recept wel direct via PM naar Xiance doorsturenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
Prinsessenpannekoekjes anyone?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die paarse was echt eng
Ja door mijn uitstapje van gisteren naar Gouda, en de nieuwe release ben ik zo druk als een hoer op 2e pinksterdagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:26 schreef Baltar het volgende:
't is maar een stille bedoeling hierzo deze ochtend
Hij heeft zich nog niet gemeld, zou ie op de vlucht zijn?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)eek-zino-brandt.html
Heeft KK een bommetje gedropt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |