aardbeveingen, tsunami, dacht dat het toch aardig opschoot, misschien te ver bij je vandaanquote:Op woensdag 30 september 2009 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
wanneer schiet dat broeikaseffect nou eens op
ga in bed liggenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja zit gewoon binnen, raam is dicht en het is nog niet eens winter
Onze "kachel" moet eerst worden gecheckt voor we hem aan durven zetten en de oliemaatschappij heeft pas eind van de maand tijd. Intussen hebben we al vorst aan de grond gehad...quote:Op woensdag 30 september 2009 19:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja zit gewoon binnen, raam is dicht en het is nog niet eens winter
Ik heb zo'n ministepper gekocht. Als ik het koud heb, ga ik even tien minuten steppen en dan ben ik weer warmquote:Op woensdag 30 september 2009 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het ook al heel de dag koud.
die hebben niks met het broeikaseffect te maken, ik wil de hogere temperaturenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
aardbeveingen, tsunami, dacht dat het toch aardig opschoot, misschien te ver bij je vandaan
quote:
Nee, die RUIKT naar visquote:Op woensdag 30 september 2009 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil de fluit van een van de dwergen in Sneeuwwitje (die eruit ziet als een vis). (De fluit dus he, sneeuwwitje ziet er niet uit als een vis).
Moet ze wassen, de dwergen weten hoequote:
Bert en Erniequote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet ze wassen, de dwergen weten hoe.
Dat zijn we allemaal.quote:
quote:
"... me"? Of je verveelt anderen?quote:
't is pas half 3 daar toch?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een knuffel nodig. Hopelijk komt Brad op tijd thuis vanavond.
Gewoon. Verveelquote:Op woensdag 30 september 2009 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"... me"? Of je verveelt anderen?
quote:Op woensdag 30 september 2009 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, zijn we opeens echt allemaal sad and lonely!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |