Is er wel een datum afgesproken?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:07 schreef De_Hertog het volgende:
En als mensen zeggen voor elf uur te mailen wil dat niet zeggen dat ze voor elf uur mailen natuurlijk.
Nee, en we hebben het ook niet over 's middags of 's avonds gehad. Straks maar eens kijken hoe een deadline klinkt als hij voorbij vliegtquote:Op woensdag 30 september 2009 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er wel een datum afgesproken?
Zo lang slapen vind ik over het algemeen ook niet prettig, maar ik had mijn tijd wel beter kunnen bestedenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus had je nog langer op bed kunnen liggen
Dat kan inslaan als een bom.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, en we hebben het ook niet over 's middags of 's avonds gehad. Straks maar eens kijken hoe een deadline klinkt als hij voorbij vliegt
Als ik hier niet meer post weet je wat er gebeurd is..quote:
Dan heb je speakers gevonden zodat je radio kan luisteren?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als ik hier niet meer post weet je wat er gebeurd is..
Niet gezien. Maar nu wel al veel over meegekregen.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Heb je NCIS LA al gezien dan C4?
In tegenstelling tot wat bepaalde vooroordelen over mannen lijken te zeggen kan ik best radio luisteren en berichten typen tegelijkertijd.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:24 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Dan heb je speakers gevonden zodat je radio kan luisteren?
Is het een bekende actrice die die rol speelt?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan wel een pic plaatsenEr valt inhoudelijk nog steeds niet zoveel te zeggen over de serie zelf vind ik
Zeker niet als er haast bij is.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:37 schreef De_Hertog het volgende:
Mail is binnen. En het is WEER het verkeerde bestand. Gaat lekker zo...
Tip: nooit zaken doen met belgen.
Ja dat zeg ikquote:
Dat las ik op wikiquote:Zij speelde o.a. in "The Unit", "Carnivale" en "Pret-a-Porter".
Een angry granny. Die zou ik niet als baas willen hebben.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:39 schreef Etcetera het volgende:
Dat las ik op wikiIk vind Hetty tof
Sarcastische moederkloek idee
Het mooie is dat dit een externe programmeur is die was ingehuurd omdat er haast bij was. Tot nu toe heeft hij mijn code herschreven in plaats van aangevuld, zodat we drie dagen later nog steeds even ver waren, daarbij een fout geintroduceerd die ik al had opgelost, zodat we een halve dag achter liepen, en tot twee keer toe een verkeerd bestand gestuurd wat nu ook alweer een halve dag gekost heeft.quote:
Ontslaan voordat er nog meer fouten bijkomen, nieuwe externe programmeur aannemen en hem goed van tevoren op de hoogte stellen, probleem opgelost?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het mooie is dat dit een externe programmeur is die was ingehuurd omdat er haast bij was. Tot nu toe heeft hij mijn code herschreven in plaats van aangevuld, zodat we drie dagen later nog steeds even ver waren, daarbij een fout geintroduceerd die ik al had opgelost, zodat we een halve dag achter liepen, en tot twee keer toe een verkeerd bestand gestuurd wat nu ook alweer een halve dag gekost heeft.
Daar is het nu wat te laat voorquote:Op woensdag 30 september 2009 11:45 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Ontslaan voordat er nog meer fouten bijkomen, nieuwe externe programmeur aannemen en hem goed van tevoren op de hoogte stellen, probleem opgelost?(als iedereen nou kon doen wat DS zei
)
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef Etcetera het volgende:
Ze komt mij wel bekend voor, nog niet uitgezocht waarom. Maar hoe ze er uit ziet is gewoon... Nou ja kijk zelf maar
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:10 schreef De_Hertog het volgende:
Het is een wonder: ik heb het juiste bestand. Tijd om aan de slag te gaan dus. Tot later
quote:
Silvia Gonorroe?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef Etcetera het volgende:George's syphilis chick zit in NCIS
Dank je. Het begint al goed: de todo is dezelfde als die ik gemaild had, en hij heeft drie dingen niet gedaan die wel hadden gemoeten, en iets wel gedaan wat niet had gehoeven. Best erg eigenlijk. Maar ik kan er alleen maar een welgemeende 'quote:
Je zult wel blij zijn met zo'n "collega".quote:Op woensdag 30 september 2009 12:44 schreef De_Hertog het volgende:
En het compileert niet eens.. Nu kan ik er ook nog zijn fouten uit gaan halen dus.
Nou ja, even relativeren. Ik meldde hier een paar weken geleden al dat het de laatste tijd niet meer zo lekker loopt hier. Dat kwam voornamelijk door mismanagement/miscommunicatie 'van boven'. Nu meldde de baas net aan de telefoon dat hij vanochtend 'niet echt' had gezegd dat het bestand dat we vanochtend hadden gekregen het verkeerde was. Dus ik weet niet precies welk gedeelte nu de schuld is van de baas en welke van de 'collega'.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je zult wel blij zijn met zo'n "collega".
'whooosh'quote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, en we hebben het ook niet over 's middags of 's avonds gehad. Straks maar eens kijken hoe een deadline klinkt als hij voorbij vliegt
Eindelijk weer een ouderwetse Soempie actie.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
'whooosh'![]()
Ik ben helemaal voor jan doedel naar Nijmegen gegaan vanmorgen. Had niet gekeken welk college gegeven werd en toen ik eenmaal in de zaal zat begon er iets wat ik helemaal niet hoef te volgen.![]()
Dus, beetje jammer ook dat ik niks mee had om in de trein te lezen. Mooi m'n hele ochtend verspild.
En Ziva dan?quote:
Mja. Jeej.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een ouderwetse Soempie actie.
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:26 schreef Etcetera het volgende:
C4 je brengt me in de verleiding hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Gewoon zoeken naar een huis waar een NCIS poster voor het raam hangt.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:40 schreef Etcetera het volgende:Ik kan uitstekende koffie zetten naar het schijnt
En als jij mijn adres kunt vinden dan ben je van harte welkom
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:52 schreef De_Hertog het volgende:
Vloek, scheld, tier. Ik had de andere programmeur gemaild dat het niet werkte. Ondertussen zelf op onderzoek gegaan en twee plekken gevonden waar gewoon fouten in stonden. Daarna kreeg ik een mailtje terug met 'geen idee wat er mis ging, hier het bestand nogmaals'. Ik kijk in dat bestand, blijken die twee fouten eruit gehaald te zijn. Dan weet je toch donders goed wat er mis ging, of ben ik nou gek..
*tot tien tellen gaat.
Tenzij die loge zijn spullen bij deze spijkerboor heeft opgeslagen...quote:Op woensdag 30 september 2009 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, I'm coming your wayga mn logé helpen verhuizen en die heeft zn spullen opgeslagen liggen in........ [insert tromgeroffel]....... Spijkerboor
niet meer dan een puntje op de kaart zag ik, maar niet al te ver van Knoal City toch?
quote:
quote:Today, we ran out of milk and my 4 year old son came up to me and asked if he can "milk" my wife's breasts for his cereals. Apparently, he thinks my wife doesn't love him and his sister is selfish for not sharing her milk. His sister is only one month old. FML
#5560413 (39)
I agree, your life sucks (2795) - you totally deserved it (294)
On 09/30/2009 at 1:17am - kids - by Anonymous (man) - Malaysia (Kuala Lumpur)
quote:Today, I got home from London and discovered my appartment had been broken in to and pretty much everything was gone. I ask my neighbour if he heard anything. He did. He thought I was moving out. He doesn't like me so he helped the guys move out my TV and the rest of my stuff. FML
quote:
Mensen die hun video's als HQ bestempelen en dan vervolgens een postzegelformaat filmpje upscalen naar een hogere resolutie... moeten ook afgeschoten worden...quote:Op woensdag 30 september 2009 16:44 schreef Etcetera het volgende:
Doe mij maar Black Eyes PeasJammer dat de HQ versie alles behalve HQ is
In het zuiden zeggen ze het ookquote:Op woensdag 30 september 2009 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar de supermarkt, of zoals ze hier in het noorden zeggen, 'de winkel'.
in het westen ookquote:
Naast Fuck My Life, My Life is Average is er nu It Made My Day. That made my dayquote:Today in math class when this girl named Kristen, who thinks she’s the most popular girl in school, raised her hand to ask a question, I ran up and high-fived it. Everyone laughed. IMMD.
En het oosten?quote:
hebben ze daar een supermarkt?quote:
Ik.. ik.. weet het nietquote:Op woensdag 30 september 2009 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hebben ze daar een supermarkt?
In Hengelo en Enschede wel. Tussen Amersfoort en Hengelo zou ik het niet wetenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hebben ze daar een supermarkt?
Moet de winkel wel los zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 18:47 schreef LadyBlack het volgende:
In het oosten zeggen ze altijd boodschappen halen (ipv doen dus). Maar naar de winkel zal ook wel
Als de winkelier tegen mij zegt dat ie los is heb ik er als klant niks meer te zoeken hoorquote:
Geen jim-idols poster voor jou?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:42 schreef Etcetera het volgende:De tijd dat ik posters aan de muur hang is voorbij. En heb nog nooit een poster aan m'n raam gehangen
Jimquote:Op woensdag 30 september 2009 20:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geen jim-idols poster voor jou?
Alles goed meis?quote:
Het gaat, ik zit ziek thuis. Met jou?quote:
Heel goed! Iemand heeft vanavond een kapitale blunder gemaakt......quote:Op woensdag 30 september 2009 20:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Het gaat, ik zit ziek thuis. Met jou?
Vertel?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heel goed! Iemand heeft vanavond een kapitale blunder gemaakt......
Ik ging uit werk even wat drinken met een aantal jongens van vechtsport. Ineens komt een eikel die een hekel aan mij heeft binnen met 5 vrienden. Hun mot zoeken met mij....kijken ze om staan er ineens 30 van die vechtsporters om ze heen.... Ik heb nog nooit mensen zo hard zien rennen......quote:
Whehehehehequote:Op woensdag 30 september 2009 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ging uit werk even wat drinken met een aantal jongens van vechtsport. Ineens komt een eikel die een hekel aan mij heeft binnen met 5 vrienden. Hun mot zoeken met mij....kijken ze om staan er ineens 30 van die vechtsporters om ze heen.... Ik heb nog nooit mensen zo hard zien rennen......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |