In het zuiden zeggen ze het ookquote:Op woensdag 30 september 2009 17:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar de supermarkt, of zoals ze hier in het noorden zeggen, 'de winkel'.
in het westen ookquote:
Naast Fuck My Life, My Life is Average is er nu It Made My Day. That made my dayquote:Today in math class when this girl named Kristen, who thinks she’s the most popular girl in school, raised her hand to ask a question, I ran up and high-fived it. Everyone laughed. IMMD.
En het oosten?quote:
hebben ze daar een supermarkt?quote:
Ik.. ik.. weet het nietquote:Op woensdag 30 september 2009 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hebben ze daar een supermarkt?
In Hengelo en Enschede wel. Tussen Amersfoort en Hengelo zou ik het niet wetenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hebben ze daar een supermarkt?
Moet de winkel wel los zijnquote:Op woensdag 30 september 2009 18:47 schreef LadyBlack het volgende:
In het oosten zeggen ze altijd boodschappen halen (ipv doen dus). Maar naar de winkel zal ook wel
Als de winkelier tegen mij zegt dat ie los is heb ik er als klant niks meer te zoeken hoorquote:
Geen jim-idols poster voor jou?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:42 schreef Etcetera het volgende:De tijd dat ik posters aan de muur hang is voorbij. En heb nog nooit een poster aan m'n raam gehangen
Jimquote:Op woensdag 30 september 2009 20:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geen jim-idols poster voor jou?
Alles goed meis?quote:
Het gaat, ik zit ziek thuis. Met jou?quote:
Heel goed! Iemand heeft vanavond een kapitale blunder gemaakt......quote:Op woensdag 30 september 2009 20:39 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Het gaat, ik zit ziek thuis. Met jou?
Vertel?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heel goed! Iemand heeft vanavond een kapitale blunder gemaakt......
Ik ging uit werk even wat drinken met een aantal jongens van vechtsport. Ineens komt een eikel die een hekel aan mij heeft binnen met 5 vrienden. Hun mot zoeken met mij....kijken ze om staan er ineens 30 van die vechtsporters om ze heen.... Ik heb nog nooit mensen zo hard zien rennen......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |