quote:Op woensdag 30 september 2009 13:26 schreef Etcetera het volgende:
C4 je brengt me in de verleiding hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Gewoon zoeken naar een huis waar een NCIS poster voor het raam hangt.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:40 schreef Etcetera het volgende:Ik kan uitstekende koffie zetten naar het schijnt
En als jij mijn adres kunt vinden dan ben je van harte welkom
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:52 schreef De_Hertog het volgende:
Vloek, scheld, tier. Ik had de andere programmeur gemaild dat het niet werkte. Ondertussen zelf op onderzoek gegaan en twee plekken gevonden waar gewoon fouten in stonden. Daarna kreeg ik een mailtje terug met 'geen idee wat er mis ging, hier het bestand nogmaals'. Ik kijk in dat bestand, blijken die twee fouten eruit gehaald te zijn. Dan weet je toch donders goed wat er mis ging, of ben ik nou gek..
*tot tien tellen gaat.
Tenzij die loge zijn spullen bij deze spijkerboor heeft opgeslagen...quote:Op woensdag 30 september 2009 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, I'm coming your wayga mn logé helpen verhuizen en die heeft zn spullen opgeslagen liggen in........ [insert tromgeroffel]....... Spijkerboor
niet meer dan een puntje op de kaart zag ik, maar niet al te ver van Knoal City toch?
quote:
quote:Today, we ran out of milk and my 4 year old son came up to me and asked if he can "milk" my wife's breasts for his cereals. Apparently, he thinks my wife doesn't love him and his sister is selfish for not sharing her milk. His sister is only one month old. FML
#5560413 (39)
I agree, your life sucks (2795) - you totally deserved it (294)
On 09/30/2009 at 1:17am - kids - by Anonymous (man) - Malaysia (Kuala Lumpur)
quote:Today, I got home from London and discovered my appartment had been broken in to and pretty much everything was gone. I ask my neighbour if he heard anything. He did. He thought I was moving out. He doesn't like me so he helped the guys move out my TV and the rest of my stuff. FML
quote:
Mensen die hun video's als HQ bestempelen en dan vervolgens een postzegelformaat filmpje upscalen naar een hogere resolutie... moeten ook afgeschoten worden...quote:Op woensdag 30 september 2009 16:44 schreef Etcetera het volgende:
Doe mij maar Black Eyes PeasJammer dat de HQ versie alles behalve HQ is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |