jammer , ik wil hem op blu-ray , maar om nu te wachten op de amerikaanse releasequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:19 schreef wdn het volgende:
Dat verschilt per dvd/blu ray dus je zult zelf even moeten kijken of er engelse subs bij zijn. Releases voor zuid-oost azie hebben vaak een engelse subtitel track erbij. De huidige release van Bleach is een NTSC(!) versie zonder engelse subs en alleen bedoeld voor de Japanse markt. Dus daar heb je weinig aan
NTSC voor de japanse markt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:19 schreef wdn het volgende:
Vanmorgen heb ik eps 1 van "Miracle train" (3de rij, 5de anime in het overzicht) gezien en ik moet zeggen dat het leuk is gedaan. Hoe ze op het idee komen om treinen als persoon neer te zetten is me een raadsel
[..]
Dat verschilt per dvd/blu ray dus je zult zelf even moeten kijken of er engelse subs bij zijn. Releases voor zuid-oost azie hebben vaak een engelse subtitel track erbij. De huidige release van Bleach is een NTSC(!) versie zonder engelse subs en alleen bedoeld voor de Japanse markt. Dus daar heb je weinig aan
Weet je het zeker?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
NTSC voor de japanse markt?
japan = PAL afaik
quote:Language: Japanese
Subtitles: Japanese
Country of Origin: Japan
Picture Format: NTSC
Tegenwoordig kunnen bijna alle TV's beide systemen aan. Dat dan wel weerquote:NTSC is the acronym of the National Television System Committee and this standard is used on North America, Canada, Mexico and Japan.
PAL stands for Phase Alternating Line and it is the TV standards used for Europe, Hong Kong and the Middle East.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:59 schreef Xaryna het volgende:
Treinen als personen doet me denken aan Tom de Locomotief (of hoe die trein ook heette)
Die doe ik morgen in de trein.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:38 schreef Bakakame het volgende:
Net ep 26 van FMA: Brotherhood gezien.. Nice!
Zag er zo anime uit, daardoor vast in de war gebrachtquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:09 schreef wdn het volgende:
Dat is geen anime![]()
Bakakame: ik ben die nog steeds aan het downloaden. Gaat echt met een pokkegang
Dat eindequote:Op maandag 5 oktober 2009 19:57 schreef wdn het volgende:
FMA eps 26![]()
![]()
Wat een geweldige anime blijft dit toch.
En het belooft heel veel voor eps 27.
gniffie: ik meen dat dat door 1 van de engelse royals is gemaakt? Dutchess of York ofzo. Dus geen japanse link
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat einde. Vergeleken met dit is FMA 1 best wel troep
.
School days vond ik creepy dus niet afgekekenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
voor iedereen die school days heeft gezien, check ff ~valentines day~!!
En begonnen aan jigoku shoujo, ik heb zo een idee dat het nogal onbegrijpelijk gaat worden met wazige japanse horror met de nadruk of rare tradities ofzo, is that the case?
Valentine's Day is volgens mij 'n hele foute OVA..quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
School days vond ik creepy dus niet afgekeken, is 'valentines day' een spin-off?
FMA1 = poep![]()
Hikaru no Go is de shit, al 4 keer gezien
Nu je het zegt... Verrek ja!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:19 schreef gniffie het volgende:
En een mahoromatic special volgens de OP. Die moet ik zien
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
School days vond ik creepy dus niet afgekeken, is 'valentines day' een spin-off?
FMA1 = poep![]()
Hikaru no Go is de shit, al 4 keer gezien

Wat zit je jezelf nou belachelijk te makenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef Quir het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is 90 seconden werk, het is niet meer dan knip en plak werk, eigenlijk. Ik doe het graag om iemand even welverdiend negatief in de kijker te zetten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat zit je jezelf nou belachelijk te maken![]()
... Wij weten beiden waar dit op uit gaat lopen, we weten beiden dat het zinloos is, we weten beiden wie dit zou winnen. Bespaar me de moeite van het uittypen van die extra drie zinnen, en zeg ik vind.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:34 schreef gniffie het volgende:
FMA vier jaar geleden gezien en kan me er niks van herinneren, dat zegt toch wel wat (dat ik slim ben sowieso al)
Ik natuurlijk, 't blijft een overgehypte seriequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:56 schreef Quir het volgende:
[..]
... Wij weten beiden waar dit op uit gaat lopen, we weten beiden dat het zinloos is, we weten beiden wie dit zou winnen. Bespaar me de moeite van het uittypen van die extra drie zinnen, en zeg ik vind.
Chopchop.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:05 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, 't blijft een overgehypte serie
Inderdaad, dat mensen die meuk konden kijkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:05 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, 't blijft een overgehypte serie
dude, die eens niet zo verdomde kansloos.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef Quir het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik heb welgeteld 4 eps van de eerste en de tweede serie gekeken. om eerlijk te zijn kan het mij echt niet boeien. ik vind het nogal een hoog kiddiehype gehalte hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat mensen die meuk konden kijken
Kunnen we die kleuter gewoon niet een week negeren om het hem af te lerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dude, die eens niet zo verdomde kansloos.
als die kerel dat zo vind, laat hem dan. ga dan niet achterloos ''in discussie'' of ''afkraken'', want dat verpest de sfeer alleen maar.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kunnen we die kleuter gewoon niet een week negeren om het hem af te leren
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:20 schreef Quir het volgende:
Ik heb me nu toch de eerste uren verslapen. Misschien kan ik net zo goed me wagen aan een aflevering van iets. Maar wat?
Waarom ben jij zo blij over een verkeerd gespeld woord?quote:
Omdat je als taalnazi lekker een kutschop naar de klb kan krijgenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo blij over een verkeerd gespeld woord?
Al die haatquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat je als taalnazi lekker een kutschop naar de klb kan krijgen
Welnee, Horriblesubs heeft nu toch alles geautomatiseerd, dus als het goed is brengen ze het binnen een half uur na release op TT.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:37 schreef Ascendancy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fairy tail is door crunchy gelicensed. Dat wordt dus een eeuwige bende met het zoeken naar subs
Maar dat is crunchyripquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:04 schreef tyroz het volgende:
[..]
Welnee, Horriblesubs heeft nu toch alles geautomatiseerd, dus als het goed is brengen ze het binnen een half uur na release op TT.
Zo verschrikkelijk zullen de subs vast niet zijn... Al sluit ik het niet uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dat is crunchyrip
En crunchyroll subs zijn echt bagger. Ik had zo gehoopt op een gg release
zijn ze welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:44 schreef tyroz het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk zullen de subs vast niet zijn... Al sluit ik het niet uit.
Jullie bureaucraten met jullie bronnen altijd...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:14 schreef tyroz het volgende:
[..]
Van welke shows die je hebt gekeken zijn ze zo slecht dan?
Heel simpel. Hun HD's zijn upscales. En ja dat zie ik duidelijk. Ben encoder.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:14 schreef tyroz het volgende:
[..]
Van welke shows die je hebt gekeken zijn ze zo slecht dan?
Natsu no arashi is gewoon een geweldige serie. Punt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:26 schreef gniffie het volgende:
Natsu no arashi vond ik na 5 minuten al saai, al die personages lijken op transeksuelen
Hmmz, maar eens naar binnen hengelen dan...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Natsu no arashi is gewoon een geweldige serie. Punt.
Veel van de 720p versies zijn inderdaad upscales, maar zeker niet allemaal, maar helaas verpesten ze het vaak genoeg omdat het brak geencodeerd is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heel simpel. Hun HD's zijn upscales. En ja dat zie ik duidelijk. Ben encoder.
Daarnaast lopen zinnen vaak niet lekker en dergelijke.
Ik ga de series niet eens uitzoeken. Natsu no arashi was er 1. Maar ik kijk teveel om het te noemen. Van dit seizoen zijn er zo'n 5 die ik ga proberen die crunchyrip zijn
Dus je bent het met me eens over dat T-girl gedoequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Natsu no arashi is gewoon een geweldige serie. Punt.
Crunchyroll.quote:
gg dropped em. En gg is gewoon echt goede quality binnen 24 uur. Geen enkele subgroup kan gg toppen in speed. Hooguit eclipse, maar die zijn altijd iets langzamer en gg is gewoon goede subs.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:46 schreef torn_Machina het volgende:
Dat gehuil ook elk seizoen als er een serie bij voorbaat al gelicensed wordt.Net of er niet genoeg subgroepen zijn die Fairy Tail gaan oppakken. Er zal vast wel een goede tussen zitten.
DB?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
gg dropped em. En gg is gewoon echt goede quality binnen 24 uur. Geen enkele subgroup kan gg toppen in speed. Hooguit eclipse, maar die zijn altijd iets langzamer en gg is gewoon goede subs.
Het was een joint tussen DB en gg.quote:
Ik hoef in ieder geval niet te werken. Dus ik zal kieken.quote:
Lees fucking Berserk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste manga gekocht. Ik kwam vandaag eindelijk een goede uitgebreide winkel tegen. Voorheen was of alles naar het Nederlands vertaald, of ze hadden een erg kleine collectie, met alleen naruto en bleach enzo. Op het internet bestellen kwam er ook nooit van omdat ik een manga eerst wil doorbladeren.
Het is Negima geworden en het is leuk vermaak![]()
![]()
Voor je eerste manga kun je beter naar een boekenbeurs van boekenfestijn gaan. 2 euro per stuk en ook bekende titels. Maar vaak zijn die onbekende de leukste. Heb inmiddels 92 boekjes in mijn kast staan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste manga gekocht. Ik kwam vandaag eindelijk een goede uitgebreide winkel tegen. Voorheen was of alles naar het Nederlands vertaald, of ze hadden een erg kleine collectie, met alleen naruto en bleach enzo. Op het internet bestellen kwam er ook nooit van omdat ik een manga eerst wil doorbladeren.
Het is Negima geworden en het is leuk vermaak![]()
![]()
Wederom, je moet er snel bij wezen. Ik ging op dag 3 en er lag alleen nog maar ecchi, yaoi en prut. Al is dat vrijwel gelijk aan elkaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:16 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Voor je eerste manga kun je beter naar een boekenbeurs van boekenfestijn gaan. 2 euro per stuk en ook bekende titels. Maar vaak zijn die onbekende de leukste. Heb inmiddels 92 boekjes in mijn kast staan.
Deze figurines kwamen gisteren binnen:
Moka Akashiya (Rosario + Vampire)
[ afbeelding ]
CC (Code Geass)
[ afbeelding ]
Voor ongeveer 18 euro per stuk inclusief verzenden.
Ik meen het serieus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:56 schreef Sh0g het volgende:
Yaoi op de boekenbeurs?Ehm, nee. Ik heb welgeteld 2 dubieuze titels in handen gehad, maar Tokyopop geeft over het algemeen geen yaoi titels uit. Bovendien zouden die in plastic verpakt moeten worden, zoals ze op Abunai wel worden verkocht. Hetzelfde met yuri natuurlijk. Ik neem aan dat je dit dus niet serieus meent.
Overigens verwacht ik dat, mochten zulke genres wel op de beurs verschijnen, deze snel verkocht zullen zijn. Je wilt niet weten hoeveel meiden dat lezen.
Zeker weten dat je niet een klein geil opneukertje bent?quote:
Ik heb echt geen flauw idee wat je hiermee wil zeggen, maar als ze klein en geil is deze voor mij. Jij mag de volgende weer hebben, maar probeer niet meer zoveel bewijs achter te laten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet een klein geil opneukertje bent?
Ik ben lief en onschuldig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet een klein geil opneukertje bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |