Het was een joint tussen DB en gg.quote:
Ik hoef in ieder geval niet te werken. Dus ik zal kieken.quote:
Lees fucking Berserk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste manga gekocht. Ik kwam vandaag eindelijk een goede uitgebreide winkel tegen. Voorheen was of alles naar het Nederlands vertaald, of ze hadden een erg kleine collectie, met alleen naruto en bleach enzo. Op het internet bestellen kwam er ook nooit van omdat ik een manga eerst wil doorbladeren.
Het is Negima geworden en het is leuk vermaak![]()
![]()
Voor je eerste manga kun je beter naar een boekenbeurs van boekenfestijn gaan. 2 euro per stuk en ook bekende titels. Maar vaak zijn die onbekende de leukste. Heb inmiddels 92 boekjes in mijn kast staan.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste manga gekocht. Ik kwam vandaag eindelijk een goede uitgebreide winkel tegen. Voorheen was of alles naar het Nederlands vertaald, of ze hadden een erg kleine collectie, met alleen naruto en bleach enzo. Op het internet bestellen kwam er ook nooit van omdat ik een manga eerst wil doorbladeren.
Het is Negima geworden en het is leuk vermaak![]()
![]()
Wederom, je moet er snel bij wezen. Ik ging op dag 3 en er lag alleen nog maar ecchi, yaoi en prut. Al is dat vrijwel gelijk aan elkaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:16 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Voor je eerste manga kun je beter naar een boekenbeurs van boekenfestijn gaan. 2 euro per stuk en ook bekende titels. Maar vaak zijn die onbekende de leukste. Heb inmiddels 92 boekjes in mijn kast staan.
Deze figurines kwamen gisteren binnen:
Moka Akashiya (Rosario + Vampire)
[ afbeelding ]
CC (Code Geass)
[ afbeelding ]
Voor ongeveer 18 euro per stuk inclusief verzenden.
Ik meen het serieus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:56 schreef Sh0g het volgende:
Yaoi op de boekenbeurs?Ehm, nee. Ik heb welgeteld 2 dubieuze titels in handen gehad, maar Tokyopop geeft over het algemeen geen yaoi titels uit. Bovendien zouden die in plastic verpakt moeten worden, zoals ze op Abunai wel worden verkocht. Hetzelfde met yuri natuurlijk. Ik neem aan dat je dit dus niet serieus meent.
Overigens verwacht ik dat, mochten zulke genres wel op de beurs verschijnen, deze snel verkocht zullen zijn. Je wilt niet weten hoeveel meiden dat lezen.
Zeker weten dat je niet een klein geil opneukertje bent?quote:
Ik heb echt geen flauw idee wat je hiermee wil zeggen, maar als ze klein en geil is deze voor mij. Jij mag de volgende weer hebben, maar probeer niet meer zoveel bewijs achter te laten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet een klein geil opneukertje bent?
Ik ben lief en onschuldig.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet een klein geil opneukertje bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |