Welnee, Horriblesubs heeft nu toch alles geautomatiseerd, dus als het goed is brengen ze het binnen een half uur na release op TT.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:37 schreef Ascendancy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fairy tail is door crunchy gelicensed. Dat wordt dus een eeuwige bende met het zoeken naar subs
Maar dat is crunchyripquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:04 schreef tyroz het volgende:
[..]
Welnee, Horriblesubs heeft nu toch alles geautomatiseerd, dus als het goed is brengen ze het binnen een half uur na release op TT.
Zo verschrikkelijk zullen de subs vast niet zijn... Al sluit ik het niet uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dat is crunchyrip
En crunchyroll subs zijn echt bagger. Ik had zo gehoopt op een gg release
zijn ze welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:44 schreef tyroz het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk zullen de subs vast niet zijn... Al sluit ik het niet uit.
Jullie bureaucraten met jullie bronnen altijd...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:14 schreef tyroz het volgende:
[..]
Van welke shows die je hebt gekeken zijn ze zo slecht dan?
Heel simpel. Hun HD's zijn upscales. En ja dat zie ik duidelijk. Ben encoder.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:14 schreef tyroz het volgende:
[..]
Van welke shows die je hebt gekeken zijn ze zo slecht dan?
Natsu no arashi is gewoon een geweldige serie. Punt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:26 schreef gniffie het volgende:
Natsu no arashi vond ik na 5 minuten al saai, al die personages lijken op transeksuelen
Hmmz, maar eens naar binnen hengelen dan...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Natsu no arashi is gewoon een geweldige serie. Punt.
Veel van de 720p versies zijn inderdaad upscales, maar zeker niet allemaal, maar helaas verpesten ze het vaak genoeg omdat het brak geencodeerd is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heel simpel. Hun HD's zijn upscales. En ja dat zie ik duidelijk. Ben encoder.
Daarnaast lopen zinnen vaak niet lekker en dergelijke.
Ik ga de series niet eens uitzoeken. Natsu no arashi was er 1. Maar ik kijk teveel om het te noemen. Van dit seizoen zijn er zo'n 5 die ik ga proberen die crunchyrip zijn
Dus je bent het met me eens over dat T-girl gedoequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:55 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Natsu no arashi is gewoon een geweldige serie. Punt.
Crunchyroll.quote:
gg dropped em. En gg is gewoon echt goede quality binnen 24 uur. Geen enkele subgroup kan gg toppen in speed. Hooguit eclipse, maar die zijn altijd iets langzamer en gg is gewoon goede subs.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:46 schreef torn_Machina het volgende:
Dat gehuil ook elk seizoen als er een serie bij voorbaat al gelicensed wordt.Net of er niet genoeg subgroepen zijn die Fairy Tail gaan oppakken. Er zal vast wel een goede tussen zitten.
DB?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 01:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
gg dropped em. En gg is gewoon echt goede quality binnen 24 uur. Geen enkele subgroup kan gg toppen in speed. Hooguit eclipse, maar die zijn altijd iets langzamer en gg is gewoon goede subs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |