School days vond ik creepy dus niet afgekekenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
voor iedereen die school days heeft gezien, check ff ~valentines day~!!
En begonnen aan jigoku shoujo, ik heb zo een idee dat het nogal onbegrijpelijk gaat worden met wazige japanse horror met de nadruk of rare tradities ofzo, is that the case?
Valentine's Day is volgens mij 'n hele foute OVA..quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
School days vond ik creepy dus niet afgekeken, is 'valentines day' een spin-off?
FMA1 = poep![]()
Hikaru no Go is de shit, al 4 keer gezien
Nu je het zegt... Verrek ja!quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:19 schreef gniffie het volgende:
En een mahoromatic special volgens de OP. Die moet ik zien
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
School days vond ik creepy dus niet afgekeken, is 'valentines day' een spin-off?
FMA1 = poep![]()
Hikaru no Go is de shit, al 4 keer gezien

Wat zit je jezelf nou belachelijk te makenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef Quir het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is 90 seconden werk, het is niet meer dan knip en plak werk, eigenlijk. Ik doe het graag om iemand even welverdiend negatief in de kijker te zetten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wat zit je jezelf nou belachelijk te maken![]()
... Wij weten beiden waar dit op uit gaat lopen, we weten beiden dat het zinloos is, we weten beiden wie dit zou winnen. Bespaar me de moeite van het uittypen van die extra drie zinnen, en zeg ik vind.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:34 schreef gniffie het volgende:
FMA vier jaar geleden gezien en kan me er niks van herinneren, dat zegt toch wel wat (dat ik slim ben sowieso al)
Ik natuurlijk, 't blijft een overgehypte seriequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:56 schreef Quir het volgende:
[..]
... Wij weten beiden waar dit op uit gaat lopen, we weten beiden dat het zinloos is, we weten beiden wie dit zou winnen. Bespaar me de moeite van het uittypen van die extra drie zinnen, en zeg ik vind.
Chopchop.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:05 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, 't blijft een overgehypte serie
Inderdaad, dat mensen die meuk konden kijkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:05 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik natuurlijk, 't blijft een overgehypte serie
dude, die eens niet zo verdomde kansloos.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef Quir het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik heb welgeteld 4 eps van de eerste en de tweede serie gekeken. om eerlijk te zijn kan het mij echt niet boeien. ik vind het nogal een hoog kiddiehype gehalte hebben.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat mensen die meuk konden kijken
Kunnen we die kleuter gewoon niet een week negeren om het hem af te lerenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dude, die eens niet zo verdomde kansloos.
als die kerel dat zo vind, laat hem dan. ga dan niet achterloos ''in discussie'' of ''afkraken'', want dat verpest de sfeer alleen maar.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kunnen we die kleuter gewoon niet een week negeren om het hem af te leren
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:20 schreef Quir het volgende:
Ik heb me nu toch de eerste uren verslapen. Misschien kan ik net zo goed me wagen aan een aflevering van iets. Maar wat?
Waarom ben jij zo blij over een verkeerd gespeld woord?quote:
Omdat je als taalnazi lekker een kutschop naar de klb kan krijgenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo blij over een verkeerd gespeld woord?
Al die haatquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Omdat je als taalnazi lekker een kutschop naar de klb kan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |