abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73989590
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef bendk het volgende:
Statistisch meer moslims in 2040 in europa dan niet moslims

http://www.telegraaf.nl/e(...)_Venlo__.html?p=17,2
Als directeur Wout van Eeuwijk van Mekka Foods dat zegt, dan zal het wel zo zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:19:00 #227
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73990499
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef bendk het volgende:
Statistisch meer moslims in 2040 in europa dan niet moslims

http://www.telegraaf.nl/e(...)_Venlo__.html?p=17,2
Die man liegt dat hij barst. Het is al zo vaak bewezen dat het vrijwel onmogelijk is dat Europa over 30 jaar voor het grootste deel moslim is, maar hey, ik zou als ik jou was alvast eten en zandzakken inslaan om je huis mee te barricaderen. De moslims komen er tenslotte aan!

Maar goed, er zijn 16 miljoen moslims in de EU op het moment, op 500 miljoen inwoners. Wat die man beweert is dus dat binnen 30 jaar tijd er +- 230 miljoen moslims bijkomen (maar even uitgaande dat dankzij vergrijzing de bevolking niet noemenswaardig meer zal groeien)? Wat dus neerkomt op 8 miljoen moslims per jaar erbij in de EU. Geloof je dat nu echt zelf?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73990956
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:19 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Die man liegt dat hij barst. Het is al zo vaak bewezen dat het vrijwel onmogelijk is dat Europa over 30 jaar voor het grootste deel moslim is, maar hey, ik zou als ik jou was alvast eten en zandzakken inslaan om je huis mee te barricaderen. De moslims komen er tenslotte aan!

Maar goed, er zijn 16 miljoen moslims in de EU op het moment, op 500 miljoen inwoners. Wat die man beweert is dus dat binnen 30 jaar tijd er +- 230 miljoen moslims bijkomen (maar even uitgaande dat dankzij vergrijzing de bevolking niet noemenswaardig meer zal groeien)? Wat dus neerkomt op 8 miljoen moslims per jaar erbij in de EU. Geloof je dat nu echt zelf?
iets van fokken konijnen nieuwe moslimlanden worden EU open grenzen
nothing will change without a rebel
pi_73991006
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:33 schreef bendk het volgende:

[..]

Iets van serieuze demografische onderzoeken komen uit op 20% in 2050.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:44:53 #230
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73991282
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:33 schreef bendk het volgende:

[..]

Eh, hooguit Turkije. De rest is niet noemenswaardig te noemen qua inwoneraantal.

En ik blijf me verwonderen over de macht en kracht die je moslims toeschrijft en het complete gebrek aan vertrouwen in de westerse cultuur dat ze wel tegen een stootje kan. Voor iemand die de mond volheeft over de zogenaamde superioriteit van het westen sta je vooraan om te roepen dat we er allemaal aan zullen gaan bij het minste of geringste tegenstootje. Welke cultuur is er dan de sterkere vraag ik me af.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73991515
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:29 schreef waht het volgende:

[..]
De problemen beginnen mijns inziens als gelovigen geweld gaan gebruiken, tot geweld aanzetten of als gevolg van beledigingen deelname aan de maatschappij verzuimen of dit voor anderen bemoeilijken.
Dat is niet iets wat plotseling gebeurt, maar een proces lijkt me. En dat zou wel eens kunnen beginnen bij...
pi_73992110
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Iets van serieuze demografische onderzoeken komen uit op 20% in 2050.
heb je een bron misschien ?
pi_73992151
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:44 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Eh, hooguit Turkije. De rest is niet noemenswaardig te noemen qua inwoneraantal.

En ik blijf me verwonderen over de macht en kracht die je moslims toeschrijft en het complete gebrek aan vertrouwen in de westerse cultuur dat ze wel tegen een stootje kan. Voor iemand die de mond volheeft over de zogenaamde superioriteit van het westen sta je vooraan om te roepen dat we er allemaal aan zullen gaan bij het minste of geringste tegenstootje. Welke cultuur is er dan de sterkere vraag ik me af.
het gaat hier niet alleen om cultuur maar om religie...agressieve en non-mensen religie
pi_74021510
Groeten uit Venlo
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:57:12 #235
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_74021738
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:17 schreef bendk het volgende:

[..]

het gaat hier niet alleen om cultuur maar om religie...agressieve en non-mensen religie
Ben je zelf gelovig?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_74021898
quote:
[b]Op vrijdag 23 oktober 2009 17:44 schreef ethiraseth het volgende:[/b

Het gaat er niet om welke cultuur de sterkste is. Moslims lopen (nu) niet vechtend en al door de straten om de Westerse cultuur weg te vechten. Het is dus niet zo dat de ene groep tegen de andere groep vecht.

Wat wel aan de hand is:
Door immigratie en hoge geboortecijfers zal het aantal moslims in Europa toenemen. Waarmee zij dus automatisch een sterkere stempel op de samenleving drukken. En de rest van hun dingen van hun ideologie willen eisen.
pi_74022666
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:57 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Ben je zelf gelovig?
Neen, wel humanist
  zondag 25 oktober 2009 @ 14:52:29 #238
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_74043903
'Rechters zaak Wilders niet gescreend'
--------------------------------------------------------------------------------

(Novum) - De rechters die de zaak tegen Geert Wilders behandelen zijn niet gescreend op zaken als politieke voorkeur. Dat heeft voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Rechtspraak Reinier van Zutphen zondag in het televisieprogramma Buitenhof gezegd.

Hij wees erop dat rechters altijd bij zichzelf nagaan of ze geschikt zijn een zaak te behandelen. Dat is volgens hem voldoende. Als een rechter bijvoorbeeld in het openbaar uitspraken heeft gedaan waardoor zijn onafhankelijkheid in deze zaak in twijfel kan worden getrokken, trekt hij zich terug uit een zaak.

De politieke voorkeur van een rechter heeft volgens Van Zutphen in de zaak tegen Wilders geen enkele invloed op het vonnis dat hij velt. Van Zutphen kent de details van de zaak tegen Wilders niet, maar neemt aan dat in deze zaak niet anders is gehandeld dan bij andere zaken.

Justitie heeft de afgelopen jaren tientallen aangiften binnengekregen tegen Wilders, wegens diens uitspraken over moslims en de islam en zijn film 'Fitna'. In juni vorig jaar besloot het Openbaar Ministerie daar niets mee te doen. Wilders was volgens het OM niet strafbaar, omdat hij zijn uitlatingen had gedaan binnen het maatschappelijk debat.

Het gerechtshof dwong het OM in januari alsnog vervolging in te stellen. Het proces zou over drie maanden beginnen.

Bron: http://binnenland.nieuws.(...)lders_niet_gescreend

Alle rechters zijn Links dus of dat nog wat uitmaakt tegenwoordig.
Jezus zij met ons!
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:28:08 #239
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74044743
Zegt wel wat over rechtse mensen hè. die hebben blijkbaar óf geen enkele interesse rechter te worden óf niet voldoende capaciteiten.

maar natuurlijk is het een groot links complot.
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:30:54 #240
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74044804
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:01 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het gaat er niet om welke cultuur de sterkste is. Moslims lopen (nu) niet vechtend en al door de straten om de Westerse cultuur weg te vechten. Het is dus niet zo dat de ene groep tegen de andere groep vecht.

Wat wel aan de hand is:
Door immigratie en hoge geboortecijfers zal het aantal moslims in Europa toenemen. Waarmee zij dus automatisch een sterkere stempel op de samenleving drukken. En de rest van hun dingen van hun ideologie willen eisen.
Voorlopig zijn het CDA en ook de conservatieve nonsens van de PVV een stuk gevaarlijker qua stempels drukken op de samenleving en het afpakken van vrijheden dan moslims de eerste decennia kunnen zijn. Maar staat je vooral blind op het mogelijke, hypothetische gevaar van moslims in de verre toekomst. Je ziet het gevaar wat er allang is alleen niet meer.
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:31:19 #241
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_74044814
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:28 schreef ethiraseth het volgende:
Zegt wel wat over rechtse mensen hè. die hebben blijkbaar óf geen enkele interesse rechter te worden óf niet voldoende capaciteiten.

uhm nee, die rechters worden Links opgeleid op die brainwash rechters universiteiten.
Alle REchts denkende rechters in opleiding worden er subtiel uitegwerkt, dat is al jaren bekend.
Jezus zij met ons!
  zondag 25 oktober 2009 @ 15:33:49 #242
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_74044871
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:30 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Voorlopig zijn het CDA en ook de conservatieve nonsens van de PVV een stuk gevaarlijker qua stempels drukken op de samenleving en het afpakken van vrijheden dan moslims de eerste decennia kunnen zijn. Maar staat je vooral blind op het mogelijke, hypothetische gevaar van moslims in de verre toekomst. Je ziet het gevaar wat er allang is alleen niet meer.
Typisch Links denken, al dat is NU nog geen probleem, de volgende generatie zoekt het maar uit.
Wij willen een beter Nederland voor de volgende generatie, daarom stemmen wij PVV.
Jezus zij met ons!
pi_74045459
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:28 schreef ethiraseth het volgende:

Als iemand denkt dat rechters Links zijn, kun je hoogstens stellen dat onze rechtsstaat Links is.
En dan ben ik benieuwd hoe een Rechtse rechtsstaat (die Rechtse rechters oplevert) eruit zou zien...
I´m back.
pi_74047016
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:30 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Jij zult ook nooit een leider worden he?
Regeren is anticiperen op de toekomst. Je kan niet alle moslims - of weet ik veel wat - het land uitzetten, en dat wil ik volstrekt ook niet. Daarom moet je nu qua beleid anticiperen: dus zorgen ervoor dat de regio's in Nederland niet teveel islamitisch worden. Want als straks het mosimpercentage 10% is - dat percentage zal in de Randstad hoger zijn - dan is het moeilijker om de islamisering tegen te gaan.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:30:17 #245
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74145471
quote:
PVV stapt uit Beneluxparlement

(Novum) - De PVV stapt uit het Beneluxparlement, een overlegorgaan van de parlementen van België, Nederland en Luxemburg. Volgens de partij van Geert Wilders is het een 'praatclub zonder betekenis'.

Als het aan de PVV ligt, wordt de Benelux helemaal opgeheven. "Het is een fossiel uit de jaren veertig van de vorige eeuw. Deze failliete tent moet zo snel mogelijk worden opgedoekt", zei PVV-Kamerlid Raymond de Roon woensdag.

De Benelux is in 1944 opgericht door de naar Londen gevluchte regeringen van België, Nederland en Luxemburg, als een economisch samenwerkingsverband. Het Benelux-verdrag loopt volgend jaar ten einde. Het kabinet wil het verlengen, maar de PVV zal tegenstemmen.

De Benelux heeft een eigen parlement, waarvan de leden niet worden gekozen, maar afgevaardigd door de parlementen van de drie lidstaten. Het parlement heeft 49 leden, onder wie één PVV'er: Kamerlid Martin Bosma.
Er staat me niet meer zo helder bij hoe, maar ik dacht toch dat vooral Nederland en België een tijd terug nogal ambitieuze plannen hadden om de Benelux nieuw leven in te blazen? iemand enig idee waar ik het over heb en hoe het daarmee staat?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:20:51 #246
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_74147261
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Er staat me niet meer zo helder bij hoe, maar ik dacht toch dat vooral Nederland en België een tijd terug nogal ambitieuze plannen hadden om de Benelux nieuw leven in te blazen? iemand enig idee waar ik het over heb en hoe het daarmee staat?
Het originele Benelux-verdrag liep af, en is vorig jaar vernieuwd door het ondertekenen van een nieuw verdrag. Dat verdrag moet geratificeerd worden, en dat is nu aan de orde in de Tweede Kamer. Vandaar deze oprisping van de PVV.

De wijzigingen in het verdrag waren niet al te spannend. De bedoeling is geloof ik om de interne markt wat verder door te kunnen voeren dan in EU-verband kan. Je overlegt immers met drie lidstaten ipv met 27. Verder wordt het niet meer alleen een economische unie, maar is het de bedoeling om in Benelux-verband samen te gaan werken op het gebied van duurzaamheid, justitie en binnenlandse zaken. Volgens mij is dat echter ook deels bestaande praktijk, wat nu in Beneluxverband gegoten gaat worden.

Oftewel: niet wereldschokkend, wel nuttig.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:22:49 #247
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74147335
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:20 schreef freako het volgende:

[..]

Het originele Benelux-verdrag liep af, en is vorig jaar vernieuwd door het ondertekenen van een nieuw verdrag. Dat verdrag moet geratificeerd worden, en dat is nu aan de orde in de Tweede Kamer. Vandaar deze oprisping van de PVV.

De wijzigingen in het verdrag waren niet al te spannend. De bedoeling is geloof ik om de interne markt wat verder door te kunnen voeren dan in EU-verband kan. Je overlegt immers met drie lidstaten ipv met 27. Verder wordt het niet meer alleen een economische unie, maar is het de bedoeling om in Benelux-verband samen te gaan werken op het gebied van duurzaamheid, justitie en binnenlandse zaken. Volgens mij is dat echter ook deels bestaande praktijk, wat nu in Beneluxverband gegoten gaat worden.

Oftewel: niet wereldschokkend, wel nuttig.
Ah, bedankt!
pi_74156658
Mooi staaltje debattechniek van De Mos op dumpert:
filmpje
Over 1,5 jaar hebben we nog meer van dit imbeciele kanonnenvoer wat hun eigen tekst niet begrijpt, laat staan het verschil tussen raamwet en amendement, jeuj
[quote]Op zondag 16 augustus 2009 01:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog uit de tijd van de barre winters en de tolerantie [/quote]
pi_74204485
Dat gaat dus Nederland besturen.

Ik denk dat iedereen huilend terugrent naar de PvdA straks.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 22:13:36 #250
177885 JoaC
Het is patat
pi_74204935
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
Dat gaat dus Nederland besturen.

Ik denk dat iedereen huilend terugrent naar de PvdA straks.
Lukt niet als er op de knieën geschoten word
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')