Als directeur Wout van Eeuwijk van Mekka Foods dat zegt, dan zal het wel zo zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef bendk het volgende:
Statistisch meer moslims in 2040 in europa dan niet moslims
http://www.telegraaf.nl/e(...)_Venlo__.html?p=17,2
Die man liegt dat hij barst. Het is al zo vaak bewezen dat het vrijwel onmogelijk is dat Europa over 30 jaar voor het grootste deel moslim is, maar hey, ik zou als ik jou was alvast eten en zandzakken inslaan om je huis mee te barricaderen. De moslims komen er tenslotte aan!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef bendk het volgende:
Statistisch meer moslims in 2040 in europa dan niet moslims
http://www.telegraaf.nl/e(...)_Venlo__.html?p=17,2
iets van fokken konijnen nieuwe moslimlanden worden EU open grenzenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Die man liegt dat hij barst. Het is al zo vaak bewezen dat het vrijwel onmogelijk is dat Europa over 30 jaar voor het grootste deel moslim is, maar hey, ik zou als ik jou was alvast eten en zandzakken inslaan om je huis mee te barricaderen. De moslims komen er tenslotte aan!
Maar goed, er zijn 16 miljoen moslims in de EU op het moment, op 500 miljoen inwoners. Wat die man beweert is dus dat binnen 30 jaar tijd er +- 230 miljoen moslims bijkomen (maar even uitgaande dat dankzij vergrijzing de bevolking niet noemenswaardig meer zal groeien)? Wat dus neerkomt op 8 miljoen moslims per jaar erbij in de EU. Geloof je dat nu echt zelf?![]()
Iets van serieuze demografische onderzoeken komen uit op 20% in 2050.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:33 schreef bendk het volgende:
[..]
iets van fokken konijnen nieuwe moslimlanden worden EU open grenzen
Eh, hooguit Turkije. De rest is niet noemenswaardig te noemen qua inwoneraantal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:33 schreef bendk het volgende:
[..]
iets van fokken konijnen nieuwe moslimlanden worden EU open grenzen
Dat is niet iets wat plotseling gebeurt, maar een proces lijkt me. En dat zou wel eens kunnen beginnen bij...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:29 schreef waht het volgende:
[..]
De problemen beginnen mijns inziens als gelovigen geweld gaan gebruiken, tot geweld aanzetten of als gevolg van beledigingen deelname aan de maatschappij verzuimen of dit voor anderen bemoeilijken.
heb je een bron misschien ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iets van serieuze demografische onderzoeken komen uit op 20% in 2050.
het gaat hier niet alleen om cultuur maar om religie...agressieve en non-mensen religiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:44 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Eh, hooguit Turkije. De rest is niet noemenswaardig te noemen qua inwoneraantal.
En ik blijf me verwonderen over de macht en kracht die je moslims toeschrijft en het complete gebrek aan vertrouwen in de westerse cultuur dat ze wel tegen een stootje kan. Voor iemand die de mond volheeft over de zogenaamde superioriteit van het westen sta je vooraan om te roepen dat we er allemaal aan zullen gaan bij het minste of geringste tegenstootje. Welke cultuur is er dan de sterkere vraag ik me af.
Ben je zelf gelovig?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:17 schreef bendk het volgende:
[..]
het gaat hier niet alleen om cultuur maar om religie...agressieve en non-mensen religie
Het gaat er niet om welke cultuur de sterkste is. Moslims lopen (nu) niet vechtend en al door de straten om de Westerse cultuur weg te vechten. Het is dus niet zo dat de ene groep tegen de andere groep vecht.quote:[b]Op vrijdag 23 oktober 2009 17:44 schreef ethiraseth het volgende:[/b
En ik blijf me verwonderen over de macht en kracht die je moslims toeschrijft en het complete gebrek aan vertrouwen in de westerse cultuur dat ze wel tegen een stootje kan. Voor iemand die de mond volheeft over de zogenaamde superioriteit van het westen sta je vooraan om te roepen dat we er allemaal aan zullen gaan bij het minste of geringste tegenstootje. Welke cultuur is er dan de sterkere vraag ik me af.
Voorlopig zijn het CDA en ook de conservatieve nonsens van de PVV een stuk gevaarlijker qua stempels drukken op de samenleving en het afpakken van vrijheden dan moslims de eerste decennia kunnen zijn. Maar staat je vooral blind op het mogelijke, hypothetische gevaar van moslims in de verre toekomst. Je ziet het gevaar wat er allang is alleen niet meer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het gaat er niet om welke cultuur de sterkste is. Moslims lopen (nu) niet vechtend en al door de straten om de Westerse cultuur weg te vechten. Het is dus niet zo dat de ene groep tegen de andere groep vecht.
Wat wel aan de hand is:
Door immigratie en hoge geboortecijfers zal het aantal moslims in Europa toenemen. Waarmee zij dus automatisch een sterkere stempel op de samenleving drukken. En de rest van hun dingen van hun ideologie willen eisen.
uhm nee, die rechters worden Links opgeleid op die brainwash rechters universiteiten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:28 schreef ethiraseth het volgende:
Zegt wel wat over rechtse mensen hè. die hebben blijkbaar óf geen enkele interesse rechter te worden óf niet voldoende capaciteiten.
maar natuurlijk is het een groot links complot.
Typisch Links denken, al dat is NU nog geen probleem, de volgende generatie zoekt het maar uit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Voorlopig zijn het CDA en ook de conservatieve nonsens van de PVV een stuk gevaarlijker qua stempels drukken op de samenleving en het afpakken van vrijheden dan moslims de eerste decennia kunnen zijn. Maar staat je vooral blind op het mogelijke, hypothetische gevaar van moslims in de verre toekomst. Je ziet het gevaar wat er allang is alleen niet meer.
Als iemand denkt dat rechters Links zijn, kun je hoogstens stellen dat onze rechtsstaat Links is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:28 schreef ethiraseth het volgende:
Zegt wel wat over rechtse mensen hè. die hebben blijkbaar óf geen enkele interesse rechter te worden óf niet voldoende capaciteiten.
maar natuurlijk is het een groot links complot.
Jij zult ook nooit een leider worden he?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:30 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Voorlopig zijn het CDA en ook de conservatieve nonsens van de PVV een stuk gevaarlijker qua stempels drukken op de samenleving en het afpakken van vrijheden dan moslims de eerste decennia kunnen zijn. Maar staat je vooral blind op het mogelijke, hypothetische gevaar van moslims in de verre toekomst. Je ziet het gevaar wat er allang is alleen niet meer.
Er staat me niet meer zo helder bij hoe, maar ik dacht toch dat vooral Nederland en België een tijd terug nogal ambitieuze plannen hadden om de Benelux nieuw leven in te blazen? iemand enig idee waar ik het over heb en hoe het daarmee staat?quote:PVV stapt uit Beneluxparlement
(Novum) - De PVV stapt uit het Beneluxparlement, een overlegorgaan van de parlementen van België, Nederland en Luxemburg. Volgens de partij van Geert Wilders is het een 'praatclub zonder betekenis'.
Als het aan de PVV ligt, wordt de Benelux helemaal opgeheven. "Het is een fossiel uit de jaren veertig van de vorige eeuw. Deze failliete tent moet zo snel mogelijk worden opgedoekt", zei PVV-Kamerlid Raymond de Roon woensdag.
De Benelux is in 1944 opgericht door de naar Londen gevluchte regeringen van België, Nederland en Luxemburg, als een economisch samenwerkingsverband. Het Benelux-verdrag loopt volgend jaar ten einde. Het kabinet wil het verlengen, maar de PVV zal tegenstemmen.
De Benelux heeft een eigen parlement, waarvan de leden niet worden gekozen, maar afgevaardigd door de parlementen van de drie lidstaten. Het parlement heeft 49 leden, onder wie één PVV'er: Kamerlid Martin Bosma.
Het originele Benelux-verdrag liep af, en is vorig jaar vernieuwd door het ondertekenen van een nieuw verdrag. Dat verdrag moet geratificeerd worden, en dat is nu aan de orde in de Tweede Kamer. Vandaar deze oprisping van de PVV.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Er staat me niet meer zo helder bij hoe, maar ik dacht toch dat vooral Nederland en België een tijd terug nogal ambitieuze plannen hadden om de Benelux nieuw leven in te blazen? iemand enig idee waar ik het over heb en hoe het daarmee staat?
Ah, bedankt!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:20 schreef freako het volgende:
[..]
Het originele Benelux-verdrag liep af, en is vorig jaar vernieuwd door het ondertekenen van een nieuw verdrag. Dat verdrag moet geratificeerd worden, en dat is nu aan de orde in de Tweede Kamer. Vandaar deze oprisping van de PVV.
De wijzigingen in het verdrag waren niet al te spannend. De bedoeling is geloof ik om de interne markt wat verder door te kunnen voeren dan in EU-verband kan. Je overlegt immers met drie lidstaten ipv met 27. Verder wordt het niet meer alleen een economische unie, maar is het de bedoeling om in Benelux-verband samen te gaan werken op het gebied van duurzaamheid, justitie en binnenlandse zaken. Volgens mij is dat echter ook deels bestaande praktijk, wat nu in Beneluxverband gegoten gaat worden.
Oftewel: niet wereldschokkend, wel nuttig.
Lukt niet als er op de knieën geschoten wordquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
Dat gaat dus Nederland besturen.
Ik denk dat iedereen huilend terugrent naar de PvdA straks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |