Een beginners-shirt vind je wel voor rond de 100-120 euro. Daarna kun je uiteraard betere stoffen kiezen en dergelijk waardoor je richting de 200-300 euro gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat zou het origineel dan zijn? En over hoeveel geld praten we dan?
Ik let normaal nooit op horloges bij mannen, maar deze springt er echt uit, mooi!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
Omdat ik zovaak meekijk maar nooit post. Kritiek is welkom, maar ik ga mijn stijl niet veranderen.
[ afbeelding ]
Gebruik sowieso een andere knoop, een bredere. Als je hiervoor vaak in pak rondliep, mag ik aannemen dat je dat wel door had.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef boompje25 het volgende:
[ afbeelding ]
Combinatie van nette bovenkleding met kapotte jeans
Dat was de vraag toch niet?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Een beginners-shirt vind je wel voor rond de 100-120 euro. Daarna kun je uiteraard betere stoffen kiezen en dergelijk waardoor je richting de 200-300 euro gaat.
Begin gewoon eens met een net wit shirt, of een lichtblauwe. Puur als beginsels, de juiste maten vinden et cetera. Later kun je dit langzaam uitbreiden naar andere kleuren, en mogelijk andere stoffen en dus een duurdere klasse. Uiteraard moet je dat wel juist combineren met andere kleding.
bohhhquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
En zo trotseer ik de Hollandse kou:
[ afbeelding ]
beginners-shirt, lol, doe eens niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Een beginners-shirt vind je wel voor rond de 100-120 euro. Daarna kun je uiteraard betere stoffen kiezen en dergelijk waardoor je richting de 200-300 euro gaat.
Begin gewoon eens met een net wit shirt, of een lichtblauwe. Puur als beginsels, de juiste maten vinden et cetera. Later kun je dit langzaam uitbreiden naar andere kleuren, en mogelijk andere stoffen en dus een duurdere klasse. Uiteraard moet je dat wel juist combineren met andere kleding.
Leuk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Schattig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef Dolichologofobie het volgende:
Cutequote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind alleen je laarzen niet mooi, rest isquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent liev..quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En jij hebt de typ tyfus..quote:
Erg leuk!quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je niet gewoon iets verder naar achter staan zodat alles er gewoon in één keer op staat?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:35 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
camera verneukt het weer haha
ik heb een panty aan btw
nee dan kan ik niet op het knopje drukken om een foto te makenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon iets verder naar achter staan zodat alles er gewoon in één keer op staat?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:48 schreef electronique het volgende:
jawel, een vrij professionele camera heb ik zelfs
maar te lui om te pakken, over te zetten op de pc, enzo
Nou nou, wat een kritiek krijg je te verduren... ik vind het eigenlijk best heel leuk! Misschien zou ik een echt donkere spijkerbroek nog iets mooier vinden, maar het ziet er beter uit dan de gemiddelde man die je op straat ziet lopen hoor... en de personen die je Guido noemen... -->quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef boompje25 het volgende:
[ afbeelding ]
Combinatie van nette bovenkleding met kapotte jeans
quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Te vaag, maar volgens mij wel cute.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:35 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
camera verneukt het weer haha
ik heb een panty aan btw
Leuk. Alleen kun je niet zien of het er ook echt leuk uitziet met die blouse in je broek gestopt. Van boven wel iigquote:
Leuk! Volgens mij heb ik dat mutsje ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Zie, All, dit is wat ik bedoel. Díé instelling.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze zitten lekkeren verder maakt het me niet zo heel veel uit als ik gewoon naar school ga
!
Als jij nou eens ff stenen gaat tellen op straatquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie, All, dit is wat ik bedoel. Díé instelling.
Bovendien draag ik ze met flair.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie, All, dit is wat ik bedoel. Díé instelling.
Als jij nou de anders/niet-mainstream-denkenden respecteert.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als jij nou eens ff stenen gaat tellen op straat.
Ik heb geen kleren-pats-instelling.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:28 schreef Smart_ass het volgende:
Post jij eens een foto, IQM. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |