Nice. Hij ziet er inderdaad chique uit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:04 schreef appelsjap het volgende:
Dank allen![]()
[..]
Het is een J&J Premium shirt, op de foto is het niet goed te zien, maar het is heel mooi en netjes afgewerkt met hele dunne witte strepen, ik zal morgen wel een betere foto maken van het shirt zelf, van heel dichtbij.
Das toch niet chique? Of je het mooi vindt is een tweede, maar chique is het niet met die witte vlakken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nice. Hij ziet er inderdaad chique uit.
"Sjiek" dan. In de studentencontextquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:18 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Das toch niet chique? Of je het mooi vindt is een tweede, maar chique is het niet met die witte vlakken.
J&J?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:04 schreef appelsjap het volgende:
Dank allen![]()
[..]
Het is een J&J Premium shirt, op de foto is het niet goed te zien, maar het is heel mooi en netjes afgewerkt met hele dunne witte strepen, ik zal morgen wel een betere foto maken van het shirt zelf, van heel dichtbij.
Jawel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
J&J?
Je bedoelt toch niet gewoon Jack & Jones?
Kan op J&J niet echt veel vinden...
Net overhemd voor een Jack en jones!quote:
Klopt, en bij dit shirt staat niet op elke knoop jack en jones, of verder ergens op de buitenkant, vind ik enorm lelijk als zo groot JACK&JONES staat op de achterkant ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Net overhemd voor een Jack en jones!
Moet zeggen dat je bij J&J altijd wel 'iets' kan vinden.. shirtje, riem etc
Ik vind het een vreselijk mode-verschijnsel, dergelijke shirts. Maar voor het plebs, zal het waarschijnlijk het enige betaalbare zijn...quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nice. Hij ziet er inderdaad chique uit.
Wat zou het orgineel dan zijn? En over hoeveel geld praten we dan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:25 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk mode-verschijnsel, dergelijke shirts. Maar voor het plebs, zal het waarschijnlijk het enige betaalbare zijn...
QFT.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:25 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk mode-verschijnsel, dergelijke shirts. Maar voor het plebs, zal het waarschijnlijk het enige betaalbare zijn...
Niet echt een geslaagde combinatie wat mij betreft. Mss als je er nette schoenen onder draagt, al zal dat niet veel helpen want die broek is gewoon niet zo mooi. En wat ik niet echt snap: een das dragen en dan vervolgens de mouwen oprollen. Ik weet niet of het wel of niet done is, maar wat mij betreft niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef boompje25 het volgende:
[ afbeelding ]
Combinatie van nette bovenkleding met kapotte jeans
Puike horloge, van welk merk, model, type?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
Omdat ik zovaak meekijk maar nooit post. Kritiek is welkom, maar ik ga mijn stijl niet veranderen.
[ afbeelding ]
Nette broek en mouwen niet opstropen, morgen is ff checken! Thx!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:04 schreef ratatat het volgende:
[..]
Niet echt een geslaagde combinatie wat mij betreft.
En wat ik niet echt snap: een das dragen en dan vervolgens de mouwen oprollen. Ik weet niet of het wel of niet done is, maar wat mij betreft niet.
Heb eigenlijk altijd die kapotte broek aan, slaap er nog net niet inquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:10 schreef ratatat het volgende:
Hoeft niet per se een nette broek te zijn, punt is alleen dat deze vrij wijd is wat niet echt staat bij de strakkere bovenkleding. En hij is gewoon veel te vaal.
O tempora o moresquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef boompje25 het volgende:
[ afbeelding ]
Gast.. nee!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef boompje25 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Guido.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef boompje25 het volgende:
[ afbeelding ]
Een beginners-shirt vind je wel voor rond de 100-120 euro. Daarna kun je uiteraard betere stoffen kiezen en dergelijk waardoor je richting de 200-300 euro gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat zou het origineel dan zijn? En over hoeveel geld praten we dan?
Ik let normaal nooit op horloges bij mannen, maar deze springt er echt uit, mooi!quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
Omdat ik zovaak meekijk maar nooit post. Kritiek is welkom, maar ik ga mijn stijl niet veranderen.
[ afbeelding ]
Gebruik sowieso een andere knoop, een bredere. Als je hiervoor vaak in pak rondliep, mag ik aannemen dat je dat wel door had.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef boompje25 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was de vraag toch niet?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Een beginners-shirt vind je wel voor rond de 100-120 euro. Daarna kun je uiteraard betere stoffen kiezen en dergelijk waardoor je richting de 200-300 euro gaat.
Begin gewoon eens met een net wit shirt, of een lichtblauwe. Puur als beginsels, de juiste maten vinden et cetera. Later kun je dit langzaam uitbreiden naar andere kleuren, en mogelijk andere stoffen en dus een duurdere klasse. Uiteraard moet je dat wel juist combineren met andere kleding.
bohhhquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
En zo trotseer ik de Hollandse kou:
[ afbeelding ]
beginners-shirt, lol, doe eens niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Een beginners-shirt vind je wel voor rond de 100-120 euro. Daarna kun je uiteraard betere stoffen kiezen en dergelijk waardoor je richting de 200-300 euro gaat.
Begin gewoon eens met een net wit shirt, of een lichtblauwe. Puur als beginsels, de juiste maten vinden et cetera. Later kun je dit langzaam uitbreiden naar andere kleuren, en mogelijk andere stoffen en dus een duurdere klasse. Uiteraard moet je dat wel juist combineren met andere kleding.
Leuk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Schattig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef Dolichologofobie het volgende:
Cutequote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind alleen je laarzen niet mooi, rest isquote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent liev..quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En jij hebt de typ tyfus..quote:
Erg leuk!quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je niet gewoon iets verder naar achter staan zodat alles er gewoon in één keer op staat?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:35 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
camera verneukt het weer haha
ik heb een panty aan btw
nee dan kan ik niet op het knopje drukken om een foto te makenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon iets verder naar achter staan zodat alles er gewoon in één keer op staat?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:48 schreef electronique het volgende:
jawel, een vrij professionele camera heb ik zelfs
maar te lui om te pakken, over te zetten op de pc, enzo
Nou nou, wat een kritiek krijg je te verduren... ik vind het eigenlijk best heel leuk! Misschien zou ik een echt donkere spijkerbroek nog iets mooier vinden, maar het ziet er beter uit dan de gemiddelde man die je op straat ziet lopen hoor... en de personen die je Guido noemen... -->quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:59 schreef boompje25 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 oktober 2009 02:46 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |