Je bent wel grappig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb voor dit keer een wat moderner iets geprobeerd. Het is wat minder traditioneel, zelfs een beetje gewaagd vind ik om voor het eerst te proberen, maar eigenlijk ook wel een beetje stoer
[ afbeelding ]
Ik weet dat het een beetje een somber kleur is, maar dat heb ik bewust gedaan omdat je bij wit geen gekleurd ondergoed kunt aandoen zeg maar en dat stoort me wel een beetje, met name als je boxers geel, groen of oranje zijn.
En voor de critics, ja ik weet het, het is wat anders en een beetje te wijd, maar ook dat is express zo gedaan, een kleiner maat zat echt te strak en zit niet bepaalt fijn op plaatsen waarvan je dat echt niet wenst als je moet rennen of zitten
Gaaf horlogequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
Omdat ik zovaak meekijk maar nooit post. Kritiek is welkom, maar ik ga mijn stijl niet veranderen.
[ afbeelding ]
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote horloges, hè?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaaf horlogeik hou van grote horloges.
Geen idee. Maar ze zullen wel wat te compenseren hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote horloges, hè?
Ik vind het wel leuk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
Omdat ik zovaak meekijk maar nooit post. Kritiek is welkom, maar ik ga mijn stijl niet veranderen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Dat is een mogelijkheid, in welk geval ik mededeel dat ik geen horloge draag. Maar wat men er in ieder geval over zegt, is dat de man in kwestie van grote horloges houdt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze zullen wel wat te compenseren hebben.
Mooiquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Horloge is idd mooiquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Witte iPhone is echt not donequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
He, bah, die riem past écht niet bij het bandje van je horlogequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
I Like it.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er dope uit gast. Welk overhemd is het?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie je er leuk uit vandaag Lis!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:31 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
met jasje
zonder jasje
[ afbeelding ]
Dude, please.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:48 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, in welk geval ik mededeel dat ik geen horloge draag. Maar wat men er in ieder geval over zegt, is dat de man in kwestie van grote horloges houdt.
Wat een ongelooflijke slechte humor van mij bij nader inzien.
Even alle gekheid op een stokje, appelsjap:ziet er goed uit.
Mooie kleur jurk! Waar gekocht?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:31 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
met jasje
zonder jasje
[ afbeelding ]
Waarom kijk jij altijd zo arrogant in de camera?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:31 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
met jasje
zonder jasje
[ afbeelding ]
Het is een J&J Premium shirt, op de foto is het niet goed te zien, maar het is heel mooi en netjes afgewerkt met hele dunne witte strepen, ik zal morgen wel een betere foto maken van het shirt zelf, van heel dichtbij.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ziet er dope uit gast. Welk overhemd is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |