Erg mooi.quote:Op zondag 27 september 2009 21:46 schreef gold-rush het volgende:
volgens mij is die wigger look juist wel in trek bij de vrouwen tegenwoordig als ik zo om me heen kijk.
hier is mij inbreng,beetje gare foto kwalieit, het is een bruine vest met roze overhemd en bruine schoenen
[ afbeelding ]
Zulks een eh 'geladen' outfit voor een exdinges?quote:
Mooie laarzen!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Debsterr het volgende:
Vanavond ffkes foto plaatsen, heb nieuwe laarzen.
Tadaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op dinsdag 29 september 2009 19:11 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Mooie laarzen!!
Ik hou persoonlijk niet van zo´n lange rokken maar de laarzen staan er wel leuk bij..
Heb je niet nog een grijze riem erbij?
Mooie outfit hoewel ik niet helemaal zeker ben over de kleur van de tas in combinatie met de kleurstelling van je outfit. Maar aan de andere kant, wanneer die tas dezelfde kleur zou hebben als je laarzen, dan wordt het misschien weer teveel van het goede. Bij nader inzien kan het eigenlijk best wel. Die collier is ook een mooi detail bij het geheel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Debsterr het volgende:
Tadaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gast, kappen. Echt.quote:Op woensdag 30 september 2009 02:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Mooie outfit hoewel ik niet helemaal zeker ben over de kleur van de tas in combinatie met de kleurstelling van je outfit. Maar aan de andere kant, wanneer die tas dezelfde kleur zou hebben als je laarzen, dan wordt het misschien weer teveel van het goede. Bij nader inzien kan het eigenlijk best wel. Die collier is ook een mooi detail bij het geheel.
gebruik jij vaak de woorden "beeldig" en "fabulous"?quote:Op woensdag 30 september 2009 02:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Mooie outfit hoewel ik niet helemaal zeker ben over de kleur van de tas in combinatie met de kleurstelling van je outfit. Maar aan de andere kant, wanneer die tas dezelfde kleur zou hebben als je laarzen, dan wordt het misschien weer teveel van het goede. Bij nader inzien kan het eigenlijk best wel. Die collier is ook een mooi detail bij het geheel.
Hele gave laarzen, mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? (En hoe duur ze waren?)quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Debsterr het volgende:
Tadaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb die boleros nooit mooi gevondenquote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef cutiee. het volgende:
nou ik draag vandaag een vlecht aan de linkerkant, zilvere oobrellen, grijze bolero, wit hempje, zilver-zwarte ketting, zwarte gevlochten riem met zilveren gesp, donkerblauwe spijkerbroek en grijze gebreide uggswat zitten die dingen toch heeeeerlijk.
![]()
[ afbeelding ]
Sorry maar ik ben er niet kapot van.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef cutiee. het volgende:
nou ik draag vandaag een vlecht aan de linkerkant, zilvere oobrellen, grijze bolero, wit hempje, zilver-zwarte ketting, zwarte gevlochten riem met zilveren gesp, donkerblauwe spijkerbroek en grijze gebreide uggswat zitten die dingen toch heeeeerlijk.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef cutiee. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik dus ook niet. Vind het helemaal niets. Verder vind ik de outfit wel oke, is gewoon een kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
heb die boleros nooit mooi gevonden
Ik vind de rok echt veel te lang. Zo lijk je een beetje op een grefo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:55 schreef Debsterr het volgende:
Tadaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afgezien van de uggs:quote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef cutiee. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Holy.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Pailletten zijn weer helemaal hip geloof ik, ik heb dit rokje alweer een jaar of 2 en nog nooit gedragen..
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
Gadver, die pens.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Pailletten zijn weer helemaal hip geloof ik, ik heb dit rokje alweer een jaar of 2 en nog nooit gedragen..
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
Dank je. Ik was op slag verliefd toen ik ze zagquote:Op woensdag 30 september 2009 14:33 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hele gave laarzen, mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? (En hoe duur ze waren?)
Haha, bij deze lengte al ja?? Ach, korter zou wat ongepast worden op kantoor (en dan heb ik 't over normale spijkerrokjes lengte) en ik vind het juist wel sjiekquote:Op woensdag 30 september 2009 16:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind de rok echt veel te lang. Zo lijk je een beetje op een grefo.
Toffe rokquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
Wat lul jij nu weer, die tas kan daar prima bij.quote:Op woensdag 30 september 2009 02:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Een van je mooiere uitfits !quote:Op woensdag 30 september 2009 19:09 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n zwarte tas met franjes.
Ik vind hem zonder riem denk ik ook leuker, vind die riem sowieso al nietsquote:Op woensdag 30 september 2009 19:12 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Een van je mooiere uitfits !
Vind het wel zonder riem leuker denk ik
van jou wil ik meer zienquote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef cutiee. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Vette outfit!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat servus_universitas hier van vindt. Hij maakt je af.
Mooi! En ik hou niet eens van pailletten, maar met jouw figuur staat zo'n model rok echt geweldig.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
quote:
Ik wacht op zijn onverbiddelijke meningquote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Gadver, die pens.
Ik ben benieuwd wat servus_universitas hier van vindt. Hij maakt je af.
Ik moet 'm maar vaker dragenquote:
Leukquote:Op woensdag 30 september 2009 19:09 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En m'n zwarte tas met franjes.
Dankje!quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mooi! En ik hou niet eens van pailletten, maar met jouw figuur staat zo'n model rok echt geweldig.En ik vind je panty en schoenen gaaf.
Doe ff chill. Iedereen heeft toch het recht op een eigen mening? Of mag je hier alleen een positieve opmerking plaatsen? Maar los daarvan, ik complimenteerde Debsterr juist en ik kwam gedurende het typen van de post nota bene tot inkeer dat de kleur van de tas prima kan. Laten we gewoon lief doen tegen elkaar.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer, die tas kan daar prima bij..
In tegenstelling tot wat Beauregard voorspelt is mijn mening bijzonder positief. Toegegeven, het is niet doorsnee, maar de combinatie laat een gepaste en doordachte symbiose zien van kleur en materiaal. Aan het shirt zou misschien nog iets kunnen worden gedaan om de donkere uitstraling enigszins te compenseren, maar een stralend gezicht zou daartoe ook dienst kunnen doen (maar dat kunnen wij op basis van de foto niet beoordelen). Dan rest mij nog te zeggen dat het geheel natuurlijk wordt bevorderd door de vorm die jij eraan geeft. Maar jij zou in Iran nog worden gearresteerd als je in een boerka loopt omdat het te aanlokkend zou worden bevonden.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
Dank je, ik heb er een spijkerstof legging bij aan en dat ziet er heeeeeel vreemd uit als dan je kruis zichtbaar isquote:Op woensdag 30 september 2009 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
Leukmaar ik zou dat shirtje iets meer omhoog trekken, nu krijg je dat 'ie een beetje vreemd zit onderaan
.. Maar dat kan ook liggen aan hoe je staat hoor.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef cutiee. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:48 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat Beauregard voorspelt is mijn mening bijzonder positief. Toegegeven, het is niet doorsnee, maar de combinatie laat een gepaste en doordachte symbiose zien van kleur en materiaal. Aan het shirt zou misschien nog iets kunnen worden gedaan om de donkere uitstraling enigszins te compenseren, maar een stralend gezicht zou daartoe ook dienst kunnen doen (maar dat kunnen wij op basis van de foto niet beoordelen). Dan rest mij nog te zeggen dat het geheel natuurlijk wordt bevorderd door de vorm die jij eraan geeft. Maar jij zou in Iran nog worden gearresteerd als je in een boerka loopt omdat het te aanlokkend zou worden bevonden.
Ja dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je, ik heb er een spijkerstof legging bij aan en dat ziet er heeeeeel vreemd uit als dan je kruis zichtbaar is. Ik snap denk ik wel wat je bedoeld, het randje lijkt te golven, alsof 'ie flubbert. dat komt door m'n houding
.
I sense sarcasmquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:48 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat Beauregard voorspelt is mijn mening bijzonder positief. Toegegeven, het is niet doorsnee, maar de combinatie laat een gepaste en doordachte symbiose zien van kleur en materiaal. Aan het shirt zou misschien nog iets kunnen worden gedaan om de donkere uitstraling enigszins te compenseren, maar een stralend gezicht zou daartoe ook dienst kunnen doen (maar dat kunnen wij op basis van de foto niet beoordelen). Dan rest mij nog te zeggen dat het geheel natuurlijk wordt bevorderd door de vorm die jij eraan geeft. Maar jij zou in Iran nog worden gearresteerd als je in een boerka loopt omdat het te aanlokkend zou worden bevonden.
quote:
Nee, ik bedoelde het zeker niet sarcastisch. Het is niet mijn stijl, maar ik vind dat het haar erg goed staat. Mijn verhaaltje wilde ik wat opleuken voor jullie vermaak, vandaar dat het zo poëtisch en humoristisch was geformuleerd. Maar de eigenlijke boodschap is gemeend.quote:
Een combinatie van een G-star jas en een dishdasha, nice. Je gaat goed met de tijd mee!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb voor dit keer een wat moderner iets geprobeerd. Het is wat minder traditioneel, zelfs een beetje gewaagd vind ik om voor het eerst te proberen, maar eigenlijk ook wel een beetje stoer
[ afbeelding ]
Ik weet dat het een beetje een somber kleur is, maar dat heb ik bewust gedaan omdat je bij wit geen gekleurd ondergoed kunt aandoen zeg maar en dat stoort me wel een beetje, met name als je boxers geel, groen of oranje zijn.
En voor de critics, ja ik weet het, het is wat anders en een beetje te wijd, maar ook dat is express zo gedaan, een kleiner maat zat echt te strak en zit niet bepaalt fijn op plaatsen waarvan je dat echt niet wenst als je moet rennen of zitten
Ik kan jouw foto's niet meer zienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
dankje
vandaag bijna hetzelfde....
[ afbeelding ]
Ja photobucket kloot al een tijd, maar nu doet die het.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan jouw foto's niet meer zien
Pffffquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
Ik vind dit wel leuk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
dankje
vandaag bijna hetzelfde....
[ afbeelding ]
Ook erg leuk!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedanktdenk ik.
[..]
Ja dat bedoelde ik dusmaar haha oke
!
Vandaag, lekker simpel & comfy:
[ afbeelding ]
OMG, ik wil die rokquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
Deze komt van de Laura Dols in Amsterdam, ken je dat? Een vintage winkel met hele leuke dingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
OMG, ik wil die rokEcht heel leuk, eens kijken of ik ergens zo'n stofje kan vinden
Ik kom niet zo vaak in Amsterdam dus ken de winkel helaas niet..maar 25 euro is echt geen geld! Even kijken of ik nog een reden heb om binnenkort naar A'dam te gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deze komt van de Laura Dols in Amsterdam, ken je dat? Een vintage winkel met hele leuke dingenik heb deze al een tijd maar het zou me verbazen als ze geen soortgelijke rokjes meer hebben, ze zijn 25 euro geloof ik.
Ah, het zit in de negen straatjes in de Jordaan. Zie ook lauradols.com! Sowieso is de Jordaan wel de moeite waard om te verkennen als je van vintage houdtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in Amsterdam dus ken de winkel helaas niet..maar 25 euro is echt geen geld! Even kijken of ik nog een reden heb om binnenkort naar A'dam te gaanEn anders even stofje zoeken en schoonmoeder lief aankijken
I know, ik heb zo'n kokerrok van de H&M en daar kan ik amper mee fietsenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, het zit in de negen straatjes in de Jordaan. Zie ook lauradols.com! Sowieso is de Jordaan wel de moeite waard om te verkennen als je van vintage houdt!
En ja op zich is het niet moeilijk te maken hoor, maar zorg wel dat je een stretchstofje neemt (heeft mijne ook en zit goddelijk) anders kun je er amper in bewegen vrees ik!
ziet er mooi, stijlvol uitquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
Leuk!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
Je bent wel grappig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb voor dit keer een wat moderner iets geprobeerd. Het is wat minder traditioneel, zelfs een beetje gewaagd vind ik om voor het eerst te proberen, maar eigenlijk ook wel een beetje stoer
[ afbeelding ]
Ik weet dat het een beetje een somber kleur is, maar dat heb ik bewust gedaan omdat je bij wit geen gekleurd ondergoed kunt aandoen zeg maar en dat stoort me wel een beetje, met name als je boxers geel, groen of oranje zijn.
En voor de critics, ja ik weet het, het is wat anders en een beetje te wijd, maar ook dat is express zo gedaan, een kleiner maat zat echt te strak en zit niet bepaalt fijn op plaatsen waarvan je dat echt niet wenst als je moet rennen of zitten
Gaaf horlogequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
Omdat ik zovaak meekijk maar nooit post. Kritiek is welkom, maar ik ga mijn stijl niet veranderen.
[ afbeelding ]
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote horloges, hè?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaaf horlogeik hou van grote horloges.
Geen idee. Maar ze zullen wel wat te compenseren hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote horloges, hè?
Ik vind het wel leuk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
Omdat ik zovaak meekijk maar nooit post. Kritiek is welkom, maar ik ga mijn stijl niet veranderen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewelquote:
Dat is een mogelijkheid, in welk geval ik mededeel dat ik geen horloge draag. Maar wat men er in ieder geval over zegt, is dat de man in kwestie van grote horloges houdt.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze zullen wel wat te compenseren hebben.
Mooiquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Horloge is idd mooiquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Witte iPhone is echt not donequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
He, bah, die riem past écht niet bij het bandje van je horlogequote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
I Like it.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er dope uit gast. Welk overhemd is het?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:15 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zie je er leuk uit vandaag Lis!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:31 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
met jasje
zonder jasje
[ afbeelding ]
Dude, please.quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:48 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is een mogelijkheid, in welk geval ik mededeel dat ik geen horloge draag. Maar wat men er in ieder geval over zegt, is dat de man in kwestie van grote horloges houdt.
Wat een ongelooflijke slechte humor van mij bij nader inzien.
Even alle gekheid op een stokje, appelsjap:ziet er goed uit.
Mooie kleur jurk! Waar gekocht?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:31 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
met jasje
zonder jasje
[ afbeelding ]
Waarom kijk jij altijd zo arrogant in de camera?quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:31 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
met jasje
zonder jasje
[ afbeelding ]
Het is een J&J Premium shirt, op de foto is het niet goed te zien, maar het is heel mooi en netjes afgewerkt met hele dunne witte strepen, ik zal morgen wel een betere foto maken van het shirt zelf, van heel dichtbij.quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ziet er dope uit gast. Welk overhemd is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |