quote:
Nee, ik bedoelde het zeker niet sarcastisch. Het is niet mijn stijl, maar ik vind dat het haar erg goed staat. Mijn verhaaltje wilde ik wat opleuken voor jullie vermaak, vandaar dat het zo poëtisch en humoristisch was geformuleerd. Maar de eigenlijke boodschap is gemeend.quote:
Een combinatie van een G-star jas en een dishdasha, nice. Je gaat goed met de tijd mee!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:08 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb voor dit keer een wat moderner iets geprobeerd. Het is wat minder traditioneel, zelfs een beetje gewaagd vind ik om voor het eerst te proberen, maar eigenlijk ook wel een beetje stoer
[ afbeelding ]
Ik weet dat het een beetje een somber kleur is, maar dat heb ik bewust gedaan omdat je bij wit geen gekleurd ondergoed kunt aandoen zeg maar en dat stoort me wel een beetje, met name als je boxers geel, groen of oranje zijn.
En voor de critics, ja ik weet het, het is wat anders en een beetje te wijd, maar ook dat is express zo gedaan, een kleiner maat zat echt te strak en zit niet bepaalt fijn op plaatsen waarvan je dat echt niet wenst als je moet rennen of zitten
Ik kan jouw foto's niet meer zienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
dankje
vandaag bijna hetzelfde....
[ afbeelding ]
Ja photobucket kloot al een tijd, maar nu doet die het.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan jouw foto's niet meer zien
Pffffquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Pailletten zijn weer helemaal hip geloof ik, ik heb dit rokje alweer een jaar of 2 en nog nooit gedragen..
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
Ik vind dit wel leuk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
dankje
vandaag bijna hetzelfde....
[ afbeelding ]
Ook erg leuk!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedanktdenk ik.
[..]
Ja dat bedoelde ik dusmaar haha oke
!
Vandaag, lekker simpel & comfy:
[ afbeelding ]
OMG, ik wil die rokquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
Pailletten zijn weer helemaal hip geloof ik, ik heb dit rokje alweer een jaar of 2 en nog nooit gedragen..
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
Deze komt van de Laura Dols in Amsterdam, ken je dat? Een vintage winkel met hele leuke dingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
OMG, ik wil die rokEcht heel leuk, eens kijken of ik ergens zo'n stofje kan vinden
Ik kom niet zo vaak in Amsterdam dus ken de winkel helaas niet..maar 25 euro is echt geen geld! Even kijken of ik nog een reden heb om binnenkort naar A'dam te gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deze komt van de Laura Dols in Amsterdam, ken je dat? Een vintage winkel met hele leuke dingenik heb deze al een tijd maar het zou me verbazen als ze geen soortgelijke rokjes meer hebben, ze zijn 25 euro geloof ik.
Ah, het zit in de negen straatjes in de Jordaan. Zie ook lauradols.com! Sowieso is de Jordaan wel de moeite waard om te verkennen als je van vintage houdtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in Amsterdam dus ken de winkel helaas niet..maar 25 euro is echt geen geld! Even kijken of ik nog een reden heb om binnenkort naar A'dam te gaanEn anders even stofje zoeken en schoonmoeder lief aankijken
I know, ik heb zo'n kokerrok van de H&M en daar kan ik amper mee fietsenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, het zit in de negen straatjes in de Jordaan. Zie ook lauradols.com! Sowieso is de Jordaan wel de moeite waard om te verkennen als je van vintage houdt!
En ja op zich is het niet moeilijk te maken hoor, maar zorg wel dat je een stretchstofje neemt (heeft mijne ook en zit goddelijk) anders kun je er amper in bewegen vrees ik!
ziet er mooi, stijlvol uitquote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
Leuk!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Rare pose, je sais.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |