Bij Toyota wordt pas 15 november door de Board of Directors besloten of ze doorgaan met F1 of niet,voor die tijd zal het dus moeilijk worden coureurs vast te leggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Toyota scheen ook bezig te zijn met Kubica, die slag hebben ze alvast gemist.
Geen idee, maar is je vraag misschien ook wat om hier voor te leggen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:34 schreef bodylotion het volgende:
ff offtopic,
maar waarom is ground effect verboden in F1 en niet in GP2?
Vanwege de vele ongelukken in de jaren 80: http://www.f1fanatic.co.uk/2007/06/07/banned-ground-effects/quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:34 schreef bodylotion het volgende:
ff offtopic,
maar waarom is ground effect verboden in F1 en niet in GP2?
yeah i know...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vanwege de vele ongelukken in de jaren 80: http://www.f1fanatic.co.uk/2007/06/07/banned-ground-effects/
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=47136&PO=47136quote:Donington Park appears to be on the brink of losing the right to host the British Grand Prix after Bernie Ecclestone admitted he could not see how the circuit would complete its multi-million pound revamp in time for next June's race.
Amid reports that the Leicestershire track had missed an extended deadline to prove to Ecclestone that it had secured the financial backing required for the project, the Formula 1 ringmaster hinted that Donington's time was now up.
Limited progress has been made on the huge rebuild Donington must undertake to bring the track's safety, paddock and access facilities up to F1 standards, and Ecclestone does not see how the work will be finished in time even if track boss Simon Gillett pulls off the funding deals.
"It's not good, is it?" Ecclestone told The Times.
"Even if they get the money, I cannot see how it will all be ready in time to go.
"It is very disappointing because we thought it would happen, but they cannot go on missing deadlines.
"They could still come to us saying they have the money, but there is no way the circuit would be ready at this late stage.
It looks as though we will have to start planning again."
Although Ecclestone had initially said that Britain would lose its F1 race if Donington did not deliver, he has since hinted that Silverstone will get a reprieve after all and be allowed to retain the race in Donington's absence.
Zoals gezegd in die tijd kon je nog inhalen. Dat kan tegenwoordig niet meer, al helemaal als je even zwaar bent qua brandstof.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Juist sinds de introductie van het bijtanken zijn de inhaalacties op de baan drastisch verminderd, volgens de statistieken.
komt volgens mij ook omdat het veld zo dicht bij elkaar ligt. Brundle zei bij de BBC ook al dat je iets van 2 sec. sneller moet zijn wil je inhalen op Suzuka...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals gezegd in die tijd kon je nog inhalen. Dat kan tegenwoordig niet meer, al helemaal als je even zwaar bent qua brandstof.
Mooi, gewoon naar Silverstone gaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:11 schreef Tarado het volgende:
Bernie can't see Donington being ready
Saturday, 10 October 2009 12:14
[..]
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=47136&PO=47136
Bandenslijtage gaat een veel grotere rol spelen bij wisselende belastingen. Daar zullen de auto's en de coureurs verschillend mee omgaan. Er kunnen dus best aanzienlijke snelheidsverschilllen gaan ontstaan waardoor inhalen juist wel mogelijk wordt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals gezegd in die tijd kon je nog inhalen. Dat kan tegenwoordig niet meer, al helemaal als je even zwaar bent qua brandstof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |