abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:56:16 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_73517370
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Toyota scheen ook bezig te zijn met Kubica, die slag hebben ze alvast gemist.
Bij Toyota wordt pas 15 november door de Board of Directors besloten of ze doorgaan met F1 of niet,voor die tijd zal het dus moeilijk worden coureurs vast te leggen
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 21:34:39 #290
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_73532857
ff offtopic,
maar waarom is ground effect verboden in F1 en niet in GP2?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73533345
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:34 schreef bodylotion het volgende:
ff offtopic,
maar waarom is ground effect verboden in F1 en niet in GP2?
Geen idee, maar is je vraag misschien ook wat om hier voor te leggen?
[F1]Stel hier je F1 vraag! Techniek, tactiek en alles!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_73533824
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:34 schreef bodylotion het volgende:
ff offtopic,
maar waarom is ground effect verboden in F1 en niet in GP2?
Vanwege de vele ongelukken in de jaren 80: http://www.f1fanatic.co.uk/2007/06/07/banned-ground-effects/

Edit: en in de GP2 gebruikt toch iedereen hetzelfde chassis? Daar is dus geen zoektocht naar een betere versie van het ground effect wat misschien wel meer risico's inhoudt, maar ach, als je maar wint. Als je tenminste heel door alle bochten komt...

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2009 22:12:29 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:08:16 #293
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_73533902
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Vanwege de vele ongelukken in de jaren 80: http://www.f1fanatic.co.uk/2007/06/07/banned-ground-effects/
yeah i know...
maaaarrr in de GP2 is het niet zo gevaarlijk, blijkbaar
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73534053
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2009 22:15:47 ]
pi_73535245
Er is toch altijd wel iets van ground effect?.. Het gaat om de toegestane rijhoogte die het risico bepaald.
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:11:35 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_73548274
Bernie can't see Donington being ready
Saturday, 10 October 2009 12:14
quote:
Donington Park appears to be on the brink of losing the right to host the British Grand Prix after Bernie Ecclestone admitted he could not see how the circuit would complete its multi-million pound revamp in time for next June's race.

Amid reports that the Leicestershire track had missed an extended deadline to prove to Ecclestone that it had secured the financial backing required for the project, the Formula 1 ringmaster hinted that Donington's time was now up.

Limited progress has been made on the huge rebuild Donington must undertake to bring the track's safety, paddock and access facilities up to F1 standards, and Ecclestone does not see how the work will be finished in time even if track boss Simon Gillett pulls off the funding deals.

"It's not good, is it?" Ecclestone told The Times.


"Even if they get the money, I cannot see how it will all be ready in time to go.

"It is very disappointing because we thought it would happen, but they cannot go on missing deadlines.

"They could still come to us saying they have the money, but there is no way the circuit would be ready at this late stage.

It looks as though we will have to start planning again."

Although Ecclestone had initially said that Britain would lose its F1 race if Donington did not deliver, he has since hinted that Silverstone will get a reprieve after all and be allowed to retain the race in Donington's absence.
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=47136&PO=47136
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:15:58 #297
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_73548377
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat denk ik dus niet. Juist sinds de introductie van het bijtanken zijn de inhaalacties op de baan drastisch verminderd, volgens de statistieken.
Zoals gezegd in die tijd kon je nog inhalen. Dat kan tegenwoordig niet meer, al helemaal als je even zwaar bent qua brandstof.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:47:02 #298
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_73549184
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zoals gezegd in die tijd kon je nog inhalen. Dat kan tegenwoordig niet meer, al helemaal als je even zwaar bent qua brandstof.
komt volgens mij ook omdat het veld zo dicht bij elkaar ligt. Brundle zei bij de BBC ook al dat je iets van 2 sec. sneller moet zijn wil je inhalen op Suzuka...
Please, make yourself uncomfortable.
pi_73550937
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:11 schreef Tarado het volgende:
Bernie can't see Donington being ready
Saturday, 10 October 2009 12:14
[..]

http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?id=47136&PO=47136
Mooi, gewoon naar Silverstone gaan.
  zondag 11 oktober 2009 @ 01:35:56 #300
798 voyeur
bemoeit zich
pi_73565403
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 15:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zoals gezegd in die tijd kon je nog inhalen. Dat kan tegenwoordig niet meer, al helemaal als je even zwaar bent qua brandstof.
Bandenslijtage gaat een veel grotere rol spelen bij wisselende belastingen. Daar zullen de auto's en de coureurs verschillend mee omgaan. Er kunnen dus best aanzienlijke snelheidsverschilllen gaan ontstaan waardoor inhalen juist wel mogelijk wordt.
Here we are now, entertain us.
  zondag 11 oktober 2009 @ 01:46:42 #301
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_73565593
Ze mogen toch wel gewoon nog banden wisselen? Dus dat verandert er ook niets aan.

Nope, volgend jaar wordt het nog saaier dan dit rampjaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')