quote:
quote:
quote:
Inderdaad.quote:
Ghehe gelukkig nietquote:
Dat lukt ze dan in ieder geval nog goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:32 schreef Domtuk het volgende:
Misschien is dat om de jongens/mannen op afstand te houden omdat ze pot zijn?
Je bent zeker ook fan van gemillimeterd roodgeverfd haar, omdat ze durven te experimenterenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:45 schreef misteriks het volgende:
tenminste vrouwen die 'n beetje durven experimenterenHeb ik wel bewondering voor. Vele intressanter dan de dagdagelijkse massameuk die m'n netvlies passeren , of diegenen die denken met 'n vulgair topje of rokje de aandacht te trekken
Dat is waar, niets mis met experimenteren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:45 schreef misteriks het volgende:
tenminste vrouwen die 'n beetje durven experimenterenHeb ik wel bewondering voor. Vele intressanter dan de dagdagelijkse massameuk die m'n netvlies passeren , of diegenen die denken met 'n vulgair topje of rokje de aandacht te trekken
Ah bah, je doelt zeker op die van Benelux Next Topmodel, wat zonde was datquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent zeker ook fan van gemillimeterd roodgeverfd haar, omdat ze durven te experimenteren.
Dan liever een dertien in een dozijn kapsel.
zo'n knots op je hoofd is dan ook maar voor speciale gelegenheden. De dag nadien kunnen ze hun haar weer heel gewoontjes doen ; dat heeft dus niets te zien met gefrustreerde lesbiennes die de aandacht willen trekkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent zeker ook fan van gemillimeterd roodgeverfd haar, omdat ze durven te experimenteren.
Dan liever een dertien in een dozijn kapsel.
Dat is het dus niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
zo'n knots op je hoofd is dan ook maar voor speciale gelegenheden. De dag nadien kunnen ze hun haar weer heel gewoontjes doen ; dat heeft dus niets te zien met gefrustreerde lesbiennes die de aandacht willen trekken
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat is het dus niet.
Mijn klacht gaat over meisjes die ik elke dag zie rondlopen met zo'n onverzorgde drol.
Die mogen ook wel eens gaan experimenteren, maar dan met los haar, of in ieder geval iets anders dan zo'n klein hoog knotje
Hoiquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Ik pleit trouwens ook voor een foto van TS met een drol op haar hoofd.
Ik heb ook niets tegen knotjes/knotten ofzo hoor. Soms kan het juist heel stijlvol staan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:06 schreef B-FliP het volgende:
Dat is nog uit de jaren 80 blijven hangen... Toen had je wel meer van dat soort
vage kapsels...
Waar ik het wel mooi vind is achter op t hoofd, t liefst met stokjes of een
klem en dat er dan speels van die haartjes uitspringen... Een btje aziatische
stijl... Sterkl haar is dan wel noodzakelijk...
omfg dat weet ik ook nog welquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dacht bij dit topic gelijk aan dat boekje van vroeger. Zo'n mol of iets dergelijks die ontzettend pissig was dat iemand op zn kop had gescheten.
Goed boek was dat.
Tja, poep op je hoofd is idd niet heel charmant....quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen knotjes/knotten ofzo hoor. Soms kan het juist heel stijlvol staan.
Maar om nou zo'n ding echt bovenop je hoofd te planten waardoor het een drol lijkt...
Het was toch uiteindelijk de hond van de slager, zoiets kan ik me nog herinneren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dacht bij dit topic gelijk aan dat boekje van vroeger. Zo'n mol of iets dergelijks die ontzettend pissig was dat iemand op zn kop had gescheten.
Goed boek was dat.
OMG, helemaal vergeten was ik dat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed boek was dat.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het was toch uiteindelijk de hond van de slager, zoiets kan ik me nog herinneren.
quote:"Over een kleine mol die wil weten wie er op z'n kop gepoept heeft."
"Wel hier en gunter!" riep de kleine mol. "Wie heeft er op mijn kop gepoept?"
Iemand heeft op de kop van kleine mol gepoept. Mol wil de dader mores leren en gaat op onderzoek uit. Onderweg komt hij heel wat dieren tegen... en heel wat poep.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef Flurry het volgende:
[..]
OMG, helemaal vergeten was ik dat.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:05 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
I wouldn't be caught dead with one of those turd-things
Inderdaad, maar sommigen gaan er ook daadwerkelijk mee over straatquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef Some-Lady het volgende:
loooooool dat is zo'n kapsel wat je maakt als je tijdens het douchen je haar niet wilt natmaken muhahahahaha
Tsja, maar als je geen haar voor je ogen wilt hebben kun je ook gewoon een ietwat stijlvollere knot of staart nemenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:37 schreef leetzors het volgende:
Sommige meisjes doen het inderdaad in verband met haar voor ogen. Maar zo door de gangen is fail.
En er dan ook nog heel veel aandacht aan besteden, dat hij perfect zit. Een knot is toch juist makkelijk, die hoeft niet perfect, alsof je leven een gala is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind een knot achter op je hoofd juist zo oubollig. En het doet me altijd denken aan van die Refo-meisjes.
loooooool!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef Some-Lady het volgende:
loooooool dat is zo'n kapsel wat je maakt als je tijdens het douchen je haar niet wilt natmaken muhahahahaha
hippiesquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Hoofdbanden zijn trouwens leuk. Maar dan wel zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe ook zovaak even gauw een knotje in als los haar me begint te irriteren, maar waarom moet dat dan echt midden bovenop je kopquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En er dan ook nog heel veel aandacht aan besteden, dat hij perfect zit. Een knot is toch juist makkelijk, die hoeft niet perfect, alsof je leven een gala is.
Slordige knot op je hoofd.![]()
Gewoon bungelend achteropquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:11 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik doe ook zovaak even gauw een knotje in als los haar me begint te irriteren, maar waarom moet dat dan echt midden bovenop je kop
Dat dus!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gewoon bungelend achterop(zeker met een trainingsbroek en topje)
Achja het is in de mode, zie je direct wie de slimme en wie de domme isquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
Maar geen drol-formatie en daar al zeker niet mee over straat
Trainingsbroek en topje? Jij komt echt van het kamp of niet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gewoon bungelend achterop(zeker met een trainingsbroek en topje)
Shit hey, trainingsbroek bij meisjesquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Trainingsbroek en topje? Jij komt echt van het kamp of niet?
Ja, want die zijn niet ordinair:quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie liever heupjeans of iets dergelijks. Trainingsbroek is zo ordinair.
Ja wel als je ze zo draagt jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja, want die zijn niet ordinair:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of is dit juist perfect fap-materiaal voor je?
Vind ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wel als je ze zo draagt ja. Maarja strings vind ik ook maar matig, die brede broekjes zijn beter
.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:52 schreef patty het volgende:
Je weet gewoon niet wat haut couture is
[ afbeelding ]
Ja maar thuis mag het.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:55 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Vind ik ook
Nou moet ik zeggen dat ik ook alleen maar af en toe thuis of bij m'n vriend in slobberkleren rondloop hoor. Meestal is het gewoon spijkerbroek met een leuk topje/shirtje
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:52 schreef patty het volgende:
Je weet gewoon niet wat haut couture is
[ afbeelding ]
HOEREN ZIJN HET HOEREN KUTHOEREN AANDACHTSHOERENquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha damn! Cousin it zou t wellicht interessant vinden...quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:46 schreef dvr het volgende:
Ik zal jullie even laten zien hoe meiden volgend jaar hun haar hebben:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:09 schreef ManianMan het volgende:
HOEREN ZIJN HET HOEREN KUTHOEREN AANDACHTSHOEREN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die eerste hoer / kuthoer / aandachtshoer heeft nog best een aardig figuurtje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
Ja en? Als mijn meissie er zo bij gaat lopen, dan krijgt ze een draai om de oren. Ze mag best sexy rond lopen maar de geslachtsdelen inclusief kont & borsten hoeven niet zichtbaar te zijn in de trant van "Kijk mij ik ben een aandachtshoer"!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:17 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Die eerste hoer / kuthoer / aandachtshoer heeft nog best een aardig figuurtje...
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef Tassiepassie het volgende:ik ging zo echt niet naar buiten als vrouw zijnde, maarja ik begrijp de trends dan ook vaak echt niet en als ik iets niet mooi vind dan doe ik er niet aan mee of het nu ´ in´ is of niet.
stiekem moest ik een beetje lachenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Zo'n knot is anders reuze handig bij het pijpenDan kan je haar met 1 hand goed beetpakken en sturen. En als het fout gaat geef je er een flinke ruk aan... dan leert ze dat wel af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Aan een staartje kun je veel beter een harde ruk geven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Zo'n knot is anders reuze handig bij het pijpenDan kan je haar met 1 hand goed beetpakken en sturen. En als het fout gaat geef je er een flinke ruk aan... dan leert ze dat wel af
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef Saaaaab het volgende:
Nooit een drolknot gezien. Hopelijk blijft dat zo, wat gruwelijk lelijk
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijk gek. Barton's kop is veel te hoekig, op het mannelijke af.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Hoofdbanden zijn trouwens leuk. Maar dan wel zo:
[ afbeelding ]
afbeelding[/url] ]
Ja want het is écht onmogelijk om er één te dragen zonder dat er een string boven uit steekt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft zij zelf die foto niet gemaakt maar iemand anders en je vriendin slaan past niet in de tijd waarin we leven en is verwerpelijker dan het dragen van bepaalde kleding... Jouw onzekerheid hoeft niemand anders te limiteren in zijn/haar doen en laten en overigens, je ziet geen geslachtsdelen, louter een stukkie kont vanwege de manier waarop ze zit... Je reactie is totaal overtrokken en getuigd van een zeer gefrustreerd persoon... Ga hulp zoeken...quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef ManianMan het volgende:
Ja en? Als mijn meissie er zo bij gaat lopen, dan krijgt ze een draai om de oren. Ze mag best sexy rond lopen maar de geslachtsdelen inclusief kont & borsten hoeven niet zichtbaar te zijn in de trant van "Kijk mij ik ben een aandachtshoer"!
In ieder geval maak het zelf dan uit, zo'n vriendin zou ik niet willen hebben ongeacht hoe aardig ze ook is.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:41 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij zelf die foto niet gemaakt maar iemand anders en je vriendin slaan past niet in de tijd waarin we leven en is verwerpelijker dan het dragen van bepaalde kleding... Jouw onzekerheid hoeft niemand anders te limiteren in zijn/haar doen en laten en overigens, je ziet geen geslachtsdelen, louter een stukkie kont vanwege de manier waarop ze zit... Je reactie is totaal overtrokken en getuigd van een zeer gefrustreerd persoon... Ga hulp zoeken...
Ik vind t wel schattig. Doet me ook wel denken aan de flinstones.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:15 schreef Suusje-V het volgende:
Zo lopen er een paar meisjes bij mij rond op school.
Van die kleine hoge knotjes die er ook nog 's onverzorgd uitzien.![]()
Het lijkt soms echt net alsof ze een drol op hun hoofd hebben
Een beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
Jij hebt geen keus in wie je wel of niet doet.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind t wel schattig. ik wil dr doen
Houd je snot waffelquote:Op woensdag 30 september 2009 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt geen keus in wie je wel of niet doet.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat ik gelijk heb en je kunt er niet mee omgaan.
Je bent hardquote:Op woensdag 30 september 2009 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat ik gelijk heb en je kunt er niet mee omgaan.
Idd. Ik kan niet zo goed tegen mensen die gewoon slachtoffer willen zijn ipv zelf initiatieven nemen om zich te verbeteren.quote:
Hahaha! Caviasquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:46 schreef dvr het volgende:
Ik zal jullie even laten zien hoe meiden volgend jaar hun haar hebben:
Ja dan zie je soms hele mooie halsen verschijnen. Dan vragen ze er eigenlijk om. vind ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
Overigens zijn 'normale' knotjes soms best sexy
Omstandigheden kunnen je ook zo tegenzitten dat er bijna niets aan te doen valt al neem je alle initiatief van de wereld (bwvs.). Maarja jij bent vast een expert op het gebied van initiatief icm. datenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Ik kan niet zo goed tegen mensen die gewoon slachtoffer willen zijn ipv zelf initiatieven nemen om zich te verbeteren.
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 30 september 2009 01:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want het is écht onmogelijk om er één te dragen zonder dat er een string boven uit steekt.
Nee.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omstandigheden kunnen je ook zo tegenzitten dat er bijna niets aan te doen valt al neem je alle initiatief van de wereld (bwvs.). Maarja jij bent vast een expert op het gebied van initiatief icm. daten
Nou joggingsbroeken blijven wel op hun plaats? Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:09 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietIk draag ook zo vaak jeans hoor.
Maar ik wou even laten zien dat jeans vaak hoeriger en ordinairer overkomen dan joggingbroeken (want die houden zich tenminste nog met elastiek op z'n plaats)
Meiden met trainingsbroekenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:09 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietIk draag ook zo vaak jeans hoor.
Maar ik wou even laten zien dat jeans vaak hoeriger en ordinairer overkomen dan joggingbroeken (want die houden zich tenminste nog met elastiek op z'n plaats)
Ja, die ik draag wel in ieder geval. Die hebben vrij stevig elastiek boven de heupen en als je wil kun je ze ook nog met een touwtje vastmakenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou joggingsbroeken blijven wel op hun plaats? Dat betwijfel ik.
Ik vind jeans die gewoon goed zitten veel netter dan sportkleding.
Je staat niet in mijn schoenen maar wel zeuren over mentaliteit en dat soort dingen. Waarom zeg je niet dat je gewoon een egoistische bidsj bent die niet graag naar andermans problemen luistert?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Maar toch is het een kwestie van mentaliteit.
Omdat dat niet waar is.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je staat niet in mijn schoenen maar wel zeuren over mentaliteit en dat soort dingen. Waarom zeg je gewoon niet dat je een egoistische bidsj bent die niet graag naar andermans problemen luistert?
Oké, jij snapt het echt niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Als mannen jouw versieren is dat om je menatliteit of je uiterlijk, gok es?
Als 90% wordt bepaald wordt door je uiterlijk, wat heb hen ik dan nog aan mentaliteit. Denk je dat dat mijn problemen oplost. Of bedoel je niet dat ik gewoon mijn bek moet houden en een mentaliteit aannemen alsof het mij allemaal niets doet, zodat je het niet hoeft te lezen?quote:
Is vast net zoiets als met die kuifjes denk ik. Ik vind dat gay staan bij jongens. maar vrouwen vinden dat prachtig.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef Miasan het volgende:
Zeer gegronde klacht. Die drollen zien er niet uit!Vroeg me altijd al af wat die meisjes bezielde. Ik hoop niet dat het hip is of hip gaat worden.
Wtf is dit!?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef Tassiepassie het volgende:
Lekker thuis een yoghurtbroek aan (ja sorry zo noem ik ze) vind ik heerlijk maar ik ga er echt niet mee naar buiten.
Ik zie overigens wel liever een yoghurtbroek dan zo'n drollenvanger (harembroek)
Nee hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 14:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is vast net zoiets als met die kuifjes denk ik. Ik vind dat gay staan bij jongens. maar vrouwen vinden dat prachtig.
Omdat pony uit je gezicht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:11 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik doe ook zovaak even gauw een knotje in als los haar me begint te irriteren, maar waarom moet dat dan echt midden bovenop je kop
Dat is het ook als je een staartje in doet met wat clipjes om je pony vast te houden. Of als je je knotje wat verder naar achter doet zodat het niet zo enorm op een uitgezakte drol bovenop je kop lijkt..quote:
Dit is een dagelijkse kwelling, geen experiment.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:45 schreef misteriks het volgende:
Ahhh de mol! Dat lees ik vaak voor voor mijn 4 jarige nichtje, die heeft gelukkig nog niet door dat ik een autist ben en dyslectisch benquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef Flurry het volgende:
[..]
OMG, helemaal vergeten was ik dat.
[ afbeelding ]
En toen heb je haar maar gedumpt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:13 schreef leipeshitouwess het volgende:
Een vriendin van mij had ook altijd zo'n drollenknot, maar ze wou maar niet geloven dat ze eruitzag als een mongool
Voor de verbouwing ging je zo echt de straat niet op?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef Tassiepassie het volgende:ik ging zo echt niet naar buiten als vrouw zijnde
Prachtig de taalbeheersing, geniaalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Voor de verbouwing ging je zo echt de straat niet op?
Neuh, op een gegeven moment deed ze 't niet meer want ze kwam erachter hoe ze eruitzag, hallelujah, als ik een jongen was had ze 't veel eerder weggehaaldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
En toen heb je haar maar gedumpt?
Whoopsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:17 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Neuh, op een gegeven moment deed ze 't niet meer want ze kwam erachter hoe ze eruitzag, hallelujah, als ik een jongen was had ze 't veel eerder weggehaald
Jij toch ook niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:28 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik zie die drolknotten regelmatig en vraag me echt elke keer af WAAROM doe je dat, het ziet er gewoon NIET uit!
Omdat het kanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:28 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik zie die drolknotten regelmatig en vraag me echt elke keer af WAAROM doe je dat, het ziet er gewoon NIET uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |