Ja, die ik draag wel in ieder geval. Die hebben vrij stevig elastiek boven de heupen en als je wil kun je ze ook nog met een touwtje vastmakenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou joggingsbroeken blijven wel op hun plaats? Dat betwijfel ik.
Ik vind jeans die gewoon goed zitten veel netter dan sportkleding.
Je staat niet in mijn schoenen maar wel zeuren over mentaliteit en dat soort dingen. Waarom zeg je niet dat je gewoon een egoistische bidsj bent die niet graag naar andermans problemen luistert?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Maar toch is het een kwestie van mentaliteit.
Omdat dat niet waar is.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je staat niet in mijn schoenen maar wel zeuren over mentaliteit en dat soort dingen. Waarom zeg je gewoon niet dat je een egoistische bidsj bent die niet graag naar andermans problemen luistert?
Oké, jij snapt het echt niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Als mannen jouw versieren is dat om je menatliteit of je uiterlijk, gok es?
Als 90% wordt bepaald wordt door je uiterlijk, wat heb hen ik dan nog aan mentaliteit. Denk je dat dat mijn problemen oplost. Of bedoel je niet dat ik gewoon mijn bek moet houden en een mentaliteit aannemen alsof het mij allemaal niets doet, zodat je het niet hoeft te lezen?quote:
Is vast net zoiets als met die kuifjes denk ik. Ik vind dat gay staan bij jongens. maar vrouwen vinden dat prachtig.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef Miasan het volgende:
Zeer gegronde klacht. Die drollen zien er niet uit!Vroeg me altijd al af wat die meisjes bezielde. Ik hoop niet dat het hip is of hip gaat worden.
Wtf is dit!?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:18 schreef Tassiepassie het volgende:
Lekker thuis een yoghurtbroek aan (ja sorry zo noem ik ze) vind ik heerlijk maar ik ga er echt niet mee naar buiten.
Ik zie overigens wel liever een yoghurtbroek dan zo'n drollenvanger (harembroek)
Nee hoorquote:Op woensdag 30 september 2009 14:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is vast net zoiets als met die kuifjes denk ik. Ik vind dat gay staan bij jongens. maar vrouwen vinden dat prachtig.
Omdat pony uit je gezicht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:11 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik doe ook zovaak even gauw een knotje in als los haar me begint te irriteren, maar waarom moet dat dan echt midden bovenop je kop
Dat is het ook als je een staartje in doet met wat clipjes om je pony vast te houden. Of als je je knotje wat verder naar achter doet zodat het niet zo enorm op een uitgezakte drol bovenop je kop lijkt..quote:
Dit is een dagelijkse kwelling, geen experiment.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:45 schreef misteriks het volgende:
tenminste vrouwen die 'n beetje durven experimenterenHeb ik wel bewondering voor. Vele intressanter dan de dagdagelijkse massameuk die m'n netvlies passeren , of diegenen die denken met 'n vulgair topje of rokje de aandacht te trekken
Ahhh de mol! Dat lees ik vaak voor voor mijn 4 jarige nichtje, die heeft gelukkig nog niet door dat ik een autist ben en dyslectisch benquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef Flurry het volgende:
[..]
OMG, helemaal vergeten was ik dat.
[ afbeelding ]
En toen heb je haar maar gedumpt?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:13 schreef leipeshitouwess het volgende:
Een vriendin van mij had ook altijd zo'n drollenknot, maar ze wou maar niet geloven dat ze eruitzag als een mongool
Voor de verbouwing ging je zo echt de straat niet op?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef Tassiepassie het volgende:ik ging zo echt niet naar buiten als vrouw zijnde
Prachtig de taalbeheersing, geniaalquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Voor de verbouwing ging je zo echt de straat niet op?
Neuh, op een gegeven moment deed ze 't niet meer want ze kwam erachter hoe ze eruitzag, hallelujah, als ik een jongen was had ze 't veel eerder weggehaaldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
En toen heb je haar maar gedumpt?
Whoopsquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:17 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Neuh, op een gegeven moment deed ze 't niet meer want ze kwam erachter hoe ze eruitzag, hallelujah, als ik een jongen was had ze 't veel eerder weggehaald
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |