quote:
quote:
quote:
Inderdaad.quote:
Ghehe gelukkig nietquote:
Dat lukt ze dan in ieder geval nog goedquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:32 schreef Domtuk het volgende:
Misschien is dat om de jongens/mannen op afstand te houden omdat ze pot zijn?
Je bent zeker ook fan van gemillimeterd roodgeverfd haar, omdat ze durven te experimenterenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:45 schreef misteriks het volgende:
tenminste vrouwen die 'n beetje durven experimenterenHeb ik wel bewondering voor. Vele intressanter dan de dagdagelijkse massameuk die m'n netvlies passeren , of diegenen die denken met 'n vulgair topje of rokje de aandacht te trekken
Dat is waar, niets mis met experimenteren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:45 schreef misteriks het volgende:
tenminste vrouwen die 'n beetje durven experimenterenHeb ik wel bewondering voor. Vele intressanter dan de dagdagelijkse massameuk die m'n netvlies passeren , of diegenen die denken met 'n vulgair topje of rokje de aandacht te trekken
Ah bah, je doelt zeker op die van Benelux Next Topmodel, wat zonde was datquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent zeker ook fan van gemillimeterd roodgeverfd haar, omdat ze durven te experimenteren.
Dan liever een dertien in een dozijn kapsel.
zo'n knots op je hoofd is dan ook maar voor speciale gelegenheden. De dag nadien kunnen ze hun haar weer heel gewoontjes doen ; dat heeft dus niets te zien met gefrustreerde lesbiennes die de aandacht willen trekkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je bent zeker ook fan van gemillimeterd roodgeverfd haar, omdat ze durven te experimenteren.
Dan liever een dertien in een dozijn kapsel.
Dat is het dus niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:52 schreef misteriks het volgende:
[..]
zo'n knots op je hoofd is dan ook maar voor speciale gelegenheden. De dag nadien kunnen ze hun haar weer heel gewoontjes doen ; dat heeft dus niets te zien met gefrustreerde lesbiennes die de aandacht willen trekken
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat is het dus niet.
Mijn klacht gaat over meisjes die ik elke dag zie rondlopen met zo'n onverzorgde drol.
Die mogen ook wel eens gaan experimenteren, maar dan met los haar, of in ieder geval iets anders dan zo'n klein hoog knotje
Hoiquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Ik pleit trouwens ook voor een foto van TS met een drol op haar hoofd.
Ik heb ook niets tegen knotjes/knotten ofzo hoor. Soms kan het juist heel stijlvol staan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:06 schreef B-FliP het volgende:
Dat is nog uit de jaren 80 blijven hangen... Toen had je wel meer van dat soort
vage kapsels...
Waar ik het wel mooi vind is achter op t hoofd, t liefst met stokjes of een
klem en dat er dan speels van die haartjes uitspringen... Een btje aziatische
stijl... Sterkl haar is dan wel noodzakelijk...
omfg dat weet ik ook nog welquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dacht bij dit topic gelijk aan dat boekje van vroeger. Zo'n mol of iets dergelijks die ontzettend pissig was dat iemand op zn kop had gescheten.
Goed boek was dat.
Tja, poep op je hoofd is idd niet heel charmant....quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:08 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen knotjes/knotten ofzo hoor. Soms kan het juist heel stijlvol staan.
Maar om nou zo'n ding echt bovenop je hoofd te planten waardoor het een drol lijkt...
Het was toch uiteindelijk de hond van de slager, zoiets kan ik me nog herinneren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dacht bij dit topic gelijk aan dat boekje van vroeger. Zo'n mol of iets dergelijks die ontzettend pissig was dat iemand op zn kop had gescheten.
Goed boek was dat.
OMG, helemaal vergeten was ik dat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed boek was dat.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het was toch uiteindelijk de hond van de slager, zoiets kan ik me nog herinneren.
quote:"Over een kleine mol die wil weten wie er op z'n kop gepoept heeft."
"Wel hier en gunter!" riep de kleine mol. "Wie heeft er op mijn kop gepoept?"
Iemand heeft op de kop van kleine mol gepoept. Mol wil de dader mores leren en gaat op onderzoek uit. Onderweg komt hij heel wat dieren tegen... en heel wat poep.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:16 schreef Flurry het volgende:
[..]
OMG, helemaal vergeten was ik dat.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |