Ja want het is écht onmogelijk om er één te dragen zonder dat er een string boven uit steekt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja, want die zijn niet ordinair:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of is dit juist perfect fap-materiaal voor je?
Volgens mij heeft zij zelf die foto niet gemaakt maar iemand anders en je vriendin slaan past niet in de tijd waarin we leven en is verwerpelijker dan het dragen van bepaalde kleding... Jouw onzekerheid hoeft niemand anders te limiteren in zijn/haar doen en laten en overigens, je ziet geen geslachtsdelen, louter een stukkie kont vanwege de manier waarop ze zit... Je reactie is totaal overtrokken en getuigd van een zeer gefrustreerd persoon... Ga hulp zoeken...quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:20 schreef ManianMan het volgende:
Ja en? Als mijn meissie er zo bij gaat lopen, dan krijgt ze een draai om de oren. Ze mag best sexy rond lopen maar de geslachtsdelen inclusief kont & borsten hoeven niet zichtbaar te zijn in de trant van "Kijk mij ik ben een aandachtshoer"!
In ieder geval maak het zelf dan uit, zo'n vriendin zou ik niet willen hebben ongeacht hoe aardig ze ook is.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:41 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij zelf die foto niet gemaakt maar iemand anders en je vriendin slaan past niet in de tijd waarin we leven en is verwerpelijker dan het dragen van bepaalde kleding... Jouw onzekerheid hoeft niemand anders te limiteren in zijn/haar doen en laten en overigens, je ziet geen geslachtsdelen, louter een stukkie kont vanwege de manier waarop ze zit... Je reactie is totaal overtrokken en getuigd van een zeer gefrustreerd persoon... Ga hulp zoeken...
Ik vind t wel schattig. Doet me ook wel denken aan de flinstones.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:15 schreef Suusje-V het volgende:
Zo lopen er een paar meisjes bij mij rond op school.
Van die kleine hoge knotjes die er ook nog 's onverzorgd uitzien.![]()
Het lijkt soms echt net alsof ze een drol op hun hoofd hebben
Een beetje zoals dit:
[ afbeelding ]
Jij hebt geen keus in wie je wel of niet doet.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind t wel schattig. ik wil dr doen
Houd je snot waffelquote:Op woensdag 30 september 2009 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt geen keus in wie je wel of niet doet.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat ik gelijk heb en je kunt er niet mee omgaan.
Je bent hardquote:Op woensdag 30 september 2009 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat ik gelijk heb en je kunt er niet mee omgaan.
Idd. Ik kan niet zo goed tegen mensen die gewoon slachtoffer willen zijn ipv zelf initiatieven nemen om zich te verbeteren.quote:
Hahaha! Caviasquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:46 schreef dvr het volgende:
Ik zal jullie even laten zien hoe meiden volgend jaar hun haar hebben:
Ja dan zie je soms hele mooie halsen verschijnen. Dan vragen ze er eigenlijk om. vind ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
Overigens zijn 'normale' knotjes soms best sexy
Omstandigheden kunnen je ook zo tegenzitten dat er bijna niets aan te doen valt al neem je alle initiatief van de wereld (bwvs.). Maarja jij bent vast een expert op het gebied van initiatief icm. datenquote:Op woensdag 30 september 2009 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Ik kan niet zo goed tegen mensen die gewoon slachtoffer willen zijn ipv zelf initiatieven nemen om zich te verbeteren.
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 30 september 2009 01:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja want het is écht onmogelijk om er één te dragen zonder dat er een string boven uit steekt.
Nee.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omstandigheden kunnen je ook zo tegenzitten dat er bijna niets aan te doen valt al neem je alle initiatief van de wereld (bwvs.). Maarja jij bent vast een expert op het gebied van initiatief icm. daten
Nou joggingsbroeken blijven wel op hun plaats? Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:09 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietIk draag ook zo vaak jeans hoor.
Maar ik wou even laten zien dat jeans vaak hoeriger en ordinairer overkomen dan joggingbroeken (want die houden zich tenminste nog met elastiek op z'n plaats)
Meiden met trainingsbroekenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:09 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietIk draag ook zo vaak jeans hoor.
Maar ik wou even laten zien dat jeans vaak hoeriger en ordinairer overkomen dan joggingbroeken (want die houden zich tenminste nog met elastiek op z'n plaats)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |