quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:05 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
I wouldn't be caught dead with one of those turd-things
Inderdaad, maar sommigen gaan er ook daadwerkelijk mee over straatquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef Some-Lady het volgende:
loooooool dat is zo'n kapsel wat je maakt als je tijdens het douchen je haar niet wilt natmaken muhahahahaha
Tsja, maar als je geen haar voor je ogen wilt hebben kun je ook gewoon een ietwat stijlvollere knot of staart nemenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:37 schreef leetzors het volgende:
Sommige meisjes doen het inderdaad in verband met haar voor ogen. Maar zo door de gangen is fail.
En er dan ook nog heel veel aandacht aan besteden, dat hij perfect zit. Een knot is toch juist makkelijk, die hoeft niet perfect, alsof je leven een gala is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind een knot achter op je hoofd juist zo oubollig. En het doet me altijd denken aan van die Refo-meisjes.
loooooool!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef Some-Lady het volgende:
loooooool dat is zo'n kapsel wat je maakt als je tijdens het douchen je haar niet wilt natmaken muhahahahaha
hippiesquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Hoofdbanden zijn trouwens leuk. Maar dan wel zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe ook zovaak even gauw een knotje in als los haar me begint te irriteren, maar waarom moet dat dan echt midden bovenop je kopquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En er dan ook nog heel veel aandacht aan besteden, dat hij perfect zit. Een knot is toch juist makkelijk, die hoeft niet perfect, alsof je leven een gala is.
Slordige knot op je hoofd.![]()
Gewoon bungelend achteropquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:11 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik doe ook zovaak even gauw een knotje in als los haar me begint te irriteren, maar waarom moet dat dan echt midden bovenop je kop
Dat dus!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gewoon bungelend achterop(zeker met een trainingsbroek en topje)
Achja het is in de mode, zie je direct wie de slimme en wie de domme isquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Dat dus!![]()
Maar geen drol-formatie en daar al zeker niet mee over straat
Trainingsbroek en topje? Jij komt echt van het kamp of niet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gewoon bungelend achterop(zeker met een trainingsbroek en topje)
Shit hey, trainingsbroek bij meisjesquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Trainingsbroek en topje? Jij komt echt van het kamp of niet?
Ja, want die zijn niet ordinair:quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie liever heupjeans of iets dergelijks. Trainingsbroek is zo ordinair.
Ja wel als je ze zo draagt jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja, want die zijn niet ordinair:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of is dit juist perfect fap-materiaal voor je?
Vind ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wel als je ze zo draagt ja. Maarja strings vind ik ook maar matig, die brede broekjes zijn beter
.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:52 schreef patty het volgende:
Je weet gewoon niet wat haut couture is
[ afbeelding ]
Ja maar thuis mag het.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:55 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Vind ik ook
Nou moet ik zeggen dat ik ook alleen maar af en toe thuis of bij m'n vriend in slobberkleren rondloop hoor. Meestal is het gewoon spijkerbroek met een leuk topje/shirtje
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:52 schreef patty het volgende:
Je weet gewoon niet wat haut couture is
[ afbeelding ]
HOEREN ZIJN HET HOEREN KUTHOEREN AANDACHTSHOERENquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha damn! Cousin it zou t wellicht interessant vinden...quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:46 schreef dvr het volgende:
Ik zal jullie even laten zien hoe meiden volgend jaar hun haar hebben:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:09 schreef ManianMan het volgende:
HOEREN ZIJN HET HOEREN KUTHOEREN AANDACHTSHOEREN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die eerste hoer / kuthoer / aandachtshoer heeft nog best een aardig figuurtje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
Ja en? Als mijn meissie er zo bij gaat lopen, dan krijgt ze een draai om de oren. Ze mag best sexy rond lopen maar de geslachtsdelen inclusief kont & borsten hoeven niet zichtbaar te zijn in de trant van "Kijk mij ik ben een aandachtshoer"!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:17 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Die eerste hoer / kuthoer / aandachtshoer heeft nog best een aardig figuurtje...
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef Tassiepassie het volgende:ik ging zo echt niet naar buiten als vrouw zijnde, maarja ik begrijp de trends dan ook vaak echt niet en als ik iets niet mooi vind dan doe ik er niet aan mee of het nu ´ in´ is of niet.
stiekem moest ik een beetje lachenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Zo'n knot is anders reuze handig bij het pijpenDan kan je haar met 1 hand goed beetpakken en sturen. En als het fout gaat geef je er een flinke ruk aan... dan leert ze dat wel af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Aan een staartje kun je veel beter een harde ruk geven.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Zo'n knot is anders reuze handig bij het pijpenDan kan je haar met 1 hand goed beetpakken en sturen. En als het fout gaat geef je er een flinke ruk aan... dan leert ze dat wel af
quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:57 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef Saaaaab het volgende:
Nooit een drolknot gezien. Hopelijk blijft dat zo, wat gruwelijk lelijk
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:46 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijk gek. Barton's kop is veel te hoekig, op het mannelijke af.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Hoofdbanden zijn trouwens leuk. Maar dan wel zo:
[ afbeelding ]
afbeelding[/url] ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |