Mogguhquote:
Het zelfde als erachter, goed dusquote:
Bij vrouwen wel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zelfde als erachter, goed dus
Ik had je sig gezien ja, maar dat is denk ik voor het laatst geweest zo ongeveer. SES is 'ie ook niet meer te vinden. Hij is een beetje klaar met fok denk ik. Zal vast wel weer een keer over gaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Zie mijn sig. Op 15 augustus was ie hier (KSC) voor het laatst.![]()
Komt hij nog wel eens in SES?
Waar zoek je onder?quote:
Hij duikt vast vanzelf weer op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had je sig gezien ja, maar dat is denk ik voor het laatst geweest zo ongeveer. SES is 'ie ook niet meer te vinden. Hij is een beetje klaar met fok denk ik. Zal vast wel weer een keer over gaan![]()
Omdat je een ava hebt, ondertitel en smileys gebruikt. En je eerste post in POL doetquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:54 schreef papiertje het volgende:
Waarom heb ik het idee dat sommige mensen mij een kloon vinden?
Hij zal wel onder die ex-sexmod liggen.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zal wel onder die ex-sexmod liggen.
Omdat Pheno die toespeling maakt... maar voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:54 schreef papiertje het volgende:
Waarom heb ik het idee dat sommige mensen mij een kloon vinden?
nee. Zo te zien zijn zijn laatste posts van 3 sept in V&Aquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Zie mijn sig. Op 15 augustus was ie hier (KSC) voor het laatst.![]()
Komt hij nog wel eens in SES?
En die zijn alle 28 van OA?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht nog op SchoonOA, Miljonair, Armoedzaaier. Etc etc. Of zijn die met de hackshit naar de eeuwige jachtvelden gestuurd en was iemand te lui om ze bij de admins te laten resetten?
Ik zie het al voor me:
Yvonne wil je:
1 Armoedzaaier
2 Barbara...
3 HenkVan....
4 Miljonair
5 SchoonOA
...
28 Pheno
resetten?
O.a.quote:
Ik heb Miljonair even ingelicht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht nog op SchoonOA, Miljonair, Armoedzaaier. Etc etc. Of zijn die met de hackshit naar de eeuwige jachtvelden gestuurd en was iemand te lui om ze bij de admins te laten resetten?
Ik zie het al voor me:
Yvonne wil je:
1 Armoedzaaier
2 Barbara...
3 HenkVan....
4 Miljonair
5 SchoonOA
...
28 Pheno
resetten?
hoe lang blijf jij daar nog?quote:
Alleen Miljonair, welke ook de eerste KSC-kloon was. Elke andere kloon is niet van mij.quote:
Totdat er eens een positieve reactie komt op een solli + 2 maanden opzegtermijn. St Juttemis denk ik.quote:
Ik moest lachen...quote:
leukt? tja en ik weet dat ik belangrijk benquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:14 schreef Nijns het volgende:
net als je denkt dat je het weer leukt krijgt op je werk
mensen die zichzelf heeeel belangrijk vinden
is overwerkt hetzelfde als ziek?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:15 schreef Pheno het volgende:
Het wordt niet leuk op het werk
Ik heb zin om me drie maanden overwerkt te melden of zo
Geen idee.quote:
balen zegquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totdat er eens een positieve reactie komt op een solli + 2 maanden opzegtermijn. St Juttemis denk ik.
Valt wel mee. Ik heb bijna een mooie 111.111 zie ik net!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Overfok!t misschien Ph.
Vergaderlunch?quote:
Dat weten ze nog niet. Daar moet nog een besluit over genomen wordenquote:
ja, dat gaat beter.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
lunch![]()
hé een note aan mijzelf, niet boven je toetsen bord eten.
dan maar er achter.
Al doende leert menquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dat gaat beter.
bureau is makkelijker schoon te maken dan een toetsenbord.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef Pheno het volgende:
NRC Next niet bezorgd
Goed topic.
met goed vervolg:
@Christiaan
Nijnsquote:
Zeker na die tettenfotoquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien, je kon hem niet vinden.
UTFSquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien, je kon hem niet vinden.
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef Nijns het volgende:
wel.o.k en LL
het is maar goed dat ik straks werkloos ben, kan ik jullie tenminste weer bijhouden
UTFSquote:
whehehequote:
Ik wil um ook zienquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:36 schreef Nijns het volgende:
(bijna) niemand heeft die foto gezien![]()
hai gf en pheno
jij hebt ze toch al in het echt gezien schat?quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
jij hebt ze toch al in het echt gezien schat?
bij je baas kijken daar lag gister ook al de bestelbonquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
Factuur van 22000 euro kwijt
"zoek jij die ff LL?"
Tuurlijk![]()
weer een half uur voor niets gezocht, ding is niet te vinden
daarom willen we hem ook zienquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:36 schreef Nijns het volgende:
(bijna) niemand heeft die foto gezien![]()
hai gf en pheno
Ik heb um gewoon opnieuw opgevraagd.. slim hequote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij je baas kijken daar lag gister ook al de bestelbon![]()
dat had je natuurlijk ook meteen kunnen doenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb um gewoon opnieuw opgevraagd.. slim he
Dat is te gemakkelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je natuurlijk ook meteen kunnen doen
Mn baas ziet me graag zoeken ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je natuurlijk ook meteen kunnen doen
moet je dan veel bukken bij het zoekenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn baas ziet me graag zoeken ofzo
zou in de mail moeten zitten maar daar zat ie dus niet
ik zou zeggen doenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
Leuk, ben je rustig thuis weer begonnen met werk, neemt geen hond de telefoon op. Ik ben klaar met wat ik ooit had moeten doen. En ik wil weten of er nog iets is, of dat ik mijn neus kan leeg ploegen.
ik heb nog steeds foto's in mijn fobo staanquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef Pheno het volgende:
Er hebben daadwerkelijk ooit fotos in mijn fobo gestaan. Nu niet meer. En dat houden we zo
ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb nog steeds foto's in mijn fobo staan
Sabel jij je katten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef Sabbelmaster het volgende:
hey hoi.
hoiquote:
Ah, dan krijg je kortingsbonnen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:55 schreef Sabbelmaster het volgende:
[..]
alleen als ze stout zijn, ben namelijk ingehuurd door de plaatselijke chinees.
wie ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt john bonham op je rug staan
dat is wel handigquote:
alleen als ik mijn quote haalquote:
ik had het staan en dacht nee, die andere johnquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie ?
[..]
dat is wel handig
Die luie importbelg snapt Google niet eensquote:
die heeft die gepikt van mijquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had het staan en dacht nee, die andere john
john paul jones, gitarist van led zeppelin
[ afbeelding ]
Jimmy Page, John Paul Jones, John Bonham, and Robert Plant.
ik begreep de combi nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die luie importbelg snapt Google niet eens
een katquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef Sabbelmaster het volgende:
maar hey... ik hoorde dat hier een kat rondliep in de SC hier klopt dat??
album is van '71 jij van '63 op je 8ste een tatoo op je rug... ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft die gepikt van mij
jong geleerd is oud gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
album is van '71 jij van '63 op je 8ste een tatoo op je rug... ja dat denk ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |