Zeker na die tettenfotoquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien, je kon hem niet vinden.
UTFSquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien, je kon hem niet vinden.
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:18 schreef Nijns het volgende:
wel.o.k en LL
het is maar goed dat ik straks werkloos ben, kan ik jullie tenminste weer bijhouden
UTFSquote:
whehehequote:
Ik wil um ook zienquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:36 schreef Nijns het volgende:
(bijna) niemand heeft die foto gezien![]()
hai gf en pheno
jij hebt ze toch al in het echt gezien schat?quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
jij hebt ze toch al in het echt gezien schat?
bij je baas kijken daar lag gister ook al de bestelbonquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
Factuur van 22000 euro kwijt
"zoek jij die ff LL?"
Tuurlijk![]()
weer een half uur voor niets gezocht, ding is niet te vinden
daarom willen we hem ook zienquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:36 schreef Nijns het volgende:
(bijna) niemand heeft die foto gezien![]()
hai gf en pheno
Ik heb um gewoon opnieuw opgevraagd.. slim hequote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij je baas kijken daar lag gister ook al de bestelbon![]()
dat had je natuurlijk ook meteen kunnen doenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb um gewoon opnieuw opgevraagd.. slim he
Dat is te gemakkelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je natuurlijk ook meteen kunnen doen
Mn baas ziet me graag zoeken ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat had je natuurlijk ook meteen kunnen doen
moet je dan veel bukken bij het zoekenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn baas ziet me graag zoeken ofzo
zou in de mail moeten zitten maar daar zat ie dus niet
ik zou zeggen doenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
Leuk, ben je rustig thuis weer begonnen met werk, neemt geen hond de telefoon op. Ik ben klaar met wat ik ooit had moeten doen. En ik wil weten of er nog iets is, of dat ik mijn neus kan leeg ploegen.
ik heb nog steeds foto's in mijn fobo staanquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef Pheno het volgende:
Er hebben daadwerkelijk ooit fotos in mijn fobo gestaan. Nu niet meer. En dat houden we zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |