Open er een topic in KLB over:quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:31 schreef MPG het volgende:
Godver.
De beheerder van de koffie-automaten in de kantine hier is er achter gekomen dat er een variant van de espresso per ongeluk gratis was. En heeft nu de prijs aangepast.
Klacht: Geen gratis koffie meer uit de automaat![]()
Bonusklacht: Ik wil koffie![]()
Antiklacht: De koffie uit de kantine van het andere gebouw is lekkerder.
"Paint": [ afbeelding ]
Zie mijn sig. Op 15 augustus was ie hier (KSC) voor het laatst.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jazeker. Alleen niet meer vaak hier te bekennen.
Mogguhquote:
Het zelfde als erachter, goed dusquote:
Bij vrouwen wel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het zelfde als erachter, goed dus
Ik had je sig gezien ja, maar dat is denk ik voor het laatst geweest zo ongeveer. SES is 'ie ook niet meer te vinden. Hij is een beetje klaar met fok denk ik. Zal vast wel weer een keer over gaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Zie mijn sig. Op 15 augustus was ie hier (KSC) voor het laatst.![]()
Komt hij nog wel eens in SES?
Waar zoek je onder?quote:
Hij duikt vast vanzelf weer op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had je sig gezien ja, maar dat is denk ik voor het laatst geweest zo ongeveer. SES is 'ie ook niet meer te vinden. Hij is een beetje klaar met fok denk ik. Zal vast wel weer een keer over gaan![]()
Omdat je een ava hebt, ondertitel en smileys gebruikt. En je eerste post in POL doetquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:54 schreef papiertje het volgende:
Waarom heb ik het idee dat sommige mensen mij een kloon vinden?
Hij zal wel onder die ex-sexmod liggen.quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij zal wel onder die ex-sexmod liggen.
Omdat Pheno die toespeling maakt... maar voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:54 schreef papiertje het volgende:
Waarom heb ik het idee dat sommige mensen mij een kloon vinden?
nee. Zo te zien zijn zijn laatste posts van 3 sept in V&Aquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Zie mijn sig. Op 15 augustus was ie hier (KSC) voor het laatst.![]()
Komt hij nog wel eens in SES?
En die zijn alle 28 van OA?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht nog op SchoonOA, Miljonair, Armoedzaaier. Etc etc. Of zijn die met de hackshit naar de eeuwige jachtvelden gestuurd en was iemand te lui om ze bij de admins te laten resetten?
Ik zie het al voor me:
Yvonne wil je:
1 Armoedzaaier
2 Barbara...
3 HenkVan....
4 Miljonair
5 SchoonOA
...
28 Pheno
resetten?
O.a.quote:
Ik heb Miljonair even ingelicht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht nog op SchoonOA, Miljonair, Armoedzaaier. Etc etc. Of zijn die met de hackshit naar de eeuwige jachtvelden gestuurd en was iemand te lui om ze bij de admins te laten resetten?
Ik zie het al voor me:
Yvonne wil je:
1 Armoedzaaier
2 Barbara...
3 HenkVan....
4 Miljonair
5 SchoonOA
...
28 Pheno
resetten?
| Forum Opties | |
|---|---|