21:30 Red mijn vakantie!quote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Natuurlijk op ons aller campingzender!quote:waarin Alberto Stegeman wanhopige Nederlanders helpt die een horrorvakantie meemaken. Vakantiegangers die ten einde raad zijn, door bijvoorbeeld smerige hotelkamers of enorme geluidsoverlast, vragen om hulp. Alberto reist af naar de vakantiebestemming en probeert ter plekke de vakantie alsnog te redden. Hij krijgt daarbij hulp van keurmeester en hygiëne-expert Rob Geus.
DAS WEL MEER DAN 3 KILO!!11quote:
Te laat!quote:Op zondag 27 september 2009 21:36 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb een nieuwe opplaatje gemaakt en de wiki aangepast
wat dacht je zelfquote:Op zondag 27 september 2009 21:37 schreef cherrycoke het volgende:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Apache/1.3.39 Server at www.villaspanjehuren.nl Port 80
de site is al down gehaald haha
de red-mijn-vakantie-alarmlijn he...quote:Op zondag 27 september 2009 21:37 schreef seetjai het volgende:
Stonden ze nou met hun koffers buiten en binnen paar uurtjes kwam Alberto om ze te helpen ?
Via email. Ongelofelijk maar waar.quote:Op zondag 27 september 2009 21:37 schreef caspervc het volgende:
TIENTALLEN MAILTJES
die is snel!quote:Op zondag 27 september 2009 21:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
de red-mijn-vakantie-alarmlijn he...
14 weken?quote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
2560 euro voor een reis naar spanje?
Actie zit in deze programma's altijd pas in de laatste 2 minuten.:')quote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef Hetiszover het volgende:
Ik vind er weinig aan, ik wil actie
Dat is toch ziekquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef PiRANiA het volgende:
letsel
kneuzingen
brandwonden
insectenbeten
snij-en schaafwonden
botbreuken
Nee want dat wil jequote:Op zondag 27 september 2009 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is toch ziekvoor dat geld kan je makkelijk naar amerika of zo
het gaat van 5 naar 1, snel getypt hequote:Op zondag 27 september 2009 21:39 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
HAHAHAHHA JE BEN BREUKEN OP 1 VERGETEN
hahaaquote:Op zondag 27 september 2009 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Die kerel lijkt wel een beetje op Andre Pronk
Volgende keer topic dan ook Zondagavond Leedvermaakavond noemen.quote:
Zit liever in NY dan op fucking Blanes.quote:
quote:
JE LIJKT ER VERDOMME WEL OP SWAquote:
dus jij zou het opeten?quote:Op zondag 27 september 2009 21:41 schreef caspervc het volgende:
Beetje je hollandse eetgewoonten opdragen aan spaanse restaurants....
Zooo kansloos. Alsof iedereen voedsel op z'n nederlands eet. Kapotgekookte aardappelen en brokkoli.
jwt rob ziet allesquote:Op zondag 27 september 2009 21:42 schreef teamlead het volgende:
"grondige inspectie gedaan"
huh? wanneer dan?
Sure, maar ik zou nooit naar Blanes gaan.quote:Op zondag 27 september 2009 21:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dus jij zou het opeten?
quote:Op zondag 27 september 2009 21:43 schreef caspervc het volgende:
[..]
Sure, maar ik zou nooit naar Blanes gaan.
Chickiesquote:
breezer sletjesquote:
Die blonde swa!quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 21:44 schreef memrtn het volgende:
Dat kutwijf hadden wij ook als reisleidster.
Echt?!?quote:Op zondag 27 september 2009 21:44 schreef memrtn het volgende:
Laura volgens mij.quote:Op zondag 27 september 2009 21:44 schreef teamlead het volgende:
briljant weer. Enig idee wie dat sletje met die fiets is?
Ik gok zo van wel !quote:Op zondag 27 september 2009 21:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Laten we hopen op een zwembadscene
Pauper wat moet je daar!?quote:Op zondag 27 september 2009 21:44 schreef memrtn het volgende:
quote:
hyves? hebben we die al mensen?!quote:
Bijna net zo erg als "dying whores cancer stove"quote:Op zondag 27 september 2009 21:43 schreef Sackboy het volgende:
Here I don't get happy from! What a chanceless rubbers!
Ik reken achteraf wel weer uit hoe snel het gingquote:Op zondag 27 september 2009 21:45 schreef dronkeykong het volgende:
Gaat weer rap, best lopende topic in een uur denk ik?
Die was van Gogo toch, die van ons heette Laura en ging ook sjiek hennig op de fiets. Oh, mede Almelo Pauper.quote:
en dan gaat alberto de billetjes poederen?quote:
Ah, topquote:Op zondag 27 september 2009 21:45 schreef teamlead het volgende:
brilantje reeks dit trouwenshier kom ik vaker op zondagavond
zet jezelf even in de OP danquote:Op zondag 27 september 2009 21:45 schreef teamlead het volgende:
jwt tochquote:Op zondag 27 september 2009 21:45 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2009 21:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik reken achteraf wel weer uit hoe snel het ging
dit heb ik nog NOOIT meegemaakt!quote:Op zondag 27 september 2009 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan gaat alberto de billetjes poederen?
Die van Vodafone met die pratende poppetjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |