21:30 Red mijn vakantie!quote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Natuurlijk op ons aller campingzender!quote:waarin Alberto Stegeman wanhopige Nederlanders helpt die een horrorvakantie meemaken. Vakantiegangers die ten einde raad zijn, door bijvoorbeeld smerige hotelkamers of enorme geluidsoverlast, vragen om hulp. Alberto reist af naar de vakantiebestemming en probeert ter plekke de vakantie alsnog te redden. Hij krijgt daarbij hulp van keurmeester en hygiëne-expert Rob Geus.
Daarnet nogquote:Op zondag 27 september 2009 21:26 schreef TheKC het volgende:
Geen blauw blauw vandaag?
Digitale tv toevallig? Loopt altijd iets achter tov coaxquote:Op zondag 27 september 2009 21:25 schreef Kanariegeel het volgende:
Heb ik vertraging ofzo? Er wordt gezegd dat hij voor de 6e keer zn rijbewijs kwijt is en het is al 6x gepost
quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 21:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Goedenmiddag, bassie & adriaan, verkeerspolitie
denk niet dat ze komenquote:
zoooo zonde ditquote:Op zondag 27 september 2009 21:29 schreef teamlead het volgende:
gevaarlijk rijgedrag... christus te paard... stelletje josti's
anders worrr ze mamma boosquote:Op zondag 27 september 2009 21:29 schreef Nero22 het volgende:
Triest om niet met je bek op tv durven te komen als vrienden dat wel doen.
Tjaquote:
quote:
Inderdaad. Echt zonde ditquote:Op zondag 27 september 2009 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Te erg. Dit valt me tegen van deze agenten.
dat hebben ze niet meerquote:Op zondag 27 september 2009 21:29 schreef Hetiszover het volgende:
Agenten die hun quota nog moeten halen
Ja duidelijkquote:Op zondag 27 september 2009 21:30 schreef WcPot het volgende:
De politie respect meter staat nu wel ver onder nul.
dat stond het om 20:30 alquote:Op zondag 27 september 2009 21:30 schreef WcPot het volgende:
De politie respect meter staat nu wel ver onder nul.
Dan denk je toch ook: fuck het allemaalquote:Op zondag 27 september 2009 21:30 schreef caspervc het volgende:
Jezus die lui geven gewoon zelf aan dat ze bewust daar heen gingen omdat ze dat niet op de openbare weg wilden doen
quote:Op zondag 27 september 2009 21:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Lol ik ken die kerel in dat witte shirt.Martijnnnn.
quote:Op zondag 27 september 2009 21:31 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat jat je mijn posts toch steeds.quote:Op zondag 27 september 2009 21:31 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk kunnen ze elk reclameblok aankondigenquote:Op zondag 27 september 2009 21:31 schreef 9611Niels het volgende:
Die wheelies is ook echt het allerlaatste item van de aflevering he
quote:Op zondag 27 september 2009 21:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wat jat je mijn posts toch steeds.
quote:Op zondag 27 september 2009 21:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iddquote:Op zondag 27 september 2009 21:31 schreef dronkeykong het volgende:
Laffe uitzending, op naar de topper van de avond![]()
![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 21:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 27 september 2009 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Alberto. Da's toch die vent die overal in infiltreert?
laat maarquote:
Alsjeblieft zegggquote:Op zondag 27 september 2009 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Blanes, daar was ik vorig jaar nog
Linda niet , Kimberley ook nietquote:Op zondag 27 september 2009 21:33 schreef Hetiszover het volgende:
Zouden jullie haar geven?
Met een koevoet!quote:
Iddquote:
Ah, achtergrondinformatiequote:Op zondag 27 september 2009 21:35 schreef 9611Niels het volgende:
groningen -
De politie is naarstig op zoek naar directeur Maas (Marcel) B. van Villa Spanje Huren BV in Groningen. De 41-jarige man is echter onvindbaar en ook telefonisch onbereikbaar. Zijn mobiele telefoon meldt dat de voicemail vol zit en zijn vaste nummer staat doorgeschakeld naar een antwoordapparaat.
Tientallen gedupeerde vakantiegangers hebben zich de afgelopen dagen gemeld bij de politie in Groningen. Allemaal slachtoffers van het internetbedrijf dat op www.villaspanjehuren.nl niet bestaande of verhuurde vakantiewoningen in Spanje aanbiedt. De politie verwacht de komende dagen nog veel meer meldingen, omdat een groot deel van de gedupeerden nu nog in Spanje zit. De hausse aan klachten valt samen met de start van het hoogseizoen.
quote:Op zondag 27 september 2009 21:35 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een dikke pad zeg, gatverdamme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |