Ze moet er bij komen, ik vind zo'n trutje echt geweldig tv materiaal voor de seriequote:Op zondag 27 september 2009 20:56 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Misschien mag ze toch geselecteerd worden, ondanks dat ze er niet was? Net als Renske toen bij Joris?
Op de boerderij zijn geen vissenquote:Op zondag 27 september 2009 21:01 schreef Burdie het volgende:
Jeetje, alsof ze nog nooit sushi hadden gezien.
Onder welke steen leven die mensen?
Ja echt te erg hequote:Op zondag 27 september 2009 21:01 schreef Burdie het volgende:
Jeetje, alsof ze nog nooit sushi hadden gezien.
Onder welke steen leven die mensen?
Ik denk dat hij voor die gelovige gaat! (Hoe heet ze?)quote:
Van die boer snap ik het nog wel, maar waar hebben ze die vijf wereldvreemde dames vandaan geplukt?quote:
die verschrikkelijk degelijke Jo, ja dat denk ik ook....quote:Op zondag 27 september 2009 21:03 schreef meami het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor die gelovige gaat! (Hoe heet ze?)
whehehehequote:Op zondag 27 september 2009 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Nou zie ik het, Wim zou echt als kabouter door het leven kunnen
Dat baardje, dat hoofd, die rode wangen
Ze zou de moeder van Anita Witzier kunnen zijn. Ik weetnie, iets in haar gezicht.quote:Op zondag 27 september 2009 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Astrid is mij iets te vlot, bijdehand type
Ja ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 27 september 2009 21:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze zou de moeder van Anita Witzier kunnen zijn. Ik weetnie, iets in haar gezicht.
Die was "verhinderd" whatever that may mean...quote:Op zondag 27 september 2009 21:07 schreef Honeymooner het volgende:
En waar is die ene vrouw met de nare stem nou van Jos? Heb even het begin gemist.
Door omstandigheden niet aanwezig vandaag.quote:Op zondag 27 september 2009 21:07 schreef Honeymooner het volgende:
En waar is die ene vrouw met de nare stem nou van Jos? Heb even het begin gemist.
die kon door omstandigheden die dag niet aanwezig zijnquote:Op zondag 27 september 2009 21:07 schreef Honeymooner het volgende:
Die Marieke is in slaap gevallen onder de zonnebank geloof ik... En pas 12 uur later wakker gewordenquote:Op zondag 27 september 2009 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
God wat een mannetje is Jos zeg.En onze plamuur-Marieke voelt iets. Nou meid, je matched prima hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |