abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 23:16:13 #201
262650 kitao
prikplaatje
pi_73198128
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Wheelgunner het volgende:
Mijn reactie:

De wereld zit vol met ellende, het verschil tussen jou en mij is dat ik toegeef dat ik selectief ben in mijn verontwaardiging.
Om terug te keren naar de duitse partijenprogramma's en de energieoplossingen :
Je kunt in veel gevallen niet alles afschrijven op wereldellende , die wordt vaak mede veroorzaakt door de houding van grote bedrijven.
Mij gaat het erom als ik zou kiezen , hoe een partij daar tegenover staat en bij de PDF zie ik weinig goeds.
Hoe staat de PDF en duitsland tov biodiesels, is het daar al ver doorgedrongen ?
Ik ken iemand die werkte bij een nieuwe bio-plant en dat ligt nu op zijn gat , een fabriek slechts circa 5 jaar geleden neergezet.
megalomaniac
pi_73198205
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

guido is homo, en de opmerkingen van klopkoek zijn geen grappen te noemen

Nee jouw suggesties dat kitao een luie uitkeringstrekker is zijn zeker wel een grapje?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 29 september 2009 @ 00:20:18 #203
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73200070
quote:
Op maandag 28 september 2009 23:16 schreef kitao het volgende:

[..]

Om terug te keren naar de duitse partijenprogramma's en de energieoplossingen :
Je kunt in veel gevallen niet alles afschrijven op wereldellende , die wordt vaak mede veroorzaakt door de houding van grote bedrijven.
Mij gaat het erom als ik zou kiezen , hoe een partij daar tegenover staat en bij de PDF zie ik weinig goeds.
Hoe staat de PDF en duitsland tov biodiesels, is het daar al ver doorgedrongen ?
Ik ken iemand die werkte bij een nieuwe bio-plant en dat ligt nu op zijn gat , een fabriek slechts circa 5 jaar geleden neergezet.
Hebben ze toevallig de States als voornaamste afnemer? Want die doet nu aan zelfbescherming.
  dinsdag 29 september 2009 @ 00:34:08 #204
262650 kitao
prikplaatje
pi_73200308
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:

Hebben ze toevallig de States als voornaamste afnemer? Want die doet nu aan zelfbescherming.
Het bedrijf heet Biodiesel meen ik en zit in de Europoort en er komt echt weinig olie uit , mijn kennis was daar gaan werken om de boel op te starten , op contractbasis , en er volgde geen verlengingen meer voor een groot aantal werknemers omdat er praktisch geen druppel olie uitkomt.

Ik heb ook ergens gelezen dat als je heel Nederland vol plant met granen dat je dan nog niet genoeg hebt om datzelfde Nederland van energie te voorzien.
Ineffiënte troep dus dat letterlijk andere mensen laat creperen van de honger.
Van mij mogen ze dan ook een test gaan doen in die fabriek hoe brandbaar dat goedje is.
.
megalomaniac
  dinsdag 29 september 2009 @ 01:00:09 #205
262650 kitao
prikplaatje
pi_73200585
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:37 schreef CANARIS het volgende:

Dat is überhaupt het beste verhaal

Links Duitsland schreeuwt moord en brand omdat zoveel geld in de hand is genomen om de banken te redden,.

wanneer we echter kjken naar hoeveel geld is vernietigd om het volledig Bankrotte Oost Duitsland te redden , ga je echt huilen.

Tot 3 jaar geleden waren dat 1200 Milliard!!!!
Ga ook eens kijken hoe het onder andere komt dat het volledig bankroet is geworden.
Koude Oorlog ; gaat er al een belletje rinkelen ?
megalomaniac
  dinsdag 29 september 2009 @ 01:19:35 #206
262650 kitao
prikplaatje
pi_73200739
crew , er gaat iets mis , in het topic polanski krijg ik error #52 en zie mijn post niet.

Hier dus wel , vreemd.
.
megalomaniac
pi_73200790
Goed dat de liberalen in mijn land hebben gewonnen. Maar regeren met de gristenen blijft een sof.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 29 september 2009 @ 01:50:24 #208
262650 kitao
prikplaatje
pi_73200922
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 01:30 schreef El_Matador het volgende:
Goed dat de liberalen in mijn land hebben gewonnen. Maar regeren met de gristenen blijft een sof.
Spanje is toch vetrokken uit Afghanistan na de verkiezingen , kwam dat door liberalen ?
megalomaniac
pi_73200947
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 01:50 schreef kitao het volgende:

[..]

Spanje is toch vetrokken uit Afghanistan na de verkiezingen , kwam dat door liberalen ?
Waar slaat dit nou weer op??

Volgens mij ging het om Irak en was dat vanwege een laffe aanslag met bijna 200 doden.
Liberalisme is in Spanje erg klein, minimaal gewoon. Zonde.

Ook voor jouw geldt: laatste waarschuwing voor persoonlijke aanvallen

[ Bericht 8% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 29-09-2009 14:31:37 ]
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 29 september 2009 @ 02:04:52 #210
262650 kitao
prikplaatje
pi_73200990
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 01:54 schreef El_Matador het volgende:

Waar slaat dit nou weer op??

Volgens mij ging het om Irak en was dat vanwege een laffe aanslag met bijna 200 doden.

Liberalisme is in Spanje erg klein, minimaal gewoon. Zonde.
Ok , het is laat , ik maakte een foutje , het is inderdaad Irak , nadat de vorige regering eerst de ETA de schuld gaf.
En Osama is mijn vriend niet , ik moet niets hebben van een door fundamentalisten op geloof gebaseerde staat.
Liberalisme is klein en eerst schrijf je dat liberalen in jouw land hebben gewonnen ?!

[ Bericht 1% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 29-09-2009 14:32:02 ]
megalomaniac
pi_73201000
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 02:04 schreef kitao het volgende:

[..]

Ok , het is laat , ik maakte een foutje , het is inderdaad Irak , nadat de vorige regering eerst de ETA de schuld gaf.
En Osama is mijn vriend niet , ik moet niets hebben van een door fundamentalisten op geloof gebaseerde staat.
Liberalisme is klein en eerst schrijf je dat liberalen in jouw land hebben gewonnen ?!
Lieverd, ik woon in Duitsland.

dinsdag 29 september 2009 @ 02:10:34 #212
262650 kitao
prikplaatje
pi_73201009
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 02:07 schreef El_Matador het volgende:

Lieverd, ik woon in Duitsland.
Hoe moet ik dat weten schat ?
Ik dacht dat je uit spanje kwam , althans dat je dat beschouwde als "jouw" land.
megalomaniac
pi_73202912
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 01:00 schreef kitao het volgende:

[..]

Ga ook eens kijken hoe het onder andere komt dat het volledig bankroet is geworden.
Koude Oorlog ; gaat er al een belletje rinkelen ?
LOL

Natuurlijk
Dat waren allemaal hele gezonde bedrijfen en een intakte infrastruktuur.

Aan de andere kant hebben de USA veel meer in de wapenwedloop geinvesteerd en ik kan me niet herinneren dat we tig milliardan naar Amerika hebben gestuurd om hun voor de ondergang te redden.
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:46:42 #214
262650 kitao
prikplaatje
pi_73205918
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:28 schreef CANARIS het volgende:

LOL

Natuurlijk
Dat waren allemaal hele gezonde bedrijfen en een intakte infrastruktuur.

Aan de andere kant hebben de USA veel meer in de wapenwedloop geinvesteerd en ik kan me niet herinneren dat we tig milliardan naar Amerika hebben gestuurd om hun voor de ondergang te redden.
We zijn aardig meegetrokken in diezelfde wapenwedloop en half Europa is zo'n beetje platgewalst door tanks op oefeningen.
Feit is wel dat er bepaalde strategieën zijn geweest om de tegenstander bankroet te maken , iets waar AQ nu ook gebruik van maakt.
En met succes , want de oorlogskosten in Azië zijn gigantisch.
Nu wil ik niet direkt een link leggen tussen de huidige crisis en war on terror , maar door Europa zijn wel miljarden euro's de economie ingepompt om het VS-kapitalistische systeem overeind te houden.
megalomaniac
pi_73206516
quote:
Op maandag 28 september 2009 07:09 schreef DikVoormekaar het volgende:
De ruk naar rechts nu in Duitsland volgend jaar in England gaat een positieve impuls zijn om het jaar erop, het liefst nog eerder om ook ervoorzorg te dragen dat ook in ons land het gezonde rechtse verstand gaat zegevieren !
In de hoop dat Merkel nu zich ook gaat keren tegej een Turks EU lidmaatschap en samen met o.a Berlusconi.en Sarkozy gaat werken om illegale en andere gelukzoekers te weren. Dat bespaart niet alleen miljarden, maar het vergroot ook de veiligheid van het doorsnee gezin
Ze worden zenuwachtig:
quote:
ma 28 sep 2009, 12:25
Turkije ongelukkig met Duitse verkiezingsuitslag

ISTANBUL - Turkse media verwachten dat het na de verkiezingsoverwinning van 'zwart-geel' in Duitsland niet eenvoudiger voor Turkije zal worden om toe te treden tot de Europese Unie. De christendemocratische CDU/CSU en de liberale FDP haalden zondag genoeg stemmen om een nieuwe coalitie te kunnen vormen.

In Duitsland hebben de tegenstanders van Turkije gewonnen, schreef de krant Milliyet maandag. Het blad verwacht dat de retoriek tegen de toetreding van Turkije zal toenemen. De krant Zaman schreef dat het resultaat in Duitsland 'een risico voor Turkije' vormt. Het zal negatieve gevolgen hebben voor de weg richting de EU, aldus het dagblad.

De nieuwszender CNN Türk meldde op zijn website dat de verkiezingsuitslag gevolgen zal hebben voor de EU-plannen van Turkije. Voor Ankara is het 'slechtste scenario' realiteit geworden.

Volgens commentatoren in de media kunnen de Duitse bondskanselier Angela Merkel en de Franse president Nicolas Sarkozy hun kritiek op de toetreding van Turkije nu nog luider naar buiten brengen. Merkel pleitte eerder voor een geprivilegieerd partnerschap van Turkije met de EU in plaats van een volledig lidmaatschap. Turkse politici reageerden geërgerd op dit voorstel.
[url= [url=http://www.telegraaf.nl/buitenland/4941394/__Turkije_ongelukkig_met_Duitse_verkiezingsuitslag__.html]http://www.telegraaf.nl/buitenland/4941394/__Turkije_ongelukkig_met_Duitse_verkiezingsuitslag__.html[/url][/url]
Nt zijn er al ruim 67 miljoen Turken en zijn er al veel te veel om in de EU een niet nog grote chaos te veroorzaken . Duitsland heeft de grootste populatie Turken buiten Turkije en daar zit de bevolking er ook niet op te wachtten om hier nog verder op te wachtten. Dus is mijn hoop dat de Turkse regeringen van islamiste zsm te horen krijgt dat de onderhandelingen worden afgeblazen en dat er hooguit een handelsverdrag komt zonder vrij vervoer van personen. Oftewel een streng visa beleid instellen.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:34:41 #216
262650 kitao
prikplaatje
pi_73207164
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:08 schreef DikVoormekaar het volgende:

Ze worden zenuwachtig:

Nt zijn er al ruim 67 miljoen Turken en zijn er al veel te veel om in de EU een niet nog grote chaos te veroorzaken . Duitsland heeft de grootste populatie Turken buiten Turkije en daar zit de bevolking er ook niet op te wachtten om hier nog verder op te wachtten. Dus is mijn hoop dat de Turkse regeringen van islamiste zsm te horen krijgt dat de onderhandelingen worden afgeblazen en dat er hooguit een handelsverdrag komt zonder vrij vervoer van personen. Oftewel een streng visa beleid instellen.
Totdat Turkije het nog langer vertikt om een buffer te zijn volgeplaatst met Navo-wapens om o.a. de Perzen tegen te houden.
Ik heb geen uitgesproken mening over Turkije als EU-lid, ik heb me daar niet zo in verdiept , maar het lijkt me onverstandig om deze bondgenoot teveel tegen de haren in te strijken.
Misschien zie jij dat anders ?
megalomaniac
pi_73209631
+1 voor Westerwelle

pi_73210219
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 01:19 schreef kitao het volgende:
crew , er gaat iets mis , in het topic polanski krijg ik error #52 en zie mijn post niet.

Hier dus wel , vreemd.
.
moet je bij danny zijn ik ben de IT er niet.
(feedback topic voor het helef orum)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_73210350
OK WEER ONTOPIC EN VOOR IEDEREEN HIER DIE ELKAAR NOG 1 KEER UITMAAKT VOOR HITLER OF ANDERE PERSONEN MET EEN DUBIEUS VERLEDEN, KRIJGT EEN BAN
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_73211838
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
+1 voor Westerwelle

Moet je die reacties eronder zien. Vol met homohaat!

Ik dacht altijd dat linkse mensen progressief waren, hippiecultuur enzo, maar dat is blijkbaar tegenwoordig anders. Tegenwoordig is links zo conservatief als de pest. Kijk ook maar naar de SP. Of onze eigen Klopkoek hier op het forum.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2009 15:21:43 ]
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:13:42 #221
262650 kitao
prikplaatje
pi_73213391
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:21 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat linkse mensen progressief waren, hippiecultuur enzo, maar dat is blijkbaar tegenwoordig anders. Tegenwoordig is links zo conservatief als de pest. Kijk ook maar naar de SP. Of onze eigen Klopkoek hier op het forum.
Hehe , nou snap ik het , Guido Westerwelle , lijsttrekker FDP , en volgens Piet homo.
Ik kon die kerel helemaal niet.
.
megalomaniac
  dinsdag 29 september 2009 @ 17:39:25 #222
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_73216001
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:21 schreef Igen het volgende:

[..]

Die verdraagzaamheid is alleen maar schijn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_73219191
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:13 schreef kitao het volgende:

[..]

Hehe , nou snap ik het , Guido Westerwelle , lijsttrekker FDP , en volgens Piet homo.
Ik kon die kerel helemaal niet.

Niet alleen volgens Piet hoor. Hij is openlijk homo en was gisteren op het RTL Nieuws samen met z'n vriend in beeld.
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:48:54 #224
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_73219674
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Niet alleen volgens Piet hoor. Hij is openlijk homo en was gisteren op het RTL Nieuws samen met z'n vriend in beeld.
En bovendien is Guido samen met Ole van Beust (burgemeester van Hamburg) en Klaus Wowereit (burgemeester van Berlijn) één van de eerste politici die openlijk uit de kast durfden te komen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:50:41 #225
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73219733
Daar zijn ze in Duitsland ook wat conservatiever in dan hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')