Om terug te keren naar de duitse partijenprogramma's en de energieoplossingen :quote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef Wheelgunner het volgende:
Mijn reactie:![]()
De wereld zit vol met ellende, het verschil tussen jou en mij is dat ik toegeef dat ik selectief ben in mijn verontwaardiging.
quote:Op maandag 28 september 2009 23:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
guido is homo, en de opmerkingen van klopkoek zijn geen grappen te noemen
Hebben ze toevallig de States als voornaamste afnemer? Want die doet nu aan zelfbescherming.quote:Op maandag 28 september 2009 23:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Om terug te keren naar de duitse partijenprogramma's en de energieoplossingen :
Je kunt in veel gevallen niet alles afschrijven op wereldellende , die wordt vaak mede veroorzaakt door de houding van grote bedrijven.
Mij gaat het erom als ik zou kiezen , hoe een partij daar tegenover staat en bij de PDF zie ik weinig goeds.
Hoe staat de PDF en duitsland tov biodiesels, is het daar al ver doorgedrongen ?
Ik ken iemand die werkte bij een nieuwe bio-plant en dat ligt nu op zijn gat , een fabriek slechts circa 5 jaar geleden neergezet.
Het bedrijf heet Biodiesel meen ik en zit in de Europoort en er komt echt weinig olie uit , mijn kennis was daar gaan werken om de boel op te starten , op contractbasis , en er volgde geen verlengingen meer voor een groot aantal werknemers omdat er praktisch geen druppel olie uitkomt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Hebben ze toevallig de States als voornaamste afnemer? Want die doet nu aan zelfbescherming.
Ga ook eens kijken hoe het onder andere komt dat het volledig bankroet is geworden.quote:Op maandag 28 september 2009 14:37 schreef CANARIS het volgende:
Dat is überhaupt het beste verhaal
Links Duitsland schreeuwt moord en brand omdat zoveel geld in de hand is genomen om de banken te redden,.
wanneer we echter kjken naar hoeveel geld is vernietigd om het volledig Bankrotte Oost Duitsland te redden , ga je echt huilen.
Tot 3 jaar geleden waren dat 1200 Milliard!!!!
Spanje is toch vetrokken uit Afghanistan na de verkiezingen , kwam dat door liberalen ?quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:30 schreef El_Matador het volgende:
Goed dat de liberalen in mijn land hebben gewonnen. Maar regeren met de gristenen blijft een sof.
Waar slaat dit nou weer op??quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:50 schreef kitao het volgende:
[..]
Spanje is toch vetrokken uit Afghanistan na de verkiezingen , kwam dat door liberalen ?
Ok , het is laat , ik maakte een foutje , het is inderdaad Irak , nadat de vorige regering eerst de ETA de schuld gaf.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:54 schreef El_Matador het volgende:
Waar slaat dit nou weer op??
Volgens mij ging het om Iraken was dat vanwege een laffe aanslag met bijna 200 doden.
Liberalisme is in Spanje erg klein, minimaal gewoon. Zonde.
Lieverd, ik woon in Duitsland.quote:Op dinsdag 29 september 2009 02:04 schreef kitao het volgende:
[..]
Ok , het is laat , ik maakte een foutje , het is inderdaad Irak , nadat de vorige regering eerst de ETA de schuld gaf.
En Osama is mijn vriend niet , ik moet niets hebben van een door fundamentalisten op geloof gebaseerde staat.
Liberalisme is klein en eerst schrijf je dat liberalen in jouw land hebben gewonnen ?!
Hoe moet ik dat weten schat ?quote:
LOLquote:Op dinsdag 29 september 2009 01:00 schreef kitao het volgende:
[..]
Ga ook eens kijken hoe het onder andere komt dat het volledig bankroet is geworden.
Koude Oorlog ; gaat er al een belletje rinkelen ?
We zijn aardig meegetrokken in diezelfde wapenwedloop en half Europa is zo'n beetje platgewalst door tanks op oefeningen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:28 schreef CANARIS het volgende:
LOL
Natuurlijk
Dat waren allemaal hele gezonde bedrijfen en een intakte infrastruktuur.
Aan de andere kant hebben de USA veel meer in de wapenwedloop geinvesteerd en ik kan me niet herinneren dat we tig milliardan naar Amerika hebben gestuurd om hun voor de ondergang te redden.
Ze worden zenuwachtig:quote:Op maandag 28 september 2009 07:09 schreef DikVoormekaar het volgende:
De ruk naar rechts nu in Duitsland volgend jaar in England gaat een positieve impuls zijn om het jaar erop, het liefst nog eerder om ook ervoorzorg te dragen dat ook in ons land het gezonde rechtse verstand gaat zegevieren !
In de hoop dat Merkel nu zich ook gaat keren tegej een Turks EU lidmaatschap en samen met o.a Berlusconi.en Sarkozy gaat werken om illegale en andere gelukzoekers te weren. Dat bespaart niet alleen miljarden, maar het vergroot ook de veiligheid van het doorsnee gezin
Nt zijn er al ruim 67 miljoen Turken en zijn er al veel te veel om in de EU een niet nog grote chaos te veroorzaken . Duitsland heeft de grootste populatie Turken buiten Turkije en daar zit de bevolking er ook niet op te wachtten om hier nog verder op te wachtten. Dus is mijn hoop dat de Turkse regeringen van islamiste zsm te horen krijgt dat de onderhandelingen worden afgeblazen en dat er hooguit een handelsverdrag komt zonder vrij vervoer van personen. Oftewel een streng visa beleid instellen.quote:ma 28 sep 2009, 12:25
Turkije ongelukkig met Duitse verkiezingsuitslag
ISTANBUL - Turkse media verwachten dat het na de verkiezingsoverwinning van 'zwart-geel' in Duitsland niet eenvoudiger voor Turkije zal worden om toe te treden tot de Europese Unie. De christendemocratische CDU/CSU en de liberale FDP haalden zondag genoeg stemmen om een nieuwe coalitie te kunnen vormen.
In Duitsland hebben de tegenstanders van Turkije gewonnen, schreef de krant Milliyet maandag. Het blad verwacht dat de retoriek tegen de toetreding van Turkije zal toenemen. De krant Zaman schreef dat het resultaat in Duitsland 'een risico voor Turkije' vormt. Het zal negatieve gevolgen hebben voor de weg richting de EU, aldus het dagblad.
De nieuwszender CNN Türk meldde op zijn website dat de verkiezingsuitslag gevolgen zal hebben voor de EU-plannen van Turkije. Voor Ankara is het 'slechtste scenario' realiteit geworden.
Volgens commentatoren in de media kunnen de Duitse bondskanselier Angela Merkel en de Franse president Nicolas Sarkozy hun kritiek op de toetreding van Turkije nu nog luider naar buiten brengen. Merkel pleitte eerder voor een geprivilegieerd partnerschap van Turkije met de EU in plaats van een volledig lidmaatschap. Turkse politici reageerden geërgerd op dit voorstel.
[url= [url=http://www.telegraaf.nl/buitenland/4941394/__Turkije_ongelukkig_met_Duitse_verkiezingsuitslag__.html]http://www.telegraaf.nl/buitenland/4941394/__Turkije_ongelukkig_met_Duitse_verkiezingsuitslag__.html[/url][/url]
Totdat Turkije het nog langer vertikt om een buffer te zijn volgeplaatst met Navo-wapens om o.a. de Perzen tegen te houden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:08 schreef DikVoormekaar het volgende:
Ze worden zenuwachtig:
Nt zijn er al ruim 67 miljoen Turken en zijn er al veel te veel om in de EU een niet nog grote chaos te veroorzaken . Duitsland heeft de grootste populatie Turken buiten Turkije en daar zit de bevolking er ook niet op te wachtten om hier nog verder op te wachtten. Dus is mijn hoop dat de Turkse regeringen van islamiste zsm te horen krijgt dat de onderhandelingen worden afgeblazen en dat er hooguit een handelsverdrag komt zonder vrij vervoer van personen. Oftewel een streng visa beleid instellen.
moet je bij danny zijn ik ben de IT er niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:19 schreef kitao het volgende:
crew , er gaat iets mis , in het topic polanski krijg ik error #52 en zie mijn post niet.
Hier dus wel , vreemd.
.
![]()
Moet je die reacties eronder zien. Vol met homohaat!quote:
Hehe , nou snap ik het , Guido Westerwelle , lijsttrekker FDP , en volgens Piet homo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Moet je die reacties eronder zien. Vol met homohaat!
Ik dacht altijd dat linkse mensen progressief waren, hippiecultuur enzo, maar dat is blijkbaar tegenwoordig anders. Tegenwoordig is links zo conservatief als de pest. Kijk ook maar naar de SP. Of onze eigen Klopkoek hier op het forum.
Die verdraagzaamheid is alleen maar schijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Moet je die reacties eronder zien. Vol met homohaat!
Ik dacht altijd dat linkse mensen progressief waren, hippiecultuur enzo, maar dat is blijkbaar tegenwoordig anders. Tegenwoordig is links zo conservatief als de pest. Kijk ook maar naar de SP. Of onze eigen Klopkoek hier op het forum.
Niet alleen volgens Piet hoor. Hij is openlijk homo en was gisteren op het RTL Nieuws samen met z'n vriend in beeld.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:13 schreef kitao het volgende:
[..]
Hehe , nou snap ik het , Guido Westerwelle , lijsttrekker FDP , en volgens Piet homo.
Ik kon die kerel helemaal niet.
En bovendien is Guido samen met Ole van Beust (burgemeester van Hamburg) en Klaus Wowereit (burgemeester van Berlijn) één van de eerste politici die openlijk uit de kast durfden te komen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Niet alleen volgens Piet hoor. Hij is openlijk homo en was gisteren op het RTL Nieuws samen met z'n vriend in beeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |