abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 17:16:23 #176
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_73184734
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:16 schreef kitao het volgende:

[..]

Zwak , neem een boek , een krant , een tijdschrift of een internet filmpje en je ziet wat er verkeerd gaat.
Volgens jou moet ik dat gaan aantonen.
Een driehoek is 180 graden , heb jij dat zelf bewezen of een ander ?
Mag jij daarom niet zeggen dat een driehoek 180 graden is ? Onzin natuurlijk , dat is allang aangetoond.

Ik kon die video over het beperkte aantal multi-nationals die de mondiale handel in handen hebben niet zo gauw terugvinden.
Daarom heb ik maar een andere gezocht ; dat duurde ongeveer 10 seconden.

3 min.

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_73185035
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:31 schreef CANARIS het volgende:
Hooi Piet

Het was een mooie dag gisteren. Voor mij , voor jou , voor heel Europa.
Ik heb zo genoten van het succes van de FDP dat zelfs het succes van de Linke mijn worst was.

IN tijden waarin elke boerelul naar meer staat roept, om maximum salarissen en nog meer zinloos gefrutsel, wint toch waarlijk een neo LIberale partij de verkiezingen. Ik was al blij met / na de EU verkiezingen , maar nu nog meer. Het volk blijkt toch niet zo stomzinnig als de meeste journalisten.

Die Linke en de SPD zijn communiceerende vaten , en wanneer de oude garde Communisten in Brandenburg en Pommeren eindelijk verrekt, blijft er van die partei niets over. Dat is een questie van 20 jaar.

Wat mij wel zorgen maakt is dat de SPD nu in de handen komt van de Dietmar Gabriels en Nahlesse. Links als de pest en rethorisch ook nog heel goed.

Het gaat wel spannend worden , want als ik hoor dat Duitsland volgend jaar waarschijnlijk een begrotings tekort van 100 milliard ¤ zal hebben , vraag ik me af waar Guido een belastingsverlaging ziet zitten.
ben jij
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_73185374
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

ben jij
pi_73185759
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:37 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Die economische crisis vind je geweldig he?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_73185890
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:52 schreef Klopkoek het volgende:Die economische crisis vind je geweldig he?
Ik vind het op sommige momenten best vermakelijk. Het is een erg interessant fenomeen en ik ben zeer benieuwd waar we over een paar jaar staan (ik verwacht zelf nog grote problemen met inflatie, nieuwe kapitaal tekorten bij banken en nieuwe steunoperaties die overheden zich eigenlijk niet meer kunnen veroorloven). Vermakelijk, of misschien is het wel leed vermaak, is het ook om te zien hoe veel politici in een enorme spagaat zitten, zij die geld uitgaven als water zijn nu genoodzaakt flink te bezuinigen.
pi_73186066
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:56 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik vind het op sommige momenten best vermakelijk. Het is een erg interessant fenomeen en ik ben zeer benieuwd waar we over een paar jaar staan (ik verwacht zelf nog grote problemen met inflatie, nieuwe kapitaal tekorten bij banken en nieuwe steunoperaties die overheden zich eigenlijk niet meer kunnen veroorloven). Vermakelijk, of misschien is het wel leed vermaak, is het ook om te zien hoe veel politici in een enorme spagaat zitten, zij die geld uitgaven als water zijn nu genoodzaakt flink te bezuinigen.
Het is om verdrietig van te worden. Niet omdat jij het bent maar omdat er zovelen als jou zijn met dezelfde houding.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_73186221
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:02 schreef Klopkoek het volgende:
Het is om verdrietig van te worden. Niet omdat jij het bent maar omdat er zovelen als jou zijn met dezelfde houding.
Wat betreft dat leedvermaak zou je inderdaad wel verdrietig mogen worden, toch niet echt een goede eigenschap (maar wel erg menselijk volgens mij). Maar opwinding vanuit interesse voor bepaalde fenomenen komt zo vaak voor. Een astronoom die een aanstaande supernova heeft ontdekt op enkele duizen lichtjaren afstand zal opgewonden zijn over zijn ontdekking, ook al zal het betekenen dat Aarde binnen afzienbare tijd gefrituurd wordt. Virologen die een nieuw ernstig virus ontdekken zullen dezelfde opwinding kennen ook al is het heel naar voor de patiënt zelf.
pi_73186848
quote:
Op maandag 28 september 2009 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

1. Je zal ergens stroom vandaan moeten halen, en met windmolens gaat dat niet lukken
Kernenergie is zeker zoveel een prestigeverhaal als windenergie. Het is geen erg praktische oplossing voor alle (of de meeste) energieproblemen.

Maar goed dat is een heel andere discussie .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 28 september 2009 @ 18:33:15 #184
45206 Pietverdriet
pi_73186919
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kernenergie is zeker zoveel een prestigeverhaal als windenergie. Het is geen erg praktische oplossing voor alle (of de meeste) energieproblemen.

Maar goed dat is een heel andere discussie .
Klopt, maar kolen en bruinkolen is erg smerig, olie is duur en gas heeft men niet zoveel in Duitsland.
Een perfecte oplossing is er niet, wel erg slechte oplossingen zoals windmolens en zonnepanelen.
pi_73187307
And again

[ Bericht 92% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 29-09-2009 14:27:55 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_73187408
Als je niet verder komt dan dit soort poep donder dan gewoon op uit discussies klopkoek.
  maandag 28 september 2009 @ 18:51:03 #187
45206 Pietverdriet
pi_73187556
Klopkoek, ben je antihomo opmerkingen meer dan zat.
pi_73187618
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Klopkoek, ben je antihomo opmerkingen meer dan zat.
Negeer die gozer dan gewoon. Hij kickt er alleen maar op als je zo hapt.
pi_73187716
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 28 september 2009 @ 19:15:09 #190
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73188561
Van figuren als jij en kitao krijg ik af en toe gewoon zin om VVD of CDA te stemmen de volgende keer.
pi_73188709
Mijn homo-standpunten zijn anders erg CDA
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 28 september 2009 @ 19:21:54 #192
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73188860
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:18 schreef Klopkoek het volgende:
Mijn homo-standpunten zijn anders erg CDA
Het is meer je gedrag dan je standpunten. Daar wil ik gewoon niet mee geassocieerd worden, plus het is leuk dat ik jullie types er pissig mee maak.

Zeg eens eerlijk, die studie politicologie is geen succes geworden he? Ik kan me niet voorstellen dat jij het goed doet in een academische omgeving..
pi_73189247
Kijk nou eens naar wat pietverdriet de hele tijd loopt te doen. Jij bent nu ook heel vuil bezig. Ik kan best normaal met je communiceren maar nu ben je gewoon meelopergedrag aan het vertonen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 28 september 2009 @ 19:51:59 #194
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73190142
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:31 schreef Klopkoek het volgende:
Kijk nou eens naar wat pietverdriet de hele tijd loopt te doen. Jij bent nu ook heel vuil bezig. Ik kan best normaal met je communiceren maar nu ben je gewoon meelopergedrag aan het vertonen.
Alsof ik wat aan Pietverdriet heb verloren. Jij moet niet overal een rechts complot in zien.
  maandag 28 september 2009 @ 22:40:36 #195
262650 kitao
prikplaatje
pi_73196753
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:21 schreef Wheelgunner het volgende:

Het is meer je gedrag dan je standpunten. Daar wil ik gewoon niet mee geassocieerd worden, plus het is leuk dat ik jullie types er pissig mee maak.

Zeg eens eerlijk, die studie politicologie is geen succes geworden he? Ik kan me niet voorstellen dat jij het goed doet in een academische omgeving..
Echt waardeloos dat je mij betrekt in een anti-homo discussie , alsof ik enige uitlating daarover heb gedaan.
Integendeel zelfs , als je de moeite zou nemen om iets beter te lezen.
Je zal wel iets anders bedoelen met je over het één kam scheren , maar neem dan ook de moeite om dit op te schrijven.
.

PS , ik zie geen homograppen op deze pagina trouwens , tenzij westerwelle homo betekent (?)

[ Bericht 2% gewijzigd door kitao op 28-09-2009 22:52:16 ]
megalomaniac
  maandag 28 september 2009 @ 22:46:36 #196
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73196945
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef kitao het volgende:

[..]

Echt waardeloos dat je mij betrekt in een anti-homo discussie , alsof ik enige uitlating daarover heb gedaan.
Integendeel zelfs , als je de moeite zou nemen om iets beter te lezen.
Je zal wel iets anders bedoelen met je over het één kam scheren , maar neem dan ook de moeite om dit op te schrijven.
.

Je naieve, wereldvreemde ideologie, onderstreept door dat puberale anarchisten-vlaggetje in je avatar.

Ga wat van de wereld zien, word volwassen. Het is allemaal niet zo zwart-wit en je bent niet zo moreel superieur als je hoopt.
  maandag 28 september 2009 @ 22:53:36 #197
262650 kitao
prikplaatje
pi_73197249
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:46 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Je naieve, wereldvreemde ideologie, onderstreept door dat puberale anarchisten-vlaggetje in je avatar.

Ga wat van de wereld zien, word volwassen. Het is allemaal niet zo zwart-wit en je bent niet zo moreel superieur als je hoopt.
Reageer liever op de wereldhonger problematiek en biodieselpraktijken ipv op een stripplaatje , bijdehand.
megalomaniac
  maandag 28 september 2009 @ 22:58:04 #198
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73197423
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:53 schreef kitao het volgende:

[..]

Reageer liever op de wereldhonger problematiek en biodieselpraktijken ipv op een stripplaatje , bijdehand.
Mijn reactie:

De wereld zit vol met ellende, het verschil tussen jou en mij is dat ik toegeef dat ik selectief ben in mijn verontwaardiging.
  maandag 28 september 2009 @ 23:10:31 #199
262650 kitao
prikplaatje
pi_73197909
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:16 schreef Pietverdriet het volgende:

megalomaniac
  maandag 28 september 2009 @ 23:11:41 #200
45206 Pietverdriet
pi_73197961
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef kitao het volgende:

PS , ik zie geen homograppen op deze pagina trouwens , tenzij westerwelle homo betekent (?)
guido is homo, en de opmerkingen van klopkoek zijn geen grappen te noemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')