quote:Op maandag 28 september 2009 16:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Zwak , neem een boek , een krant , een tijdschrift of een internet filmpje en je ziet wat er verkeerd gaat.
Volgens jou moet ik dat gaan aantonen.
Een driehoek is 180 graden , heb jij dat zelf bewezen of een ander ?
Mag jij daarom niet zeggen dat een driehoek 180 graden is ? Onzin natuurlijk , dat is allang aangetoond.
Ik kon die video over het beperkte aantal multi-nationals die de mondiale handel in handen hebben niet zo gauw terugvinden.
Daarom heb ik maar een andere gezocht ; dat duurde ongeveer 10 seconden.
3 min.
quote:Op maandag 28 september 2009 14:31 schreef CANARIS het volgende:
Hooi Piet
Het was een mooie dag gisteren. Voor mij , voor jou , voor heel Europa.
Ik heb zo genoten van het succes van de FDP dat zelfs het succes van de Linke mijn worst was.
IN tijden waarin elke boerelul naar meer staat roept, om maximum salarissen en nog meer zinloos gefrutsel, wint toch waarlijk een neo LIberale partij de verkiezingen. Ik was al blij met / na de EU verkiezingen , maar nu nog meer. Het volk blijkt toch niet zo stomzinnig als de meeste journalisten.
Die Linke en de SPD zijn communiceerende vaten , en wanneer de oude garde Communisten in Brandenburg en Pommeren eindelijk verrekt, blijft er van die partei niets over. Dat is een questie van 20 jaar.
Wat mij wel zorgen maakt is dat de SPD nu in de handen komt van de Dietmar Gabriels en Nahlesse. Links als de pest en rethorisch ook nog heel goed.
Het gaat wel spannend worden , want als ik hoor dat Duitsland volgend jaar waarschijnlijk een begrotings tekort van 100 milliard ¤ zal hebben , vraag ik me af waar Guido een belastingsverlaging ziet zitten.
Die economische crisis vind je geweldig he?quote:
Ik vind het op sommige momenten best vermakelijk. Het is een erg interessant fenomeen en ik ben zeer benieuwd waar we over een paar jaar staan (ik verwacht zelf nog grote problemen met inflatie, nieuwe kapitaal tekorten bij banken en nieuwe steunoperaties die overheden zich eigenlijk niet meer kunnen veroorloven). Vermakelijk, of misschien is het wel leed vermaak, is het ook om te zien hoe veel politici in een enorme spagaat zitten, zij die geld uitgaven als water zijn nu genoodzaakt flink te bezuinigen.quote:Op maandag 28 september 2009 17:52 schreef Klopkoek het volgende:Die economische crisis vind je geweldig he?
Het is om verdrietig van te worden. Niet omdat jij het bent maar omdat er zovelen als jou zijn met dezelfde houding.quote:Op maandag 28 september 2009 17:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind het op sommige momenten best vermakelijk. Het is een erg interessant fenomeen en ik ben zeer benieuwd waar we over een paar jaar staan (ik verwacht zelf nog grote problemen met inflatie, nieuwe kapitaal tekorten bij banken en nieuwe steunoperaties die overheden zich eigenlijk niet meer kunnen veroorloven). Vermakelijk, of misschien is het wel leed vermaak, is het ook om te zien hoe veel politici in een enorme spagaat zitten, zij die geld uitgaven als water zijn nu genoodzaakt flink te bezuinigen.
Wat betreft dat leedvermaak zou je inderdaad wel verdrietig mogen worden, toch niet echt een goede eigenschap (maar wel erg menselijk volgens mij). Maar opwinding vanuit interesse voor bepaalde fenomenen komt zo vaak voor. Een astronoom die een aanstaande supernova heeft ontdekt op enkele duizen lichtjaren afstand zal opgewonden zijn over zijn ontdekking, ook al zal het betekenen dat Aarde binnen afzienbare tijd gefrituurd wordt. Virologen die een nieuw ernstig virus ontdekken zullen dezelfde opwinding kennen ook al is het heel naar voor de patiënt zelf.quote:Op maandag 28 september 2009 18:02 schreef Klopkoek het volgende:
Het is om verdrietig van te worden. Niet omdat jij het bent maar omdat er zovelen als jou zijn met dezelfde houding.
Kernenergie is zeker zoveel een prestigeverhaal als windenergie. Het is geen erg praktische oplossing voor alle (of de meeste) energieproblemen.quote:Op maandag 28 september 2009 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1. Je zal ergens stroom vandaan moeten halen, en met windmolens gaat dat niet lukken
Klopt, maar kolen en bruinkolen is erg smerig, olie is duur en gas heeft men niet zoveel in Duitsland.quote:Op maandag 28 september 2009 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kernenergie is zeker zoveel een prestigeverhaal als windenergie. Het is geen erg praktische oplossing voor alle (of de meeste) energieproblemen.
Maar goed dat is een heel andere discussie.
Negeer die gozer dan gewoon. Hij kickt er alleen maar op als je zo hapt.quote:Op maandag 28 september 2009 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Klopkoek, ben je antihomo opmerkingen meer dan zat.
Het is meer je gedrag dan je standpunten. Daar wil ik gewoon niet mee geassocieerd worden, plus het is leuk dat ik jullie types er pissig mee maak.quote:Op maandag 28 september 2009 19:18 schreef Klopkoek het volgende:
Mijn homo-standpunten zijn anders erg CDA
Alsof ik wat aan Pietverdriet heb verloren. Jij moet niet overal een rechts complot in zien.quote:Op maandag 28 september 2009 19:31 schreef Klopkoek het volgende:
Kijk nou eens naar wat pietverdriet de hele tijd loopt te doen. Jij bent nu ook heel vuil bezig. Ik kan best normaal met je communiceren maar nu ben je gewoon meelopergedrag aan het vertonen.
Echt waardeloos dat je mij betrekt in een anti-homo discussie , alsof ik enige uitlating daarover heb gedaan.quote:Op maandag 28 september 2009 19:21 schreef Wheelgunner het volgende:
Het is meer je gedrag dan je standpunten. Daar wil ik gewoon niet mee geassocieerd worden, plus het is leuk dat ik jullie types er pissig mee maak.
Zeg eens eerlijk, die studie politicologie is geen succes geworden he? Ik kan me niet voorstellen dat jij het goed doet in een academische omgeving..
Je naieve, wereldvreemde ideologie, onderstreept door dat puberale anarchisten-vlaggetje in je avatar.quote:Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Echt waardeloos dat je mij betrekt in een anti-homo discussie , alsof ik enige uitlating daarover heb gedaan.
Integendeel zelfs , als je de moeite zou nemen om iets beter te lezen.
Je zal wel iets anders bedoelen met je over het één kam scheren , maar neem dan ook de moeite om dit op te schrijven.
.
Reageer liever op de wereldhonger problematiek en biodieselpraktijken ipv op een stripplaatje , bijdehand.quote:Op maandag 28 september 2009 22:46 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je naieve, wereldvreemde ideologie, onderstreept door dat puberale anarchisten-vlaggetje in je avatar.
Ga wat van de wereld zien, word volwassen. Het is allemaal niet zo zwart-wit en je bent niet zo moreel superieur als je hoopt.
Mijn reactie:quote:Op maandag 28 september 2009 22:53 schreef kitao het volgende:
[..]
Reageer liever op de wereldhonger problematiek en biodieselpraktijken ipv op een stripplaatje , bijdehand.
guido is homo, en de opmerkingen van klopkoek zijn geen grappen te noemenquote:Op maandag 28 september 2009 22:40 schreef kitao het volgende:
PS , ik zie geen homograppen op deze pagina trouwens , tenzij westerwelle homo betekent (?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |