oe goeie feature! Kan dat? Anders moeten we dat aanvragen, las net dat Roonaan weer gaat devven aan de pm.quote:Op zondag 27 september 2009 21:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Kun je iemand niet blocken dan, dat je geen pmmetjes meer ontvangt van diegene?
Die heb je toch niet gepost?quote:Op zondag 27 september 2009 21:55 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
![]()
zal nu mijn douche foto ook in een .rar eindigen
Nee niet gepost maar wel via pm laten zienquote:Op zondag 27 september 2009 21:59 schreef sjak het volgende:
[..]
Die heb je toch niet gepost?
Lois, geen stille aanbidder? Hoe zit dat dan met die buurman van je
oehhh PM beter maken voor Iphoners??quote:Op zondag 27 september 2009 22:01 schreef Lois het volgende:
Developpen Bix, developper spelen.
ik heb alleen maar ouwe mannen als buumen... saai dus.quote:Op zondag 27 september 2009 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe zit dat hier met al die buurmannen?![]()
* Met schuin oog naar mijn eigensteBuum
kijkt
Euh, jij deed een huwelijksaanzoek toch?quote:Op zondag 27 september 2009 22:03 schreef Lois het volgende:
Jezus jongens mijn buurman, mijn secret santa, what's next, mijn tandarts?
ontkennen, lois, ontkennen !quote:Op zondag 27 september 2009 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh, jij deed een huwelijksaanzoek toch?
strakke actie, strak kontjequote:
Ik ben uiteraard getrouwd met debuurmanquote:Op zondag 27 september 2009 22:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb alleen maar ouwe mannen als buumen... saai dus.
En nu ga ik echt
quote:Op zondag 27 september 2009 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard getrouwd met debuurman
read THE fucking manual bixquote:Op zondag 27 september 2009 22:05 schreef bixister het volgende:
[..]
en dit is een afko voor.... ROTFLOLMAO misschien? (wilde gok!)
Yns, vertel eens!quote:Op zondag 27 september 2009 21:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is vast niet zo erg, als alle .rarren die rond gaan
Ja dat gezeik over flossen elke avond bij de wasbak als je in je H&Mtje met die braun staat te kloten word je ook snel zat.quote:Op zondag 27 september 2009 22:17 schreef bixister het volgende:
nou ja, scheelt ook wel weer een hoop gedoe, moejemaardenken lois.
Jaja... lichtekooiquote:Op zondag 27 september 2009 22:21 schreef bixister het volgende:
ook al was 't nog zo overduidelijk fictie.
euh foto's uit KPDquote:Op zondag 27 september 2009 22:12 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Yns, vertel eens!
iemand moet het toch vragen![]()
tenzij het 't weggearchiveerde draadje met de shitposts uit ONZ is
Waarom krijg je zo'n rar en van wie? Of moetsen ze geshopt wordenquote:Op zondag 27 september 2009 22:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
euh foto's uit KPDen overige fotos van meets en fokkers
komt ie...quote:Op zondag 27 september 2009 22:12 schreef sjak het volgende:
...Doe eens een foto van jouw buurman ('s kontje) Memmel.
En ook één van jouw buurman, buurvrouw
quote:Op zondag 27 september 2009 22:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Waarom krijg je zo'n rar en van wie? Of moetsen ze geshopt worden
Dat effect heb ik ook altijd op jonge intelligente vrouwen.quote:Op zondag 27 september 2009 22:32 schreef sjak het volgende:
Je ziet bij ons de studentes echt verschieten als hij les geeft
zou dat nu lekker zitten zo'n riem tussen je billen links?quote:
tofquote:Op zondag 27 september 2009 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
hoi!
ik heb net een digitale camera gekregen van mijn schoonouders, voor mijn verjaardag
keilief huh?
En anders ik welquote:Op zondag 27 september 2009 22:35 schreef Ynske het volgende:![]()
[..]die kwamen via GC
maar goed, k sta er verbaast van te kijken wat voor foto's mensen van zichzelf online zetten
neh, maar vraag t me wel af, kijk een string tussen je billen is niet zo dik enzoquote:Op zondag 27 september 2009 22:37 schreef bixister het volgende:
overweeg je een dergelijke aanschaf, ynske?
kleurdoos: da's zeker lief! en, is 't 'ne goeie?
Nou, hij staat, dus ik denk het niet.quote:Op zondag 27 september 2009 22:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
zou dat nu lekker zitten zo'n riem tussen je billen links?
Het komt me zo op het eerste gezicht niet bekend voor.quote:Op zondag 27 september 2009 22:38 schreef sjak het volgende:
Kweetniet Yns, blijkbaar niet, hij staat zo moeilijk.
Welke van de twee is nu eigenlijk Buurvrouw's Buurman?
Gaaf Kleurdoos! Leuk cadeautje.
Swets
quote:Op zondag 27 september 2009 22:39 schreef Memmel het volgende:
Yns, ikheb het even gevraagd en hij zegt: Beter leer in mijn spleet dan een broek om mijn reet.
Dusss...
ervaring?quote:Op zondag 27 september 2009 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij trekt die riem nogal bij je zak. Of zij hij 'm scheren en in de talk zetten?
quote:Op zondag 27 september 2009 22:39 schreef Memmel het volgende:
Yns, ikheb het even gevraagd en hij zegt: Beter leer in mijn spleet dan een broek om mijn reet.
Dusss...
je hoeft 'm toch niet per se van je maat te lenen. gewoon een eigen kopen! wel zo fris!quote:Op zondag 27 september 2009 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee ze hebben geen riem in mijn maat.
gewoon wat strakker aantrekken,quote:Op zondag 27 september 2009 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ze hebben geen riem in mijn maat.
Ja. Dat probeer ik niet te zien.quote:Op zondag 27 september 2009 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Witte wangen vind ik nog tot daar aan toe, maar dat behaarde
Heb jij borsthaar dan?quote:Op zondag 27 september 2009 22:49 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben geen kontenvrouw
maar wel een borsthaarfriemelaar
wie wil me aanraken?
Dat vind ik nu nog steeds vies hoor.quote:Op zondag 27 september 2009 22:50 schreef Memmel het volgende:
Weet je wat ik vroeger altijd zo vies vond? Dat we in het zwembad van Center Parcs waren en dan op de wildwaterbaan zwommen en dat je dan zo hard ging dat je tegen je voorganger opbotste en dat die dan een hele erge grote behaarde rug had.
quote:Op zondag 27 september 2009 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat vind ik nu nog steeds vies hoor.![]()
Weet je wat ook ook vies is? Van die zwemmende stelletjes in het thermale water van thermae 2000. Dat je zo het gevoel hebt een morning after pil te moeten slikken na het zwemmen![]()
Ik heb alles wat jij wil schatje *winkwinknudge*quote:
Jajajaja. Heel goed heel goed. Ik kom ook nooit meer in centerparcs. De laatste keer van zo'n glijbaan merkte ik wel weer hoe dicht al die hairies bij je staan *ril* Maar het zal die +20 kilo wel zijn, want ik heb het idee dat ik veel harder naar beneden ga dan vroeger?quote:Op zondag 27 september 2009 22:57 schreef Memmel het volgende:
Jajaja, zo'n navellijntje....
En ik ben ook dol op de wenkbrauwen van mijn liefie![]()
Buuv, ik bedoel eigk dat ik het nog steeds vies vind, maar nu niet meer in Center Parcs kom. En als ik er ben, weet ik de hairy backs goed te ontwijken.
of de glijbaan is gladderquote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jajajaja. Heel goed heel goed. Ik kom ook nooit meer in centerparcs. De laatste keer van zo'n glijbaan merkte ik wel weer hoe dicht al die hairies bij je staan *ril* Maar het zal die +20 kilo wel zijn, want ik heb het idee dat ik veel harder naar beneden ga dan vroeger?
Waar zie jij die rar?quote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef Kleurdoos het volgende:
hihi die rar, ynske ik ken de helft van die lui helaas
trusten all
Dan geef je denk ik een hele andere definitie aan het woord pluggenquote:Op zondag 27 september 2009 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon nog een keer 20 kilo aankomen en dan neem je die bochtjes weer een stuk trager.
quote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef Kleurdoos het volgende:
trusten all
Wegfotoshoppen van de pukkeltjes is niet genoegquote:Op zondag 27 september 2009 23:03 schreef Kleurdoos het volgende:
trusten all
jawel!quote:Op maandag 28 september 2009 00:55 schreef Pvoesss het volgende:
Fietssleutel gevonden ik ga naar mijn bed![]()
![]()
en nee hoor die wil je niet![]()
heel veel sterkte meid. Ik hoop dat je man na de operatie gauw weer van de IC af mag en dat het gewoon helemaal goed gaat...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |