Nee niet gepost maar wel via pm laten zienquote:Op zondag 27 september 2009 21:59 schreef sjak het volgende:
[..]
Die heb je toch niet gepost?
Lois, geen stille aanbidder? Hoe zit dat dan met die buurman van je
oehhh PM beter maken voor Iphoners??quote:Op zondag 27 september 2009 22:01 schreef Lois het volgende:
Developpen Bix, developper spelen.
ik heb alleen maar ouwe mannen als buumen... saai dus.quote:Op zondag 27 september 2009 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe zit dat hier met al die buurmannen?![]()
* Met schuin oog naar mijn eigensteBuum
kijkt
Euh, jij deed een huwelijksaanzoek toch?quote:Op zondag 27 september 2009 22:03 schreef Lois het volgende:
Jezus jongens mijn buurman, mijn secret santa, what's next, mijn tandarts?
ontkennen, lois, ontkennen !quote:Op zondag 27 september 2009 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh, jij deed een huwelijksaanzoek toch?
strakke actie, strak kontjequote:
Ik ben uiteraard getrouwd met debuurmanquote:Op zondag 27 september 2009 22:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb alleen maar ouwe mannen als buumen... saai dus.
En nu ga ik echt
quote:Op zondag 27 september 2009 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard getrouwd met debuurman
read THE fucking manual bixquote:Op zondag 27 september 2009 22:05 schreef bixister het volgende:
[..]
en dit is een afko voor.... ROTFLOLMAO misschien? (wilde gok!)
Yns, vertel eens!quote:Op zondag 27 september 2009 21:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is vast niet zo erg, als alle .rarren die rond gaan
Ja dat gezeik over flossen elke avond bij de wasbak als je in je H&Mtje met die braun staat te kloten word je ook snel zat.quote:Op zondag 27 september 2009 22:17 schreef bixister het volgende:
nou ja, scheelt ook wel weer een hoop gedoe, moejemaardenken lois.
Jaja... lichtekooiquote:Op zondag 27 september 2009 22:21 schreef bixister het volgende:
ook al was 't nog zo overduidelijk fictie.
euh foto's uit KPDquote:Op zondag 27 september 2009 22:12 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Yns, vertel eens!
iemand moet het toch vragen![]()
tenzij het 't weggearchiveerde draadje met de shitposts uit ONZ is
Waarom krijg je zo'n rar en van wie? Of moetsen ze geshopt wordenquote:Op zondag 27 september 2009 22:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
euh foto's uit KPDen overige fotos van meets en fokkers
komt ie...quote:Op zondag 27 september 2009 22:12 schreef sjak het volgende:
...Doe eens een foto van jouw buurman ('s kontje) Memmel.
En ook één van jouw buurman, buurvrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |