quote:Op zondag 27 september 2009 20:43 schreef Memmel het volgende:
hoi! Ik heb ook een heerlijke zondag gehad. En nu heb ik teveel gedronken en heb ik de buurman in zijn kont geknepen.![]()
zeg maar een reet!quote:Op zondag 27 september 2009 20:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dan was het vast een lekker knijpbaar kontje
Wie is dat eigenlijk?quote:Op zondag 27 september 2009 20:43 schreef Pvoesss het volgende:
Hahah ynske die van Joshua soms??![]()
Ja mooi he die bril past mooi bij het pastel geel van de douche tegeltjes
iemand die een beetje uhhhh hoe zeg ik dat netjes..quote:
als in apart figuur, dat wil meetenquote:Op zondag 27 september 2009 21:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
iemand die een beetje uhhhh hoe zeg ik dat netjes..
Ja 't was heel leuk. Anna heeft lief gespeeld met de kinderen. Lang geleden dat we zo'n relaxed feestje hebben gehad. En ik hoefde ook niet te rijden, dat scheelt.quote:Op zondag 27 september 2009 21:03 schreef Vicky het volgende:
och Memmel, als je het maar naar je zin gehad hebt
mooizoquote:Op zondag 27 september 2009 21:05 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja 't was heel leuk. Anna heeft lief gespeeld met de kinderen. Lang geleden dat we zo'n relaxed feestje hebben gehad. En ik hoefde ook niet te rijden, dat scheelt.
Achja, gelukkig was het zn kont en greep je niet mis in een ander gedeelte van zijn lichaamquote:Op zondag 27 september 2009 21:02 schreef Memmel het volgende:
Even voor de volledigheid. Ik heb geen lekkere buurman. Ik heb een leuke buurman. En ik heb een rose-tje op. En toen zei hij iets tegen mij man. En toen zei ik: hahaha, ja buurman. En toen pas kneep ik 'm in zijn kont. Zoiets. 't was een leuk feestje. Als ik morgen wakker word denk ik:omg wat heb ik gedaaaaaan.
Ah, alleen bij lekkere milfjes dus.quote:Op zondag 27 september 2009 21:05 schreef Vicky het volgende:
zoiets..
iemand die mij prive mailt met one-liners, rare bestanden en gekke vragen.
En surprise toch?quote:Op zondag 27 september 2009 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
als in apart figuur, dat wil meeten
"Maar buurman wat doet u nu...?"quote:Op zondag 27 september 2009 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Achja, gelukkig was het zn kont en greep je niet mis in een ander gedeelte van zijn lichaam
valt wel mee hoor.. ik krijg niet zo vaak pmquote:Op zondag 27 september 2009 21:19 schreef Lois het volgende:
Hebben jullie allemaal stille aanbidders in de PM?![]()
*jaloers is*
Misschien helpt het als je een topic opent in FB hierover?quote:Op zondag 27 september 2009 21:28 schreef YPPY het volgende:
Misschien moet ik maar weer eens op zoek.
Zou het opvallen?quote:Op zondag 27 september 2009 21:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je een topic opent in FB hierover?
Dat zou kunnen, Vivi, maareh, hij stond met mijn man te praten. Dus dat zou best ingewikkeld worden.quote:Op zondag 27 september 2009 21:22 schreef Vivi het volgende:
Dat was die Joshua toch?
Memmel, je kan ook gewoon je man de schuld geven.
ja, naar mij een tijdje geleden met zogenaamde foto's erin. Rocka heeft er naar gekeken en het bleek een leeg bestand te zijn. Kreeg ineens een mail met een bijlage... en als ik iets niet open zijn het wel bijlagen van mensen die ik nie ken...quote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef Belana het volgende:
joshua is ook al rarretjes aan het sturen? moet niet gekker worden
dubieus figuur, maar zoveel was inmiddels al duidelijkquote:Op zondag 27 september 2009 21:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja, naar mij een tijdje geleden met zogenaamde foto's erin. Rocka heeft er naar gekeken en het bleek een leeg bestand te zijn. Kreeg ineens een mail met een bijlage... en als ik iets niet open zijn het wel bijlagen van mensen die ik nie ken...
Probeert ook een legende te worden denk ik Joshua.rarquote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef Belana het volgende:
die is vast niet zo erg, als alle .rarren die rond gaanquote:Op zondag 27 september 2009 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Probeert ook een legende te worden denk ik Joshua.rar
quote:Op zondag 27 september 2009 21:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is vast niet zo erg, als alle .rarren die rond gaan
nehquote:Op zondag 27 september 2009 21:55 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
![]()
zal nu mijn douche foto ook in een .rar eindigen
ja, belana.rarquote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef Belana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |