normaal vind ik het wel leuk, kijken hoe die fotografen dingen aanpakken, maar echt soms hebben ze creatiesquote:Op zondag 27 september 2009 20:02 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zapte er langsik vind het echt geen porem
Met de ruiten blouse ???quote:Op zondag 27 september 2009 19:58 schreef Ynske het volgende:
kijken jullie ook wel eens naar Model in 1 dag?
ze hebben bij een model nu de wenkbrauwen echt lelijk getekent
Ja ik vind het altijd zo apart ook met ANTM hoe anders ze er kunnen uitzien op een fotoquote:Op zondag 27 september 2009 20:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
normaal vind ik het wel leuk, kijken hoe die fotografen dingen aanpakken, maar echt soms hebben ze creaties
dat model van Otto die blonde waar ze bij de eerste foto de normale wenkbrauw hadden en een lijn trokken die aan de buitenkant erboven eindigdequote:Op zondag 27 september 2009 20:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Met de ruiten blouse ???
Vind de boyfriend broek wel leuk!quote:Op zondag 27 september 2009 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat model van Otto die blonde waar ze bij de eerste foto de normale wenkbrauw hadden en een lijn trokken die aan de buitenkant erboven eindigde
Jaquote:Op zondag 27 september 2009 20:11 schreef Belana het volgende:
ah die rammelaar is nog van de pannenkoek meeting
Ooh ik vond ze heerlijk..quote:Op zondag 27 september 2009 20:12 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
de skinny jeans sla ik over, vind dat niet mooi.
Ook niet bij heule slanke dames, tis niet mijn ding.
ja maar jij bent ook een latquote:Op zondag 27 september 2009 20:15 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ooh ik vond ze heerlijk..
In wijde broeken krijg ik een raar figuur
Ik doe er alles onder van birkenstocks tot laarzen zelfs knalgele pumps..quote:Op zondag 27 september 2009 20:21 schreef Morretje het volgende:
Pvoess, ik vraag me altijd af hoe je dat dan styled? Ik draag een skinny eigenlijk als een legging, dus met laarzen en een jurkje of rokje erover... Suf, maar wel lekker warm.
laat die sowieso maar zienquote:Op zondag 27 september 2009 20:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik doe er alles onder van birkenstocks tot laarzen zelfs knalgele pumps..
En er op ook vanalles![]()
Ik heb gezocht naar een foto maar ik vind alleen een rare foto waarbij ik (aangekleed dus he) in de douche sta op een housewarming feestje![]()
![]()
mijn box staat ook openquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 20:27 schreef Sugar het volgende:
Belana, zullen we deze herfst een notencake, hot choc en boswandelingmeet doen?
hoofd leeg en genietenquote:Op zondag 27 september 2009 20:36 schreef Lois het volgende:
Goed slapen doen we ook niet aan![]()
Gewoon echt genoten vandaag van mijn meisjes, ik heb de klusjes (administratie) die me dwars zaten, de was ligt schoon en gestreken in de kast en ik heb heerlijke douchespullies
quote:
geloof me dit is vele malen beter dan de .rar die van de week mn pm in kwam zettenquote:Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mooie bril ook
![]()
Lois, klinkt ondanks het slapen dan, toch goed. Ontspannen is
quote:Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof me dit is vele malen beter dan de .rar die van de week mn pm in kwam zetten
nee die heb ik niet gehad...quote:Op zondag 27 september 2009 20:43 schreef Pvoesss het volgende:
Hahah ynske die van Joshua soms??![]()
Ja mooi he die bril past mooi bij het pastel geel van de douche tegeltjes
Is het wel een lekkerding??quote:Op zondag 27 september 2009 20:43 schreef Memmel het volgende:
hoi! Ik heb ook een heerlijke zondag gehad. En nu heb ik teveel gedronken en heb ik de buurman in zijn kont geknepen.![]()
nee....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |