abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73153077
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:25 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

heb er ook paa in de keuken makkelijk plaatsbaar/herplakbaar en nie duur

Mooi, en inderdaad goedkope manier om een ruimte te pimpen.
Onze plee is zo saai en rechttoe rechtaan.
  zondag 27 september 2009 @ 17:39:46 #27
24188 Belana
kloon van belana
pi_73153494
zow, wij hebben de laatste BBQ van dit jaar gedaan lekker hoor

sugar, nu heb je wel prijs gegeven dat je duffe winnie de pooh liedjes zingt

pvoess, gelukkig dat het wat beter gaat!
stormy waters...
sailin'
pi_73153900
Wie wil je meppen evenstar??

Ik heb geen voeten meer over. Het was wel heel leuk in de dierentuin.. Zijn nu onderweg naar huis.

Oehh lekker Belaan!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73154427
Ik plof ook maar weer eens op dit bankje neer. Heb een druk weekend gehad met een kamp, kreeg maar 1 keer de vraag of ik geen biertje wilde en nu ben ik moe en hang ik op de bank...
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zondag 27 september 2009 @ 18:07:45 #30
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_73154433
Nou, wat een superweer vandaag.
Vanochtend hardgelopen, vanmiddag met een boek op het ligbed in de tuin.

Straks oliebollen en appelflappen bij de koffie, daar kwam de buurvrouw mee aanzetten.
... ♥ ik mis je ♥
pi_73154589
Oeh lekker phluph! Zowel dat ligbankje als de bollen en flappen.
Thuis wacht er een heerlijke applecrumble
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73154617
Goedenavond!

Phluphy, je loopt voor (of achter )

Hier een ventje die al nasnikkend bumba kijkt in zijn blote billen. Hij heeft diarree en dat kunnen zijn billen niet aan, blaren staan er op
Straks met een shitload aan sudo zijn bed in.
pi_73154657
Och Leandertje... Maizena helpt ook goed!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 27 september 2009 @ 18:20:21 #34
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73154741
Zo, wat is het toch intensief zeg, zo'n heel weekend zonder mannelijke steun . Doordeweek ben ik ook alleen (overdag dan) maar in het weekend vind ik het altijd veel zwaarder ofzo! VAndaag eerst een uur met Dean door het bos gewandeld, toen naar Ice Age 3 geweest, toen nog 45 minuten gespeeld op de boswerf, nog wat gedronken ergens, in bad gedaan en nu staat er een overnschotel klaar te worden..en ik heb het echt gehad .

Oh ja, en Dean had voor de 2e keer ever op de wc gepoept en natuurlijk moest dat de hele dag benadrukt worden.

"Mama, ik heeft een heeeele grote poep gedaan op de wc he!"
"Ja lieffie, en dat vind ik heel knap van jou!"
"En mooi! "

.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_73154794
Ahh, wat zielig Freecell!
pi_73154848
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:16 schreef Vicky het volgende:
Och Leandertje... Maizena helpt ook goed!
Mja, het is niet open, het is echt dik en blarig... Volgens mij is iets koelends (sudo oid) dan het lekkerst? Of kan maizena dan ook?

Nuja, ik wil sowieso morgen even de dokter bellen, niet hiervoor, maar als ik hem dan toch bel ff vragen
Ik wil bellen omdat hij nu sinds een paar dagen hele gekke plekken krijgt als hij zich stoot/valt.
Dus zo'n 5x per dag, minstens, dondert hij ergens tegenaan of om oid, en als hij dan zijn hoofd/hand oid ergens tegenaan stoot, wordt het heel snel wit en dik met een rode rand er om. Echt alsof hij dramatisch gevallen is (de eerste paar keren kwam ik meteen met koude washandjes aanlopen zeg maar). Het trekt binnen een half uur weer weg
Vet maf. En vanmorgen dus ook toen hij in de box uitgleed, met zijn wang tegen de spijlen kwam en hij zonder huilen gewoon doorspeelde, geen last van dus. Halve minuut later zijn hele wang wit en opgezwollen en een kwartiertje later weer weg.

Toevallig iemand die het herkent?
pi_73154881
Haha Vivi. Heel mooi
Ik vind weekends alleen ook zwaarder dan door de week Zal wel psychisch defectje in ons zijn denk ik
  zondag 27 september 2009 @ 18:39:03 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73155219
Hier een heerlijke zondag ook!
Vanmorgen met de 2 kleine mannen naar het softbalveld geweest en vanmiddag was hier visite met 2 grote knullen waar Sasha mee gespeeld heeft.

Alleen nu is hij heel verdrietig... F. dacht leuk Sasha op wat luchtballonnen te wijzen en Sasha vond ze prachtig: Pakken! Pakken!
En toen waren ze weg en nu stond hij dus heel zielig in de tuin met zijn vingertje in de lucht te wijzen: 'lonnen! 'lonnen!

Dus ik ging de toffe moeder uithangen en maakte van de laatste ballon in huis een luchtballonnetje met een zelfgevouwen bakje eronder gehangen met sate-prikkers aan de ballon geplakt. Prachtig uiteraard!
Totdat de ballon knapte!
pi_73155272
Ik vind de weekenden ook zo zwaar terwijl ik altijd alleen ben en doordeweeks de tijd vliegt

Aggos arme Sasha maar wel een toffe moeder actie inderdaad
pi_73155289
BE! Die Sasha, meteen om leren gaan met teleurstellingen
pi_73155378
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:20 schreef Vivi het volgende:
Zo, wat is het toch intensief zeg, zo'n heel weekend zonder mannelijke steun . Doordeweek ben ik ook alleen (overdag dan) maar in het weekend vind ik het altijd veel zwaarder ofzo! VAndaag eerst een uur met Dean door het bos gewandeld, toen naar Ice Age 3 geweest, toen nog 45 minuten gespeeld op de boswerf, nog wat gedronken ergens, in bad gedaan en nu staat er een overnschotel klaar te worden..en ik heb het echt gehad .

Oh ja, en Dean had voor de 2e keer ever op de wc gepoept en natuurlijk moest dat de hele dag benadrukt worden.

"Mama, ik heeft een heeeele grote poep gedaan op de wc he!"
"Ja lieffie, en dat vind ik heel knap van jou!"
"En mooi! "

.

Ons logeetje van bijna 4 zwaaide gisteren ook haar poep uit voordat ze doorspoelde.
"dag poepie, tot ziens"

Freecell, ik herken het niet sorry

BE, arme sasha, maar wat slim van jou om die ballon zo te knutselen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 september 2009 @ 18:46:50 #42
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73155449
WordPress was idd gaaf, ben ik geweest toen ze in Utrecht waren

zijn er hier mensen die die puzzelstukjes van de AH sparen? heb twee setjes liggen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 27 september 2009 @ 18:47:15 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73155462
Die ballon was niet zelf verzonnen hoor, ik geloof dat ik ze ooit eens in het traktatie-topic heb gezien hier.
pi_73155503
Verzonnen of niet het gaat erom dat je het gemaakt hebt
pi_73155512
BE, leuk bedacht
Wel sneu voor Sasha!
pi_73155783
BE gij toffe mama

Vivi goed van Dean! En t klinkt als een heel drukke dag zeg ik zou dr ook op van zijn geloof ik. Zeker als alle onverdeelde aandacht helemaal op jouw schouders neerkomt...

Mijn kind heeft besloten een regeldag in te lassen mijn zondag, wat doe je!
Ze is nu nog steeds wakker... al vanaf half 7 vanmorgen en wil ieder uur ongeveer drinken en slapen ho maar. Mafkeesje. Maar och, lekker saampjes in bed met dat lijfje tegen je aan, er zijn ergere zondagsbestedingen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 september 2009 @ 19:02:56 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73155940
Ai huup! Er zijn idd vervelendere dingen, maar toch... heftig wel.
pi_73156034
quote:
Op zondag 27 september 2009 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ai huup! Er zijn idd vervelendere dingen, maar toch... heftig wel.
ik vond het wel gezellig in bed alleen ik zie wel op tegen de nacht

maar nu zag ik net rode vlekjes op haar borst en nu twijfel ik of t wel een regeldag is maar ze heeft geen koorts.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 september 2009 @ 19:58:04 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73157662
kijken jullie ook wel eens naar Model in 1 dag?
ze hebben bij een model nu de wenkbrauwen echt lelijk getekent
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 27 september 2009 @ 20:00:54 #50
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73157752
Hier ook een heerlijk zondagje achter de rug.
Sporten, HEMA, eten en op de bank!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')