Ik zag je weer fietsen op de hoogstraat met je gezinquote:Op zondag 27 september 2009 16:27 schreef Sugar het volgende:
[..]
Wij niet!
Ik ben even naar de bieb en de World Press Photo-tentoonstelling geweest.
Mooi was 't.
Met mijn hoofdje gaat het redelijk goed. Ik heb wel een goede nacht gehad.quote:Op zondag 27 september 2009 16:42 schreef Belana het volgende:
ik vroeg aan pvoess hoe het met haar hoofdje is nu en zei tegen sugar dat de world press heel gaaf is!! wil ik ook wel
verder iets over een druk eindhoven, kids from hell, wat genomnomnom...
van die dingenop zondag...
Omdat ik negen van de 10 keer in een auto zit. Anders zou ik wel even roepen hoorquote:Op zondag 27 september 2009 16:57 schreef Sugar het volgende:
Hihi, echt amaranta? Waarom zie ik nooit wat?!![]()
Zong ik een duf liedje van Winnie the Pooh?![]()
![]()
En het was inderdaad weer gaaf om te zien, Belana. Ik vind het altijd mooi (niet gek natuurlijk met winnende foto's.)
Liever dat ze dat op de bank doet dan op de muurquote:Op zondag 27 september 2009 16:59 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Met mijn hoofdje gaat het redelijk goed. Ik heb wel een goede nacht gehad.
Gelukkig maar want morgen naar mijn werk 'cursus' het CB en de tandarts![]()
Alleen de kleine dame is erg lastig vandaag. Ik mag me niet met haar bemoeien is zij van mening maar ondertussen wil ze wel alles doen wat niet mag en dus boos.
Want tekenen op de bank met een pen is leuk. En stiekem chocola van je mama eten ook
met melk of citroensap proberen!quote:Op zondag 27 september 2009 17:02 schreef amaranta het volgende:
Liever dat ze dat op de bank doet dan op de muur![]()
Hoewel ik laatst ook penstrepen zag op mijn (best wel dure) meubels. EN ik weet niet hoe ik die eraf moet krijgen.
Oooh ja ik heb sowieso allang opgegeven om mijn bank netjes te houden.quote:Op zondag 27 september 2009 17:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Liever dat ze dat op de bank doet dan op de muur![]()
Hoewel ik laatst ook penstrepen zag op mijn (best wel dure) meubels. EN ik weet niet hoe ik die eraf moet krijgen.
quote:Op zondag 27 september 2009 17:18 schreef amaranta het volgende:
evenstar, heb je die stickers bij de xenos gehaald? zag ze laatst in het krantje staan en wil ze misschien voor ons toilet
quote:Op zondag 27 september 2009 17:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
heb er ook paa in de keuken
makkelijk plaatsbaar/herplakbaar en nie duur
Mja, het is niet open, het is echt dik en blarig... Volgens mij is iets koelends (sudo oid) dan het lekkerst? Of kan maizena dan ook?quote:Op zondag 27 september 2009 18:16 schreef Vicky het volgende:
Och Leandertje... Maizena helpt ook goed!
quote:Op zondag 27 september 2009 18:20 schreef Vivi het volgende:
Zo, wat is het toch intensief zeg, zo'n heel weekend zonder mannelijke steun. Doordeweek ben ik ook alleen (overdag dan) maar in het weekend vind ik het altijd veel zwaarder ofzo! VAndaag eerst een uur met Dean door het bos gewandeld, toen naar Ice Age 3 geweest, toen nog 45 minuten gespeeld op de boswerf, nog wat gedronken ergens, in bad gedaan en nu staat er een overnschotel klaar te worden..en ik heb het echt gehad
.
Oh ja, en Dean had voor de 2e keer ever op de wc gepoept en natuurlijk moest dat de hele dag benadrukt worden.
"Mama, ik heeft een heeeele grote poep gedaan op de wc he!"
"Ja lieffie, en dat vind ik heel knap van jou!"
"En mooi!"
.
ik vond het wel gezellig in bedquote:Op zondag 27 september 2009 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ai huup! Er zijn idd vervelendere dingen, maar toch... heftig wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |