Misschien helpt het als je een topic opent in FB hierover?quote:Op zondag 27 september 2009 21:28 schreef YPPY het volgende:
Misschien moet ik maar weer eens op zoek.
Zou het opvallen?quote:Op zondag 27 september 2009 21:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je een topic opent in FB hierover?
Dat zou kunnen, Vivi, maareh, hij stond met mijn man te praten. Dus dat zou best ingewikkeld worden.quote:Op zondag 27 september 2009 21:22 schreef Vivi het volgende:
Dat was die Joshua toch?
Memmel, je kan ook gewoon je man de schuld geven.
ja, naar mij een tijdje geleden met zogenaamde foto's erin. Rocka heeft er naar gekeken en het bleek een leeg bestand te zijn. Kreeg ineens een mail met een bijlage... en als ik iets niet open zijn het wel bijlagen van mensen die ik nie ken...quote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef Belana het volgende:
joshua is ook al rarretjes aan het sturen? moet niet gekker worden
dubieus figuur, maar zoveel was inmiddels al duidelijkquote:Op zondag 27 september 2009 21:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja, naar mij een tijdje geleden met zogenaamde foto's erin. Rocka heeft er naar gekeken en het bleek een leeg bestand te zijn. Kreeg ineens een mail met een bijlage... en als ik iets niet open zijn het wel bijlagen van mensen die ik nie ken...
Probeert ook een legende te worden denk ik Joshua.rarquote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef Belana het volgende:
die is vast niet zo erg, als alle .rarren die rond gaanquote:Op zondag 27 september 2009 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Probeert ook een legende te worden denk ik Joshua.rar
quote:Op zondag 27 september 2009 21:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
die is vast niet zo erg, als alle .rarren die rond gaan
nehquote:Op zondag 27 september 2009 21:55 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
![]()
zal nu mijn douche foto ook in een .rar eindigen
ja, belana.rarquote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef Belana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |