Ik zie ze!quote:Op zondag 27 september 2009 16:09 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[ afbeelding ]
In ieder geval twee foutjes.
Succes met zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Dan nog zijn het er teveel. Heel erg slordig.quote:Op zondag 27 september 2009 16:16 schreef Felixa het volgende:
Oh ja, die laatste zag ik niet eens.![]()
Na die eerste twee (in één zin nog wel) ben ik maar opgehouden met lezen.
Dat kan toch? Wil niet meteen zeggen dat de winkel 24 uur per dag open is. Of snap ik 'm niet helemaal?quote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef ytram het volgende:
[ afbeelding ]
Openingstijden: 7 dagen per week
Strikt genomen misschien geen 'tijd'.quote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat kan toch? Wil niet meteen zeggen dat de winkel 24 uur per dag open is. Of snap ik 'm niet helemaal?
Dus eigenlijk zou er beter kunnen staan: '7 dagen per week open/geopend'?quote:Op zondag 27 september 2009 20:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Strikt genomen misschien geen 'tijd'.
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord eigenlijkquote:Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef joepie91 het volgende:
[ afbeelding ]
Een bloembol is toch iets heel anders, lijkt me.
Maak je die nou met opzet?quote:Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef t1m0k het volgende:
het antwoord was natuurlijk 3,75 omdat bloemkolen een groente is die pas laat geïntroduceerd is in nedelrand.
quote:Aanbieding!
Tien prachtige woningen voor maar EUR 250.000,-
Drie??? Alle tien!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:10 schreef Felixa het volgende:
Net in de bus op zo'n reclamescherm, in een advertentie voor een nieuwbouwproject in Amsterdam.
[..]
Doe mij er dan maar 3.
Ik verwacht Fl. 0,85. Groente is tegenwoordig ongelooflijk duur! Niet meer in verhoudingquote:Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef t1m0k het volgende:
het antwoord was natuurlijk 3,75 omdat bloemkolen een groente is die pas laat geïntroduceerd is in nedelrand.
Ja klopt, in de jaren 50 van de vorige eeuw had men nog nooit van bloemkool gehoordquote:Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef t1m0k het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:40 schreef GimmeGore het volgende:
pop ups zijn sowieso fout, gebrek aan pop up blockers hier op school ook
[ afbeelding ]
maar dan staat er ook nog dit
Fijn, een stikkerapparaatquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:33 schreef ytram het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Vomar... (oude foto)
Als je een grote lap tekst post, zeg dan alsjeblieft even waar de fout zit ipv. ons het hele stuk te laten lezen.quote:
Mag ik de kroketsalade?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:08 schreef GimmeGore het volgende:
In de kantine van waar ik werk hebben ze hele spannende salades:
[ afbeelding ]
(beetje gare foto, mijn telefoon maakt niet zulke mooie foto's)
Alinea 2quote:Op woensdag 30 september 2009 13:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als je een grote lap tekst post, zeg dan alsjeblieft even waar de fout zit ipv. ons het hele stuk te laten lezen.
Niet echt te lezen. Zeg maar 'echt niet' te lezen.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:50 schreef Bart het volgende:
Spits/Metro/Dag van een tijdje terug:
[ afbeelding ]
Gratis bij de FNV af te halen
quote:
Dat paste niet op mijn telefoon, maar dat ze op "vakantie" zijn. Was een niet zo 100% legaal bedrijfquote:Op woensdag 30 september 2009 18:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
omg
wat is het volledige briefje?
oh, niet op verkansie?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:36 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat paste niet op mijn telefoon, maar dat ze op "vakantie" zijn. Was een niet zo 100% legaal bedrijf![]()
Kut, dat was diegene waarvan ik nog de scan zou postenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:50 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Nee sufkutten, je verwijst niet naar Het Palet, maar naar DE woningstichting Het Palet....quote:Zowel gemeente als woningstichting Het Woonpalet, dat zeer waarschijnlijk Van H.’s huurhuis heeft geregeld, wil niet reageren.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/949/quote:Op donderdag 1 oktober 2009 07:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En dan zwijg ik maar over de kromme zin met 'zowel....als' en vervolgens een enkelvoudige persoonsvorm
quote:Het is in het algemeen aan te bevelen in zinnen met zowel... als... de enkelvoudsvorm van het werkwoord te gebruiken: Zowel de politie als de brandweer is ter plaatse.
En ik heb je nog wel weken de tijd gegevenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:00 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Kut, dat was diegene waarvan ik nog de scan zou posten
Overigens wordt de fout in de tekst zelf nog een keer gemaakt.
Waarschijnlijk bedoelen ze gewoon "boete (is) bepaald om..." en is het dus gewoon correct!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:03 schreef Osramp het volgende:
Afgelopen dinsdag, op de bon. En meerdere keren in beeld zelfs
[ afbeelding ]
Nee, ze bedoelen met "boete bepaald om" eigenlijk "de boete bepaalt het openbaar ministerie". Dat is wat ik denk althans. Er komt niks na deze tekst en de voice-ove r zegt wat ik schrijf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:38 schreef BertusG het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelen ze gewoon "boete (is) bepaald om..." en is het dus gewoon correct!
Dus dan bedoelen ze toch "de boete wordt bepaald door het openbaar ministerie"? De boete bepaalt zelf niks..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:49 schreef Osramp het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelen met "boete bepaald om" eigenlijk "de boete bepaalt het openbaar ministerie". Dat is wat ik denk althans. Er komt niks na deze tekst en de voice-ove r zegt wat ik schrijf.
Dan hebben ze het wel naar extreme turbotaal omgebouwd. Volgens mij bedoelen ze inderdaad iets als "De boete, die bepaalt het OM." = "Het OM bepaalt de boete.".quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:55 schreef BertusG het volgende:
[..]
Dus dan bedoelen ze toch "de boete wordt bepaald door het openbaar ministerie"? De boete bepaalt zelf niks..
OM bepaalt boete had dan weer wel correct geweest. Kortom, het klopt gewoon!![]()
plaatje op de achtergrond is ook een beetje vreemd gekozen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:03 schreef Osramp het volgende:
Afgelopen dinsdag, op de bon. En meerdere keren in beeld zelfs
[ afbeelding ]
quiz: wat kostte dit 11 jaar geleden..quote:Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef joepie91 het volgende:
[ afbeelding ]
Een bloembol is toch iets heel anders, lijkt me.
omgquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:52 schreef Verbal het volgende:
Bij dezelfde groenteman die met enige regelmaat 'Harry Coverts' in de aanbieding heeft:
[ afbeelding ]
V.
Zeg dat wel ja.quote:
Geen idee wat een "bondjassentrein" is. Maar "Bondjas" lijkt me een woordgrapje (FNV Bondgenoten)quote:Op woensdag 30 september 2009 15:50 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
"Is blouwen nou mét of zonder N op het einde?"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:52 schreef Verbal het volgende:
Bij dezelfde groenteman die met enige regelmaat 'Harry Coverts' in de aanbieding heeft:
[ afbeelding ]
V.
Zucht...quote:Volgens hem is het oppakken van de verdachte eenvoudigweg het sluitstuk van een rechterlijke procedure die al sinds 1978, het jaar dat Polanski de benen nam, loopt.
dat is wel heel veel vlees danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
Een tijdje terug kwam ik in een lokaal krantje een recept tegen wat als volgt begon.
Ingrediënten:
4 personen
500 gr rundvlees
enz...
Hoeveel mb was het?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:37 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb gisteren op de markt kipfile gekocht.
Durfde geen foto van het bordje te maken... En om het nou tegen de kippenman te zeggen, vond ik zo betweterig, dus die rijen met kip blijven nog even...
O, nog niet eens gekeken. Zal ze straks na m'n werk even uitlezenquote:
Die is écht geniaalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:18 schreef -Willempie- het volgende:
Het bord is te aanschouwen in de Utrechtsestraat in Arnhem:
[ afbeelding ]
Wat dacht die persoon die dit bord maakte?![]()
Haha!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:37 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb gisteren op de markt kipfile gekocht.
Durfde geen foto van het bordje te maken... En om het nou tegen de kippenman te zeggen, vond ik zo betweterig, dus die rijen met kip blijven nog even...
Stotteraars uitlachen is niet leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:18 schreef -Willempie- het volgende:
Het bord is te aanschouwen in de Utrechtsestraat in Arnhem:
[ afbeelding ]
Wat dacht die persoon die dit bord maakte?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |