Dan hebben ze het wel naar extreme turbotaal omgebouwd. Volgens mij bedoelen ze inderdaad iets als "De boete, die bepaalt het OM." = "Het OM bepaalt de boete.".quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:55 schreef BertusG het volgende:
[..]
Dus dan bedoelen ze toch "de boete wordt bepaald door het openbaar ministerie"? De boete bepaalt zelf niks..
OM bepaalt boete had dan weer wel correct geweest. Kortom, het klopt gewoon!![]()
plaatje op de achtergrond is ook een beetje vreemd gekozen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:03 schreef Osramp het volgende:
Afgelopen dinsdag, op de bon. En meerdere keren in beeld zelfs
[ afbeelding ]
quiz: wat kostte dit 11 jaar geleden..quote:Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef joepie91 het volgende:
[ afbeelding ]
Een bloembol is toch iets heel anders, lijkt me.
omgquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:52 schreef Verbal het volgende:
Bij dezelfde groenteman die met enige regelmaat 'Harry Coverts' in de aanbieding heeft:
[ afbeelding ]
V.
Zeg dat wel ja.quote:
Geen idee wat een "bondjassentrein" is. Maar "Bondjas" lijkt me een woordgrapje (FNV Bondgenoten)quote:Op woensdag 30 september 2009 15:50 schreef Bart het volgende:
Spits/Metro/Dag van een tijdje terug:
[ afbeelding ]
Gratis bij de FNV af te halen
"Is blouwen nou mét of zonder N op het einde?"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:52 schreef Verbal het volgende:
Bij dezelfde groenteman die met enige regelmaat 'Harry Coverts' in de aanbieding heeft:
[ afbeelding ]
V.
Zucht...quote:Volgens hem is het oppakken van de verdachte eenvoudigweg het sluitstuk van een rechterlijke procedure die al sinds 1978, het jaar dat Polanski de benen nam, loopt.
dat is wel heel veel vlees danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
Een tijdje terug kwam ik in een lokaal krantje een recept tegen wat als volgt begon.
Ingrediënten:
4 personen
500 gr rundvlees
enz...
Hoeveel mb was het?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:37 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb gisteren op de markt kipfile gekocht.
Durfde geen foto van het bordje te maken... En om het nou tegen de kippenman te zeggen, vond ik zo betweterig, dus die rijen met kip blijven nog even...
O, nog niet eens gekeken. Zal ze straks na m'n werk even uitlezenquote:
Die is écht geniaalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:18 schreef -Willempie- het volgende:
Het bord is te aanschouwen in de Utrechtsestraat in Arnhem:
[ afbeelding ]
Wat dacht die persoon die dit bord maakte?![]()
Haha!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:37 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb gisteren op de markt kipfile gekocht.
Durfde geen foto van het bordje te maken... En om het nou tegen de kippenman te zeggen, vond ik zo betweterig, dus die rijen met kip blijven nog even...
Stotteraars uitlachen is niet leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:18 schreef -Willempie- het volgende:
Het bord is te aanschouwen in de Utrechtsestraat in Arnhem:
[ afbeelding ]
Wat dacht die persoon die dit bord maakte?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |