Ik zie ze!quote:Op zondag 27 september 2009 16:09 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[ afbeelding ]
In ieder geval twee foutjes.
Succes met zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Dan nog zijn het er teveel. Heel erg slordig.quote:Op zondag 27 september 2009 16:16 schreef Felixa het volgende:
Oh ja, die laatste zag ik niet eens.![]()
Na die eerste twee (in één zin nog wel) ben ik maar opgehouden met lezen.
Dat kan toch? Wil niet meteen zeggen dat de winkel 24 uur per dag open is. Of snap ik 'm niet helemaal?quote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef ytram het volgende:
[ afbeelding ]
Openingstijden: 7 dagen per week
Strikt genomen misschien geen 'tijd'.quote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat kan toch? Wil niet meteen zeggen dat de winkel 24 uur per dag open is. Of snap ik 'm niet helemaal?
Dus eigenlijk zou er beter kunnen staan: '7 dagen per week open/geopend'?quote:Op zondag 27 september 2009 20:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Strikt genomen misschien geen 'tijd'.
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord eigenlijkquote:Op maandag 28 september 2009 21:43 schreef joepie91 het volgende:
[ afbeelding ]
Een bloembol is toch iets heel anders, lijkt me.
Maak je die nou met opzet?quote:Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef t1m0k het volgende:
het antwoord was natuurlijk 3,75 omdat bloemkolen een groente is die pas laat geïntroduceerd is in nedelrand.
quote:Aanbieding!
Tien prachtige woningen voor maar EUR 250.000,-
Drie??? Alle tien!quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:10 schreef Felixa het volgende:
Net in de bus op zo'n reclamescherm, in een advertentie voor een nieuwbouwproject in Amsterdam.
[..]
Doe mij er dan maar 3.
Ik verwacht Fl. 0,85. Groente is tegenwoordig ongelooflijk duur! Niet meer in verhoudingquote:Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef t1m0k het volgende:
het antwoord was natuurlijk 3,75 omdat bloemkolen een groente is die pas laat geïntroduceerd is in nedelrand.
Ja klopt, in de jaren 50 van de vorige eeuw had men nog nooit van bloemkool gehoordquote:Op maandag 28 september 2009 22:21 schreef t1m0k het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:40 schreef GimmeGore het volgende:
pop ups zijn sowieso fout, gebrek aan pop up blockers hier op school ook
[ afbeelding ]
maar dan staat er ook nog dit
Fijn, een stikkerapparaatquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:33 schreef ytram het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Vomar... (oude foto)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |