Wat is dat jailbreak precies dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie gejailbreakt is.
Dan kun je gratis de 'betaalde apps' uit de appstore op je iphone zetten.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:25 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat is dat jailbreak precies dan?
En features installeren (zoals rotatie uit voor in bed) die Apple niet implementeert.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dan kun je gratis de 'betaalde apps' uit de appstore op je iphone zetten.
Waar vind ik die? ik heb SBsettings en bossprefs, maar kan t nergens vinden. Vreselijk irritant idd dat gedraai.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:34 schreef TNA het volgende:
[..]
En features installeren (zoals rotatie uit voor in bed) die Apple niet implementeert.
Je moet in Cydia de toggle even downloaden (NoRotation) en de toggle activeren in de instellingen.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waar vind ik die? ik heb SBsettings en bossprefs, maar kan t nergens vinden. Vreselijk irritant idd dat gedraai.
Ik kan m in Cydia bij 'search' niet vinden, heb ik een andere source nodig?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Je moet in Cydia de toggle even downloaden (NoRotation) en de toggle activeren in de instellingen.
Thanks! Meteen erop gezet.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef Kremers het volgende:
Belstatus app staat weer in de store en is nu in de aanbieding voor ¤0,79
Liever gratis.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef Kremers het volgende:
Belstatus app staat weer in de store en is nu in de aanbieding voor ¤0,79
Binnenkort komt er een VI-alert app uit, deze geeft push notificaties bij doelpunten: http://www.vi.nl/iphone/
Waarmee je de ontwikkeling van updates niet steunt. Stoer.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Sja, daar gebruik ik de lite versies voor.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een hoop programma's heb ik ook betaald (Tweetie/Omnifocus/Papers/Trein/OV-Pro/), maar games niet: die speel ik vijf keer en dan is het voorbij.
Ben nu ah overwegen om Navigon aan te schaffen, want dat is toch een erg prima turn-by-turn applicatie gebleken.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarmee je de ontwikkeling van updates niet steunt. Stoer.
Als je die app nou gekocht had steun je de ontwikkelaar om de applicatie verder te ontwikkelen.
Omdat..?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Geqxon het volgende:
En als je niet betaald voor apps die push-functionaliteit hebben ben je al helemaal een zak stront.
Op de site van t-mobile staat anders, dat weet ik omdat ik mijn oude witte 3G aan mijn vriend wil geven en zelf een nieuwe witte 3GS wil.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is er net een hele dikke bulk binnen. Dus de kans dat je 'm binnen twee week hebt is er wel.
Gast, je vindt dat iedereen moet betalen voor apps, we fucking get itquote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Geqxon het volgende:
En als je niet betaald voor apps die push-functionaliteit hebben ben je al helemaal een zak stront.
Mooi hè en nu wat adviezen voor mooie apps voor op de iPhone en je wil niks anders meerquote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb 'm nu een dag en ben helemaaaaaaaaal verkocht. Geniaal hoor.
Joh dat wist ik nog niet, heb je misschien een linkje.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Gast, je vindt dat iedereen moet betalen voor apps, we fucking get it
xSellize. Je moet je eerst registreren op hun site en daarna als repo toevoegen:quote:Op woensdag 30 september 2009 15:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Weet je btw al waar ik norotation vind?
ok thanks, jammer dat ie bij de ipod nog wel rotate, dus coverflowquote:Op woensdag 30 september 2009 15:51 schreef TNA het volgende:
[..]
xSellize. Je moet je eerst registreren op hun site en daarna als repo toevoegen:
http://cydia.xsellize.com/gebruikersnaam-wachtwoord
Omdat push-functionaliteit de ontwikkelaar geld kost, aangezien er servers voor geplaatst moeten worden.quote:
Jup,quote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat push-functionaliteit de ontwikkelaar geld kost, aangezien er servers voor geplaatst moeten worden.
Want ja, 80 cent voor een app is echt veel te veel.
Oeh tof.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kijk hoe gruwelijk ik mijn eifooooon gepimped heb:
[ afbeelding ]
Afzichtelijk. En los daarvan is het storend dat maar een kleine selectie icons wordt omgevormd.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kijk hoe gruwelijk ik mijn eifooooon gepimped heb:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:04 schreef TNA het volgende:
[..]
Afzichtelijk. En los daarvan is het storend dat maar een kleine selectie icons wordt omgevormd.
Pff, welke design idioot heeft dat nu weer bedacht? Een achtergrond moet gelijk zijn anders is het lastig voor het menselijk oog om op de voorgrond (de app icoontjes dus) te concentreren.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:09 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijne, vind ik echt veel mooier.
Ja het is zoooo lastigquote:Op woensdag 30 september 2009 18:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Pff, welke design idioot heeft dat nu weer bedacht? Een achtergrond moet gelijk zijn anders is het lastig voor het menselijk oog om op de voorgrond (de app icoontjes dus) te concentreren.
Bij deze valt het wel mee.. alleen.. wat is het?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Pff, welke design idioot heeft dat nu weer bedacht? Een achtergrond moet gelijk zijn anders is het lastig voor het menselijk oog om op de voorgrond (de app icoontjes dus) te concentreren.
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij deze valt het wel mee.. alleen.. wat is het?
Als je de iPhone simlock vrij maakt kan je elke simkaart gebruikenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:24 schreef mime_negert het volgende:
Ik kan waarschijnlijk een iPhone 3GS met T-mobile simlock op de kop tikken. Alleen nu vroeg ik me af of mijn huidige sim kaart het ook in deze iPhone doet. (Op mijn huidige telefoon heb ik nu ook 3G) Of moet ik het gewoon proberen.
Het zou natuurlijk zonde zijn dat ik niets met de iPhone kan omdat mijn sim niet wordt geaccepteerd.
Mits abo werkt t.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:57 schreef mime_negert het volgende:
Ik ben er vergeten bij te melden dat het om een T-mobile sim kaartje gaat
in itunes, menu store>computer machtigen, probeer dat eens.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:07 schreef Nacho. het volgende:
Vraagje:
Mijn iPhone is gejailbreaked en nu heb ik de app JeePee van iemand gehad als .ipa maar wanneer ik deze bij mijn programma's gooi zeg hij telkens dat ik mijn PC moet machtigen.
Maar wanneer ik dat doet hij het nog steeds niet, iemand enig idee hoe ik hem kan installeren?
Had ik al geprobeerd maar lukte niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:17 schreef Shake het volgende:
[..]
in itunes, menu store>computer machtigen, probeer dat eens.
Die melding kreeg ik gisteren ook met mijn 3gJuice accu. Doet het niet meer, ook niet bij een 3GS die ik geprobeerd heb. Heb het vorige week nog gebruikt. Heb nog steeds 3.0 trouwens. Dus heeft het niet met de update te maken.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik kreeg net in mijn Apple Universal Dock het bericht van "This accessory is not made to work with iPhone.
En nu doet de dock het niet meer.
ik ook.. dat is verrekte handig lijkt me... nu heb je t scherm er maar een beetje bijhangenquote:Op woensdag 30 september 2009 18:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil dit wel, maar dan moet ik blijkbaar weer verdiepen in allerlei zaken. Als iemand het in de Appstore zet voor 2 euro, beloof ik plechtig het te kopen.
Het lijkt er wel op inderdaad. Als ik op m'n MacBook, PC en MacMini (via ethernet) tegelijk iTunes opstart, ziet hij alleen m'n MacBook library. Slinger ik Airport op de MacMini ook aan, dan ziet hij twee libraries.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:01 schreef magnifor het volgende:
Ik zit nu te spelen met Apple Remote, heeft de pc waar iTunes staat perse wireless nodig of kan het ook met kabels. Want ik krijg alleen connectie met mijn library via wireless en niet als mijn itunes pc met kabels is aangesloten aan het netwerk.
Ik vind je net zo pauper als je wel voor goedkope, maar niet voor duurdere apps gaat betalen. Rare mentaliteit: "Dat kost maar 79 cent, daar betaal ik wel voor, maar die app van 79 euro, die jat ik."quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:53 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben het er overigens wel mee eens dat je echt een schijtpauper bent als je van die 80-cent apps gaat kraken. Als je overpriced meuk als tomtom doet is het nog wel illegaal, maar vind ik het nog wel moreel te verantwoorden. Maar apps van 80 cent (voorbeeld: aanbiedingen) kraken, kom op zeg
Als je je bibliotheek hebt ingericht na het opnieuw installeren van Windows, moet het aanzetten van de externe HDD voldoende zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:28 schreef Maraca het volgende:
Crap..![]()
Wilde mijn iPod opnieuw synchroniseren nadat ik Windows opnieuw had geïnstalleerd. Dus ik sluit de iPod aan.. en na een paar minuten is hij klaar. Vreemd, want ik heb er ruim 7.000 nummers op staan.. blijkt dus dat ik de externe HD niet aan had gezetEn nu heb ik dus bij alle nummers zo'n uitroepteken staan
Is er een manier om hem in 1x alles weer te laten herkennen of mag ik de hele bibliotheek weer opnieuw gaan inrichten?
In OSX bewaart iTunes ook "Previous iTunes Libraries': met een van de meest recente moet je dan 's gaan kijken wat ie er van bakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:28 schreef Maraca het volgende:
Crap..![]()
Wilde mijn iPod opnieuw synchroniseren nadat ik Windows opnieuw had geïnstalleerd. Dus ik sluit de iPod aan.. en na een paar minuten is hij klaar. Vreemd, want ik heb er ruim 7.000 nummers op staan.. blijkt dus dat ik de externe HD niet aan had gezetEn nu heb ik dus bij alle nummers zo'n uitroepteken staan
Is er een manier om hem in 1x alles weer te laten herkennen of mag ik de hele bibliotheek weer opnieuw gaan inrichten?
Als ik de externe HD aanzet en ik klik een nummer aan dan speelt hij hem wel af. Maar ik denk dat ik sneller ben als ik gewoon de bibliotheek opnieuw ga inrichten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Als je je bibliotheek hebt ingericht na het opnieuw installeren van Windows, moet het aanzetten van de externe HDD voldoende zijn.
Heb je dat niet, ben ik bang dat je eerst je bibliotheek weer opnieuw mag inrichten...
In Windows krijg ik eigenschappenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
In OSX bewaart iTunes ook "Previous iTunes Libraries': met een van de meest recente moet je dan 's gaan kijken wat ie er van bakt.
In OSX doe je dat door iTunes met Alt ingedrukt op te starten: dan kun je zelf aangeven welke bibliotheek je wilt gebruiken. Ik weet niet hoe dat in Windows werkt, maar hopelijk enigszins hetzelfde.
Nee, sorry.. misschien was ik niet duidelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef ikheetmartijn het volgende:
Waarom moet je hem opnieuw inrichten dan? Het werkt toch? Je bibliotheek is ingericht en de verwijzingen kloppen (als je je externe HDD aan hebt).
Of volg ik je nu niet helemaal?
Dat scheelt weer wat werkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:43 schreef Maraca het volgende:
Jeej! Ik startte iTunes opnieuw op met mijn iPod en nu synchroniseert hij alle nummers![]()
iTunes
WTF? Ik heb nu 3 dagen een ipod touch, kan hij ook uit?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo al flink wat apps gedownload. Wel gratis natuurlijk. Er zitten zat gratis apps tussen die de moeite waard zijn.
Als je mee de iPhone aan 't spelen bent gaat de batterij wel écht snel leeg. Valt als je 'm niet gebruikt opzich wel weer mee. Dus 's nachts uitzetten is ook niet echt nodig.
Nee je moet gewoon wachten totdat de batterijen op zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF? Ik heb nu 3 dagen een ipod touch, kan hij ook uit?
Whehe zie het nu pasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:05 schreef ktnxbye het volgende:
Op de standbyknop blijven drukken totdat je hem uit kan 'sliden'
Zal vast ook wel in de handleiding staan
's Nachts in flight-modus gebruikt hij maar 3% hier.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo al flink wat apps gedownload. Wel gratis natuurlijk. Er zitten zat gratis apps tussen die de moeite waard zijn.
Als je mee de iPhone aan 't spelen bent gaat de batterij wel écht snel leeg. Valt als je 'm niet gebruikt opzich wel weer mee. Dus 's nachts uitzetten is ook niet echt nodig.
interwebs?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:06 schreef delano.888 het volgende:
Heb geen handleiding, 2e handsje.
Ik zet hem eigenlijk nooit uit. 's nachts gaat hij in zijn opladertje samen met zijn iPod vriendje die helemaal niet uit kan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
als je ermee aan het klooien bent houdt ie t max een dag of 2 vol denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
heb je toevallig ook een goedkope usb power adapter?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef Skv het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15254
deze heb ik, werkt perfect en kost geen zak!
http://tweakers.net/price(...)xternal-battery.htmlquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:35 schreef mug89 het volgende:
[..]
heb je toevallig ook een goedkope usb power adapter?
ik heb bij DX al wel een datakabel, maar ben nu op zoek naar een werkende usp power adapter voor een appel en een ei t liefst
Doe ik ook, SBSettings, toggle Phone.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
's Nachts in flight-modus gebruikt hij maar 3% hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |