Wat is dat jailbreak precies dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie gejailbreakt is.
Dan kun je gratis de 'betaalde apps' uit de appstore op je iphone zetten.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:25 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat is dat jailbreak precies dan?
En features installeren (zoals rotatie uit voor in bed) die Apple niet implementeert.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dan kun je gratis de 'betaalde apps' uit de appstore op je iphone zetten.
Waar vind ik die? ik heb SBsettings en bossprefs, maar kan t nergens vinden. Vreselijk irritant idd dat gedraai.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:34 schreef TNA het volgende:
[..]
En features installeren (zoals rotatie uit voor in bed) die Apple niet implementeert.
Je moet in Cydia de toggle even downloaden (NoRotation) en de toggle activeren in de instellingen.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waar vind ik die? ik heb SBsettings en bossprefs, maar kan t nergens vinden. Vreselijk irritant idd dat gedraai.
Ik kan m in Cydia bij 'search' niet vinden, heb ik een andere source nodig?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Je moet in Cydia de toggle even downloaden (NoRotation) en de toggle activeren in de instellingen.
Thanks! Meteen erop gezet.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef Kremers het volgende:
Belstatus app staat weer in de store en is nu in de aanbieding voor ¤0,79
Liever gratis.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:22 schreef Kremers het volgende:
Belstatus app staat weer in de store en is nu in de aanbieding voor ¤0,79
Binnenkort komt er een VI-alert app uit, deze geeft push notificaties bij doelpunten: http://www.vi.nl/iphone/
Waarmee je de ontwikkeling van updates niet steunt. Stoer.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dan kun je gratis de 'betaalde apps' uit de appstore op je iphone zetten.
Sja, daar gebruik ik de lite versies voor.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een hoop programma's heb ik ook betaald (Tweetie/Omnifocus/Papers/Trein/OV-Pro/), maar games niet: die speel ik vijf keer en dan is het voorbij.
Ben nu ah overwegen om Navigon aan te schaffen, want dat is toch een erg prima turn-by-turn applicatie gebleken.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarmee je de ontwikkeling van updates niet steunt. Stoer.
Als je die app nou gekocht had steun je de ontwikkelaar om de applicatie verder te ontwikkelen.
Omdat..?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Geqxon het volgende:
En als je niet betaald voor apps die push-functionaliteit hebben ben je al helemaal een zak stront.
Op de site van t-mobile staat anders, dat weet ik omdat ik mijn oude witte 3G aan mijn vriend wil geven en zelf een nieuwe witte 3GS wil.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is er net een hele dikke bulk binnen. Dus de kans dat je 'm binnen twee week hebt is er wel.
Gast, je vindt dat iedereen moet betalen voor apps, we fucking get itquote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Geqxon het volgende:
En als je niet betaald voor apps die push-functionaliteit hebben ben je al helemaal een zak stront.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |