ja ik zat ook al te kijken. Denk dat dat het is idd.quote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe zet je je gps uit? Is dat locatievoorzieningen?
Helaas heb ik weinig tijd (icm werk en rijbewijs) en kies ik daarom voor de makkelijkste. Online contract vernieuwen, inmiddels besteld op de T-Mobile site.quote:Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Treinkopper het volgende:
En als je een keer een middag niets te doen hebt en alle telefoonwinkels in [insert stad] probeert, heb je kans dat je helemáál niet hoeft te wachten.
Wat is het nut van Wifi als je gewoon 3G bereik hebt? Ik bedoel ik heb nu een iPod Touch en kan niet wachten op mijn iPhone. Eindelijk overal internet.quote:Op maandag 28 september 2009 21:20 schreef star_gazer het volgende:
De iPhone kan heeeel lang op stand-by mee, maar dingen als 3G, WiFi en GPS zuipen batterij. Aantal tips:
- Ga je onderweg, gooi dan WiFi uit. Je kan het toch alleen gebruiken in hotspots, maar hij blijft wel continu zoeken. Kom je bij een hotspot / thuis / werk, zet hem dan aan.
- Zet je GPS uit. Heb je hem nodig? Zet hem dan een half uur voordat je hem gebruikt aan, zodat hij kan fixeren.
Misschien een idee om dergelijke tips in de OP te gooien?
Instellingen - Algemeen - Netwerkquote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe zet je je gps uit? Is dat locatievoorzieningen?
Wifi is sneller.quote:Op maandag 28 september 2009 21:35 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wat is het nut van Wifi als je gewoon 3G bereik hebt? Ik bedoel ik heb nu een iPod Touch en kan niet wachten op mijn iPhone. Eindelijk overal internet.
GPS lijkt me ook niet nee, GPS gaat pas aan als je een applicatie start.quote:Op maandag 28 september 2009 21:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Instellingen - Algemeen - Netwerk![]()
Daar kan je 3G e.a. uitzetten en GPS is niet de batterijvreter.
Wifi is makkelijk als je een draadloos netwerk hebt dan kan je de iPhone er ook aanhangen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:35 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wat is het nut van Wifi als je gewoon 3G bereik hebt? Ik bedoel ik heb nu een iPod Touch en kan niet wachten op mijn iPhone. Eindelijk overal internet.
Precies maar je kan wel ook Push gebruiken met GPSquote:Op maandag 28 september 2009 21:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
GPS lijkt me ook niet nee, GPS gaat pas aan als je een applicatie start.
Juist. Afhankelijk van je internetverbinding tot 5 keer zo snel. Daarnaast is 3G dekking bij T-Mobile but.quote:
Ja ik weet hoe je 3G uitzet maar ik vroeg me dus af hoe je gps uit zetquote:Op maandag 28 september 2009 21:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Instellingen - Algemeen - Netwerk![]()
Daar kan je 3G e.a. uitzetten en GPS is niet de batterijvreter.
Kijk is op iPhoneclub.nlquote:Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe je 3G uitzet maar ik vroeg me dus af hoe je gps uit zet
Die toggles zijn geniaal. Eindelijk van die kutrotatie af. Leve de maker.quote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kijk is op iPhoneclub.nl
GPS aan/uitzetten
quote:Op maandag 28 september 2009 21:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Die toggles zijn geniaal. Eindelijk van die kutrotatie af. Leve de maker.
Wifi is sneller en batterij-vriendelijker.quote:Op maandag 28 september 2009 21:35 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik weet niet ben je een Mac gebruiker of een Windows gebruiker?quote:Op maandag 28 september 2009 22:45 schreef Dirkos1987 het volgende:
zojuist was ik van plan om mijn iphone op mijn laptop aan te sluiten, maar dat ging beetje fout, hij begon ineens mijn iphone op te daten zonder dat ik dat wou.
Toen zei itunes dat hij in veiligheidsmodus stond enz enz.
Door te herstellen ben ik nu al mijn apps kwijt, gelukkig zijn mijn contacten e.d. gewoon terug behalve mijn apps?
hoe krijg ik die terug?
Bij de Mac kan het wel, dan moet je denk ik in de programma map itunes kijken en daar heet het bestand Recovery.ipswquote:Op maandag 28 september 2009 22:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
Windows, ik kan niks vinden over backup terug zetten....
wordt weer downloaden e.d. pfff
Ach, ik ga geen wifi gebruiken als ik 3G heb, want ik betaal er wel voor. En ik woon in Den Haag, dus daar is de dekking prima.quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Juist. Afhankelijk van je internetverbinding tot 5 keer zo snel. Daarnaast is 3G dekking bij T-Mobile but.
Ehhh dus omdat je voor 3G betaald wil je geen WiFi. Ook als WiFi zuiniger en sneller is?quote:Op maandag 28 september 2009 23:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ach, ik ga geen wifi gebruiken als ik 3G heb, want ik betaal er wel voor. En ik woon in Den Haag, dus daar is de dekking prima.
Stuur ik jou een tweet zie ik achteraf dat je al 66 dagen daar niet bent geweestquote:Op maandag 28 september 2009 23:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ach, ik ga geen wifi gebruiken als ik 3G heb, want ik betaal er wel voor. En ik woon in Den Haag, dus daar is de dekking prima.
Ik kom niet meer zo vaak op twitter maar inmiddels een tweet teruggestuurdquote:Op maandag 28 september 2009 23:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Stuur ik jou een tweet zie ik achteraf dat je al 66 dagen daar niet bent geweest
Jah ontvangenquote:Op maandag 28 september 2009 23:23 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik kom niet meer zo vaak op twitter maar inmiddels een tweet teruggestuurd
Ja, ik betaal er voor dus dan zal ik het gebruiken ook. Zodra ik mijn iPhone heb gaat Wifi direct uit. En tja, wat kan mij nou schelen of wifi sneller is, ik ga geen torrents downloaden ofzo.quote:Op maandag 28 september 2009 23:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ehhh dus omdat je voor 3G betaald wil je geen WiFi. Ook als WiFi zuiniger en sneller is?
In Utrecht is 3G rampzalig. Den Haag verder geen ervaring mee. Enkel in Amsterdam heb ik tot nu toe degelijke dekking gehad.
Met Wifi kan je nog veel meer, als je een draadloos netwerk hebt kan je bijvoorbeeld ook je iPhone als muis gebruiken (makkelijk voor film kijken op je tv) of als remote voor iTunesquote:Op maandag 28 september 2009 23:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja, ik betaal er voor dus dan zal ik het gebruiken ook. Zodra ik mijn iPhone heb gaat Wifi direct uit. En tja, wat kan mij nou schelen of wifi sneller is, ik ga geen torrents downloaden ofzo.
Je merkt het echt niet alleen met torrents hoor!quote:Op maandag 28 september 2009 23:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja, ik betaal er voor dus dan zal ik het gebruiken ook. Zodra ik mijn iPhone heb gaat Wifi direct uit. En tja, wat kan mij nou schelen of wifi sneller is, ik ga geen torrents downloaden ofzo.
dat dus, eigenlijk heel triest dat 3g dekking zo kut isquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je merkt het echt niet alleen met torrents hoor!
Fok! Frontpage: 10 seconden met WiFi, 18 met 3G, 31 over GPRS.
Tweakers.net: 3 seconden met WiFi, 9 met 3G, 48 seconden over GPRS.
Aangezien je met T-Mobile bijna enkel over GPRS zult browsen is WiFi gewoon even minstens drie keer zo snel.
Dude, deze opmerking ontstijgt alle logicaquote:Op maandag 28 september 2009 23:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik snap de logica ook niet achter deze 'principekwestie'.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:53 schreef Kremers het volgende:
Dude, deze opmerking ontstijgt alle logica
Ik betaal idd voor mijn internetverbinding, maar daarnaast betaal ik dus ook voor de 3G verbinding.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dude, deze opmerking ontstijgt alle logica
Warom zou je geen WiFi willen gebruiken met je iPhone? Je betaalt toch ook voor je normale internetverbinding?
En WiFi is echt vele malen sneller, ook veel sneller dan 3G. Uitzending Gemist video's kun je dan ook alleen maar via een lage kwaliteit kijken.
Oh ja: De gratis versie van de Voetbal International app staat in de store.
Dus als je gratis gebruik kunt maken van een goed product (WiFi), prefeer je een inferieur product (3G) omdat je daarvoor betaalt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:15 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik betaal idd voor mijn internetverbinding, maar daarnaast betaal ik dus ook voor de 3G verbinding.
In Den Haag is de dekking prima, dus van GPRS zal ik waarschijnlijk niet last van hebben. En nee, ik bijna nooit buiten Den Haag.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:28 schreef Geqxon het volgende:
Aangezien je met T-Mobile bijna enkel over GPRS zult browsen is WiFi gewoon even minstens drie keer zo snel.
Laat dat hier ook maar gebeuren, ik ga dan meteen terug naar vodafonequote:Op dinsdag 29 september 2009 13:11 schreef Kremers het volgende:
De Daily Telegraph meldt dat Vodafone UK vanmiddag zal gaan aankondigen dat de iPhone ook via hun verkocht gaat worden.
Ziet er dus naar uit dat Apple na de contractsperiode overgaat naar een multi-operator systeem.
Ehja, want als het aan mij ligt neem ik een sim only abonnement maar aangezien je daarvoor bergen met geld kwijt ben aan de telefoon zelf ben ik voor een i-150 abonnement gegaan (enige fatsoenlijke abonnement waarmee je het toestel voor een redelijke prijs kan kopen.)quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Dus als je gratis gebruik kunt maken van een goed product (WiFi), prefeer je een inferieur product (3G) omdat je daarvoor betaalt?
Zit je je thuis iedere avond op te vreten over het feit dat je 3G-verbinding zo traag is terwijl er gratis 20 Mbit WiFi door de lucht vliegtquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:22 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ehja, want als het aan mij ligt neem ik een sim only abonnement maar aangezien je daarvoor bergen met geld kwijt ben aan de telefoon zelf ben ik voor een i-150 abonnement gegaan (enige fatsoenlijke abonnement waarmee je het toestel voor een redelijke prijs kan kopen.)
En waarom zou ik iets niet gebruiken waarvoor ik betaald heb? Waarom betaal ik überhaupt dan.
Eh thuis zal ik internetten op mijn desktop/laptop en zeker niet op mijn iPhone. En ik weet hoe de 3G dekking bij mij thuis is. Ik had een Nokia N73 met 3G en dat ging prima.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Zit je je thuis iedere avond op te vreten over het feit dat je 3G-verbinding zo traag is terwijl er gratis 20 Mbit WiFi door de lucht vliegt
Bovenstaand voorbeeld wat ik gaf had ik zelf thuis getest met vol 3G bereik en vol GPRS bereik. Wifi is meerdere keren sneller dan 3G.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Eh thuis zal ik internetten op mijn desktop/laptop en zeker niet op mijn iPhone. En ik weet hoe de 3G dekking bij mij thuis is. Ik had een Nokia N73 met 3G en dat ging prima.
Ach ja sommigen zijn niet zo slim.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Zit je je thuis iedere avond op te vreten over het feit dat je 3G-verbinding zo traag is terwijl er gratis 20 Mbit WiFi door de lucht vliegt
WIfi is natuurlijk sneller dan 3G, dat zal ik niet ontkennen. Je hebt niet overal wifi tot je beschikking en daarom gaat wifi bij mij direct uit omdat ik simpelweg geen behoefte aan heb.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bovenstaand voorbeeld wat ik gaf had ik zelf thuis getest met vol 3G bereik en vol GPRS bereik. Wifi is meerdere keren sneller dan 3G.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:58 schreef Skv het volgende:
Ik heb zelf van de originele doos een dock zitten klussen, maar dat werkt ongelooflijk kut, alles zit onder de lijm en ik moet een halfuur kloten voor die tyfusiPhone eindelijk contact maakt. Niet doen dus.
Maak daar eens een foto van aubquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:58 schreef Skv het volgende:
Ik heb zelf van de originele doos een dock zitten klussen, maar dat werkt ongelooflijk kut, alles zit onder de lijm en ik moet een halfuur kloten voor die tyfusiPhone eindelijk contact maakt. Niet doen dus.
Leek me een leuk projectje, maar nu werkt dus de USB-kabel niet meer en heb ik voor 7 euro aan dockconnectors gekocht waar ik geen flikker aan heb.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
Van de doos een dock maken? Waarom???
ja.. doe :")quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:07 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Maak daar eens een foto van aub
je afbeelding is kapotquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:10 schreef Skv het volgende:
Die butsen die er in zitten komen doordat ik het ding net tegen de muur heb gegooid.
Wat een fagshitquote:
Dat lukt me met vista 64 bits niet....... Welk OS heb jij?quote:Op maandag 28 september 2009 23:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met Wifi kan je nog veel meer, als je een draadloos netwerk hebt kan je bijvoorbeeld ook je iPhone als muis gebruiken (makkelijk voor film kijken op je tv) of als remote voor iTunes
Ik heb OS X Leopard Snow versie 10.6.1quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:19 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat lukt me met vista 64 bits niet....... Welk OS heb jij?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:26 schreef Skv het volgende:
Verdomme, mijn telefoon zat daarstraks zelfs vast aan de lader, omdat de lijm nog niet helemaal droog was.
De onderkant is als volgt:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid: dit ding kostte me dus iets van 25 euro in totaal aan materiaal.
Account aanmaken via je iPwn ipv je PC. Dan hoef je opeens geen betaalgegevens in te vullenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey hoe doen jullie dat met jullie iTunes / betaal account ofzo? Die moet ik valideren, ook al wil ik iets gratis. Als ik met PayPal doe dan zegt ie dat ik iets met een Amerikaanse bank ofzo moet doen?
LOLquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:26 schreef Skv het volgende:
Verdomme, mijn telefoon zat daarstraks zelfs vast aan de lader, omdat de lijm nog niet helemaal droog was.
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid: dit ding kostte me dus iets van 25 euro in totaal aan materiaal.
http://www.iphoneplace.nl(...)t-zonder-creditcard/quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb duzz een ipod touch 2e hands gekocht.
Staan er nog wat apps op, waarvan 15 moeten geupdate worden.
Wil ik dat doen, vraagt hij om wachtwoord oude bezitter.
Denk ik, nou, dat zal dus wel ge her download worden met eigen account.
Wil ik eigen account maken, is er een CC nodig.
Heb ik niet.
Iemand tips?
En mail instellen lukt ook niet (gmail) ik heb ingesteld:
Name: naam en achternaam
Adress: email adres van gmail
Password: wachtwoord van gmail
Description: naam en achternaam.
Kan alleen nog even niet aangezien itunes nog niet werkt, maar zal t zeker onthouden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:35 schreef appelsjap het volgende:
[..]
http://www.iphoneplace.nl(...)t-zonder-creditcard/
Oh, en ik zou even een fresh reinstall doen van je ipod, zodat alles nieuw is en geen poep meer van de oude bezitter erop staat. Kan ergens in het menu.
Zo logisch vind ik het niet, nu moet ik of twee dockingstations of met kabels klooien. Een mini-usb aansluiting op de achterkant of een powerplug was beter geweest. Jammer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tergelijk aansluiten van het dock op een computer en USB lader gaat niet, lijkt mij ook wel logisch aangezien er maar 1 USB aansluiting aanwezig is.
Ik geloof dat het om de 16GB iphones gaat daar moet je 4 tot 5 weken wachtenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:37 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb net via de tmobile website mijn contract verlegend en uiteraard een zwarte iphone 3GS besteld. Ik kreeg een bevestiging dat het allemaal gelukt was en dat de telefoon en contractgegevens binnen 2 weken bezorgd worden. Is dit een standaard melding of is het echt 2 weken levertijd, omdat ik overal las dat mensen er veel langer op moesten wachten.
FAILquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:26 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
op windows xp 32 bit gaat het prima, op vista 64 bit werkt het helemaal nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb OS X Leopard Snow versie 10.6.1![]()
Behoort wel te werken Airmouse is ook voor Windows gebruikers, wacht ik zoek even de link voor je op...
Airmouse
Wat vreemd heb je een poortnr opengezet/gemaakt voor airmouse dat wil nog wel is helpen.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:04 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
op windows xp 32 bit gaat het prima, op vista 64 bit werkt het helemaal niet
Volgens mij is er net een hele dikke bulk binnen. Dus de kans dat je 'm binnen twee week hebt is er wel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik geloof dat het om de 16GB iphones gaat daar moet je 4 tot 5 weken wachten
je weet zelf dat dit niet zo is, mijn appletje zou dit NOOOOOOOOOIT doen.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:51 schreef mime_negert het volgende:
Of Apple zit te zieken. Het hoeft niet altijd Microsoft te zijn.
Daar hoop ik dan maar op. Heb hem gisteravond besteld, maar kan nu al bijna niet meer wachten.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is er net een hele dikke bulk binnen. Dus de kans dat je 'm binnen twee week hebt is er wel.
Heb 10 dagen gewacht op mijn telefoontje. Vrijdag komt ie dan eindelijk!quote:Op woensdag 30 september 2009 11:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar hoop ik dan maar op. Heb hem gisteravond besteld, maar kan nu al bijna niet meer wachten.
Wacht maar tot ie gejailbreakt is.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb 'm nu een dag en ben helemaaaaaaaaal verkocht. Geniaal hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |