Met Wifi kan je nog veel meer, als je een draadloos netwerk hebt kan je bijvoorbeeld ook je iPhone als muis gebruiken (makkelijk voor film kijken op je tv) of als remote voor iTunesquote:Op maandag 28 september 2009 23:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja, ik betaal er voor dus dan zal ik het gebruiken ook. Zodra ik mijn iPhone heb gaat Wifi direct uit. En tja, wat kan mij nou schelen of wifi sneller is, ik ga geen torrents downloaden ofzo.
Je merkt het echt niet alleen met torrents hoor!quote:Op maandag 28 september 2009 23:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ja, ik betaal er voor dus dan zal ik het gebruiken ook. Zodra ik mijn iPhone heb gaat Wifi direct uit. En tja, wat kan mij nou schelen of wifi sneller is, ik ga geen torrents downloaden ofzo.
dat dus, eigenlijk heel triest dat 3g dekking zo kut isquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je merkt het echt niet alleen met torrents hoor!
Fok! Frontpage: 10 seconden met WiFi, 18 met 3G, 31 over GPRS.
Tweakers.net: 3 seconden met WiFi, 9 met 3G, 48 seconden over GPRS.
Aangezien je met T-Mobile bijna enkel over GPRS zult browsen is WiFi gewoon even minstens drie keer zo snel.
Dude, deze opmerking ontstijgt alle logicaquote:Op maandag 28 september 2009 23:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ach, ik ga geen wifi gebruiken als ik 3G heb, want ik betaal er wel voor. En ik woon in Den Haag, dus daar is de dekking prima.
Ik snap de logica ook niet achter deze 'principekwestie'.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:53 schreef Kremers het volgende:
Dude, deze opmerking ontstijgt alle logica
Ik betaal idd voor mijn internetverbinding, maar daarnaast betaal ik dus ook voor de 3G verbinding.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:53 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dude, deze opmerking ontstijgt alle logica
Warom zou je geen WiFi willen gebruiken met je iPhone? Je betaalt toch ook voor je normale internetverbinding?
En WiFi is echt vele malen sneller, ook veel sneller dan 3G. Uitzending Gemist video's kun je dan ook alleen maar via een lage kwaliteit kijken.
Oh ja: De gratis versie van de Voetbal International app staat in de store.
Dus als je gratis gebruik kunt maken van een goed product (WiFi), prefeer je een inferieur product (3G) omdat je daarvoor betaalt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:15 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik betaal idd voor mijn internetverbinding, maar daarnaast betaal ik dus ook voor de 3G verbinding.
In Den Haag is de dekking prima, dus van GPRS zal ik waarschijnlijk niet last van hebben. En nee, ik bijna nooit buiten Den Haag.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:28 schreef Geqxon het volgende:
Aangezien je met T-Mobile bijna enkel over GPRS zult browsen is WiFi gewoon even minstens drie keer zo snel.
Laat dat hier ook maar gebeuren, ik ga dan meteen terug naar vodafonequote:Op dinsdag 29 september 2009 13:11 schreef Kremers het volgende:
De Daily Telegraph meldt dat Vodafone UK vanmiddag zal gaan aankondigen dat de iPhone ook via hun verkocht gaat worden.
Ziet er dus naar uit dat Apple na de contractsperiode overgaat naar een multi-operator systeem.
Ehja, want als het aan mij ligt neem ik een sim only abonnement maar aangezien je daarvoor bergen met geld kwijt ben aan de telefoon zelf ben ik voor een i-150 abonnement gegaan (enige fatsoenlijke abonnement waarmee je het toestel voor een redelijke prijs kan kopen.)quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Dus als je gratis gebruik kunt maken van een goed product (WiFi), prefeer je een inferieur product (3G) omdat je daarvoor betaalt?
Zit je je thuis iedere avond op te vreten over het feit dat je 3G-verbinding zo traag is terwijl er gratis 20 Mbit WiFi door de lucht vliegtquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:22 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ehja, want als het aan mij ligt neem ik een sim only abonnement maar aangezien je daarvoor bergen met geld kwijt ben aan de telefoon zelf ben ik voor een i-150 abonnement gegaan (enige fatsoenlijke abonnement waarmee je het toestel voor een redelijke prijs kan kopen.)
En waarom zou ik iets niet gebruiken waarvoor ik betaald heb? Waarom betaal ik überhaupt dan.
Eh thuis zal ik internetten op mijn desktop/laptop en zeker niet op mijn iPhone. En ik weet hoe de 3G dekking bij mij thuis is. Ik had een Nokia N73 met 3G en dat ging prima.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Zit je je thuis iedere avond op te vreten over het feit dat je 3G-verbinding zo traag is terwijl er gratis 20 Mbit WiFi door de lucht vliegt
Bovenstaand voorbeeld wat ik gaf had ik zelf thuis getest met vol 3G bereik en vol GPRS bereik. Wifi is meerdere keren sneller dan 3G.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Eh thuis zal ik internetten op mijn desktop/laptop en zeker niet op mijn iPhone. En ik weet hoe de 3G dekking bij mij thuis is. Ik had een Nokia N73 met 3G en dat ging prima.
Ach ja sommigen zijn niet zo slim.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:24 schreef TNA het volgende:
[..]
Zit je je thuis iedere avond op te vreten over het feit dat je 3G-verbinding zo traag is terwijl er gratis 20 Mbit WiFi door de lucht vliegt
WIfi is natuurlijk sneller dan 3G, dat zal ik niet ontkennen. Je hebt niet overal wifi tot je beschikking en daarom gaat wifi bij mij direct uit omdat ik simpelweg geen behoefte aan heb.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bovenstaand voorbeeld wat ik gaf had ik zelf thuis getest met vol 3G bereik en vol GPRS bereik. Wifi is meerdere keren sneller dan 3G.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:58 schreef Skv het volgende:
Ik heb zelf van de originele doos een dock zitten klussen, maar dat werkt ongelooflijk kut, alles zit onder de lijm en ik moet een halfuur kloten voor die tyfusiPhone eindelijk contact maakt. Niet doen dus.
Maak daar eens een foto van aubquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:58 schreef Skv het volgende:
Ik heb zelf van de originele doos een dock zitten klussen, maar dat werkt ongelooflijk kut, alles zit onder de lijm en ik moet een halfuur kloten voor die tyfusiPhone eindelijk contact maakt. Niet doen dus.
Leek me een leuk projectje, maar nu werkt dus de USB-kabel niet meer en heb ik voor 7 euro aan dockconnectors gekocht waar ik geen flikker aan heb.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
Van de doos een dock maken? Waarom???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |