Account aanmaken via je iPwn ipv je PC. Dan hoef je opeens geen betaalgegevens in te vullenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey hoe doen jullie dat met jullie iTunes / betaal account ofzo? Die moet ik valideren, ook al wil ik iets gratis. Als ik met PayPal doe dan zegt ie dat ik iets met een Amerikaanse bank ofzo moet doen?
LOLquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:26 schreef Skv het volgende:
Verdomme, mijn telefoon zat daarstraks zelfs vast aan de lader, omdat de lijm nog niet helemaal droog was.
De onderkant is als volgt:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid: dit ding kostte me dus iets van 25 euro in totaal aan materiaal.
http://www.iphoneplace.nl(...)t-zonder-creditcard/quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb duzz een ipod touch 2e hands gekocht.
Staan er nog wat apps op, waarvan 15 moeten geupdate worden.
Wil ik dat doen, vraagt hij om wachtwoord oude bezitter.
Denk ik, nou, dat zal dus wel ge her download worden met eigen account.
Wil ik eigen account maken, is er een CC nodig.
Heb ik niet.
Iemand tips?
En mail instellen lukt ook niet (gmail) ik heb ingesteld:
Name: naam en achternaam
Adress: email adres van gmail
Password: wachtwoord van gmail
Description: naam en achternaam.
Kan alleen nog even niet aangezien itunes nog niet werkt, maar zal t zeker onthouden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:35 schreef appelsjap het volgende:
[..]
http://www.iphoneplace.nl(...)t-zonder-creditcard/
Oh, en ik zou even een fresh reinstall doen van je ipod, zodat alles nieuw is en geen poep meer van de oude bezitter erop staat. Kan ergens in het menu.
Zo logisch vind ik het niet, nu moet ik of twee dockingstations of met kabels klooien. Een mini-usb aansluiting op de achterkant of een powerplug was beter geweest. Jammer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:58 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tergelijk aansluiten van het dock op een computer en USB lader gaat niet, lijkt mij ook wel logisch aangezien er maar 1 USB aansluiting aanwezig is.
Ik geloof dat het om de 16GB iphones gaat daar moet je 4 tot 5 weken wachtenquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:37 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb net via de tmobile website mijn contract verlegend en uiteraard een zwarte iphone 3GS besteld. Ik kreeg een bevestiging dat het allemaal gelukt was en dat de telefoon en contractgegevens binnen 2 weken bezorgd worden. Is dit een standaard melding of is het echt 2 weken levertijd, omdat ik overal las dat mensen er veel langer op moesten wachten.
FAILquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:26 schreef Skv het volgende:
Verdomme, mijn telefoon zat daarstraks zelfs vast aan de lader, omdat de lijm nog niet helemaal droog was.
De onderkant is als volgt:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid: dit ding kostte me dus iets van 25 euro in totaal aan materiaal.
op windows xp 32 bit gaat het prima, op vista 64 bit werkt het helemaal nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb OS X Leopard Snow versie 10.6.1![]()
Behoort wel te werken Airmouse is ook voor Windows gebruikers, wacht ik zoek even de link voor je op...
Airmouse
Wat vreemd heb je een poortnr opengezet/gemaakt voor airmouse dat wil nog wel is helpen.quote:Op woensdag 30 september 2009 00:04 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
op windows xp 32 bit gaat het prima, op vista 64 bit werkt het helemaal niet
Volgens mij is er net een hele dikke bulk binnen. Dus de kans dat je 'm binnen twee week hebt is er wel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik geloof dat het om de 16GB iphones gaat daar moet je 4 tot 5 weken wachten
je weet zelf dat dit niet zo is, mijn appletje zou dit NOOOOOOOOOIT doen.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:51 schreef mime_negert het volgende:
Of Apple zit te zieken. Het hoeft niet altijd Microsoft te zijn.
Daar hoop ik dan maar op. Heb hem gisteravond besteld, maar kan nu al bijna niet meer wachten.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is er net een hele dikke bulk binnen. Dus de kans dat je 'm binnen twee week hebt is er wel.
Heb 10 dagen gewacht op mijn telefoontje. Vrijdag komt ie dan eindelijk!quote:Op woensdag 30 september 2009 11:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar hoop ik dan maar op. Heb hem gisteravond besteld, maar kan nu al bijna niet meer wachten.
Wacht maar tot ie gejailbreakt is.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb 'm nu een dag en ben helemaaaaaaaaal verkocht. Geniaal hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |