ja ik zat ook al te kijken. Denk dat dat het is idd.quote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe zet je je gps uit? Is dat locatievoorzieningen?
Helaas heb ik weinig tijd (icm werk en rijbewijs) en kies ik daarom voor de makkelijkste. Online contract vernieuwen, inmiddels besteld op de T-Mobile site.quote:Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Treinkopper het volgende:
En als je een keer een middag niets te doen hebt en alle telefoonwinkels in [insert stad] probeert, heb je kans dat je helemáál niet hoeft te wachten.
Wat is het nut van Wifi als je gewoon 3G bereik hebt? Ik bedoel ik heb nu een iPod Touch en kan niet wachten op mijn iPhone. Eindelijk overal internet.quote:Op maandag 28 september 2009 21:20 schreef star_gazer het volgende:
De iPhone kan heeeel lang op stand-by mee, maar dingen als 3G, WiFi en GPS zuipen batterij. Aantal tips:
- Ga je onderweg, gooi dan WiFi uit. Je kan het toch alleen gebruiken in hotspots, maar hij blijft wel continu zoeken. Kom je bij een hotspot / thuis / werk, zet hem dan aan.
- Zet je GPS uit. Heb je hem nodig? Zet hem dan een half uur voordat je hem gebruikt aan, zodat hij kan fixeren.
Misschien een idee om dergelijke tips in de OP te gooien?
Instellingen - Algemeen - Netwerkquote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe zet je je gps uit? Is dat locatievoorzieningen?
Wifi is sneller.quote:Op maandag 28 september 2009 21:35 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wat is het nut van Wifi als je gewoon 3G bereik hebt? Ik bedoel ik heb nu een iPod Touch en kan niet wachten op mijn iPhone. Eindelijk overal internet.
GPS lijkt me ook niet nee, GPS gaat pas aan als je een applicatie start.quote:Op maandag 28 september 2009 21:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Instellingen - Algemeen - Netwerk![]()
Daar kan je 3G e.a. uitzetten en GPS is niet de batterijvreter.
Wifi is makkelijk als je een draadloos netwerk hebt dan kan je de iPhone er ook aanhangen.quote:Op maandag 28 september 2009 21:35 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wat is het nut van Wifi als je gewoon 3G bereik hebt? Ik bedoel ik heb nu een iPod Touch en kan niet wachten op mijn iPhone. Eindelijk overal internet.
Precies maar je kan wel ook Push gebruiken met GPSquote:Op maandag 28 september 2009 21:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
GPS lijkt me ook niet nee, GPS gaat pas aan als je een applicatie start.
Juist. Afhankelijk van je internetverbinding tot 5 keer zo snel. Daarnaast is 3G dekking bij T-Mobile but.quote:
Ja ik weet hoe je 3G uitzet maar ik vroeg me dus af hoe je gps uit zetquote:Op maandag 28 september 2009 21:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Instellingen - Algemeen - Netwerk![]()
Daar kan je 3G e.a. uitzetten en GPS is niet de batterijvreter.
Kijk is op iPhoneclub.nlquote:Op maandag 28 september 2009 21:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe je 3G uitzet maar ik vroeg me dus af hoe je gps uit zet
Die toggles zijn geniaal. Eindelijk van die kutrotatie af. Leve de maker.quote:Op maandag 28 september 2009 21:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Kijk is op iPhoneclub.nl
GPS aan/uitzetten
quote:Op maandag 28 september 2009 21:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Die toggles zijn geniaal. Eindelijk van die kutrotatie af. Leve de maker.
Wifi is sneller en batterij-vriendelijker.quote:Op maandag 28 september 2009 21:35 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik weet niet ben je een Mac gebruiker of een Windows gebruiker?quote:Op maandag 28 september 2009 22:45 schreef Dirkos1987 het volgende:
zojuist was ik van plan om mijn iphone op mijn laptop aan te sluiten, maar dat ging beetje fout, hij begon ineens mijn iphone op te daten zonder dat ik dat wou.
Toen zei itunes dat hij in veiligheidsmodus stond enz enz.
Door te herstellen ben ik nu al mijn apps kwijt, gelukkig zijn mijn contacten e.d. gewoon terug behalve mijn apps?
hoe krijg ik die terug?
Bij de Mac kan het wel, dan moet je denk ik in de programma map itunes kijken en daar heet het bestand Recovery.ipswquote:Op maandag 28 september 2009 22:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
Windows, ik kan niks vinden over backup terug zetten....
wordt weer downloaden e.d. pfff
Ach, ik ga geen wifi gebruiken als ik 3G heb, want ik betaal er wel voor. En ik woon in Den Haag, dus daar is de dekking prima.quote:Op maandag 28 september 2009 21:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Juist. Afhankelijk van je internetverbinding tot 5 keer zo snel. Daarnaast is 3G dekking bij T-Mobile but.
Ehhh dus omdat je voor 3G betaald wil je geen WiFi. Ook als WiFi zuiniger en sneller is?quote:Op maandag 28 september 2009 23:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ach, ik ga geen wifi gebruiken als ik 3G heb, want ik betaal er wel voor. En ik woon in Den Haag, dus daar is de dekking prima.
Stuur ik jou een tweet zie ik achteraf dat je al 66 dagen daar niet bent geweestquote:Op maandag 28 september 2009 23:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ach, ik ga geen wifi gebruiken als ik 3G heb, want ik betaal er wel voor. En ik woon in Den Haag, dus daar is de dekking prima.
Ik kom niet meer zo vaak op twitter maar inmiddels een tweet teruggestuurdquote:Op maandag 28 september 2009 23:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Stuur ik jou een tweet zie ik achteraf dat je al 66 dagen daar niet bent geweest
Jah ontvangenquote:Op maandag 28 september 2009 23:23 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik kom niet meer zo vaak op twitter maar inmiddels een tweet teruggestuurd
Ja, ik betaal er voor dus dan zal ik het gebruiken ook. Zodra ik mijn iPhone heb gaat Wifi direct uit. En tja, wat kan mij nou schelen of wifi sneller is, ik ga geen torrents downloaden ofzo.quote:Op maandag 28 september 2009 23:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ehhh dus omdat je voor 3G betaald wil je geen WiFi. Ook als WiFi zuiniger en sneller is?
In Utrecht is 3G rampzalig. Den Haag verder geen ervaring mee. Enkel in Amsterdam heb ik tot nu toe degelijke dekking gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |