Nee, sorry.. misschien was ik niet duidelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:20 schreef ikheetmartijn het volgende:
Waarom moet je hem opnieuw inrichten dan? Het werkt toch? Je bibliotheek is ingericht en de verwijzingen kloppen (als je je externe HDD aan hebt).
Of volg ik je nu niet helemaal?
Dat scheelt weer wat werkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:43 schreef Maraca het volgende:
Jeej! Ik startte iTunes opnieuw op met mijn iPod en nu synchroniseert hij alle nummers![]()
iTunes
WTF? Ik heb nu 3 dagen een ipod touch, kan hij ook uit?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo al flink wat apps gedownload. Wel gratis natuurlijk. Er zitten zat gratis apps tussen die de moeite waard zijn.
Als je mee de iPhone aan 't spelen bent gaat de batterij wel écht snel leeg. Valt als je 'm niet gebruikt opzich wel weer mee. Dus 's nachts uitzetten is ook niet echt nodig.
Nee je moet gewoon wachten totdat de batterijen op zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF? Ik heb nu 3 dagen een ipod touch, kan hij ook uit?
Whehe zie het nu pasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:05 schreef ktnxbye het volgende:
Op de standbyknop blijven drukken totdat je hem uit kan 'sliden'
Zal vast ook wel in de handleiding staan
's Nachts in flight-modus gebruikt hij maar 3% hier.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo al flink wat apps gedownload. Wel gratis natuurlijk. Er zitten zat gratis apps tussen die de moeite waard zijn.
Als je mee de iPhone aan 't spelen bent gaat de batterij wel écht snel leeg. Valt als je 'm niet gebruikt opzich wel weer mee. Dus 's nachts uitzetten is ook niet echt nodig.
interwebs?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:06 schreef delano.888 het volgende:
Heb geen handleiding, 2e handsje.
Ik zet hem eigenlijk nooit uit. 's nachts gaat hij in zijn opladertje samen met zijn iPod vriendje die helemaal niet uit kan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
als je ermee aan het klooien bent houdt ie t max een dag of 2 vol denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
heb je toevallig ook een goedkope usb power adapter?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:44 schreef Skv het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15254
deze heb ik, werkt perfect en kost geen zak!
http://tweakers.net/price(...)xternal-battery.htmlquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:35 schreef mug89 het volgende:
[..]
heb je toevallig ook een goedkope usb power adapter?
ik heb bij DX al wel een datakabel, maar ben nu op zoek naar een werkende usp power adapter voor een appel en een ei t liefst
Doe ik ook, SBSettings, toggle Phone.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
's Nachts in flight-modus gebruikt hij maar 3% hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |