Mooi hè en nu wat adviezen voor mooie apps voor op de iPhone en je wil niks anders meerquote:Op woensdag 30 september 2009 11:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb 'm nu een dag en ben helemaaaaaaaaal verkocht. Geniaal hoor.
Joh dat wist ik nog niet, heb je misschien een linkje.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dan kun je gratis de 'betaalde apps' uit de appstore op je iphone zetten.
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Gast, je vindt dat iedereen moet betalen voor apps, we fucking get it
xSellize. Je moet je eerst registreren op hun site en daarna als repo toevoegen:quote:Op woensdag 30 september 2009 15:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Weet je btw al waar ik norotation vind?
ok thanks, jammer dat ie bij de ipod nog wel rotate, dus coverflowquote:Op woensdag 30 september 2009 15:51 schreef TNA het volgende:
[..]
xSellize. Je moet je eerst registreren op hun site en daarna als repo toevoegen:
http://cydia.xsellize.com/gebruikersnaam-wachtwoord
Omdat push-functionaliteit de ontwikkelaar geld kost, aangezien er servers voor geplaatst moeten worden.quote:
Jup,quote:Op woensdag 30 september 2009 16:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat push-functionaliteit de ontwikkelaar geld kost, aangezien er servers voor geplaatst moeten worden.
Want ja, 80 cent voor een app is echt veel te veel.
Oeh tof.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kijk hoe gruwelijk ik mijn eifooooon gepimped heb:
[ afbeelding ]
Afzichtelijk. En los daarvan is het storend dat maar een kleine selectie icons wordt omgevormd.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kijk hoe gruwelijk ik mijn eifooooon gepimped heb:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:04 schreef TNA het volgende:
[..]
Afzichtelijk. En los daarvan is het storend dat maar een kleine selectie icons wordt omgevormd.
Pff, welke design idioot heeft dat nu weer bedacht? Een achtergrond moet gelijk zijn anders is het lastig voor het menselijk oog om op de voorgrond (de app icoontjes dus) te concentreren.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:09 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijne, vind ik echt veel mooier.
Ja het is zoooo lastigquote:Op woensdag 30 september 2009 18:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Pff, welke design idioot heeft dat nu weer bedacht? Een achtergrond moet gelijk zijn anders is het lastig voor het menselijk oog om op de voorgrond (de app icoontjes dus) te concentreren.
Bij deze valt het wel mee.. alleen.. wat is het?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Pff, welke design idioot heeft dat nu weer bedacht? Een achtergrond moet gelijk zijn anders is het lastig voor het menselijk oog om op de voorgrond (de app icoontjes dus) te concentreren.
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij deze valt het wel mee.. alleen.. wat is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |