Een pyjama lijkt mij.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vul je zelf het lijstje ook even in? En wat is een PY?
Wel naakt?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Naast je moeder, en jij op de grond in de foetushouding met je hamster.
zeg je nou iets over m'n moeder???quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Naast je moeder, en jij op de grond in de foetushouding met je hamster.
Weet ik niet? wil je dat graag?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:42 schreef esvw het volgende:
[..]
zeg je nou iets over m'n moeder???
WAAR LIJKT HET OP VUILE KLOOTZAKquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet ik niet? wil je dat graag?
en dat is erg omdat?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:46 schreef esvw het volgende:
KAN IEMAND DEZE TOPIC AUB NU ALSJEBLIEFT SLUITEN WANT MENSEN PRATEN OVER MOEDERS EN SHIT
rustig dudequote:
Leuk he, moedersquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dat is erg omdat?
Wollah.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:48 schreef esvw het volgende:
[quote]Op zaterdag 26 september 2009 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dat is erg omdat?
[/quote
alsjeblieft me stemming is al verneukt door jou matti, ik tril achter de pc als ik je nu in me klauwtjes had matti
en dan?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:48 schreef esvw het volgende:
alsjeblieft me stemming is al verneukt door jou matti, ik tril achter de pc als ik je nu in me klauwtjes had matti
waarom doen alsof je neus bloedquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rustig dude![]()
wat is het probleem?
ik heb het wellicht over je moeder. Dus?quote:
ongeschreven regel edele heer, dat doe je NIETquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb het wellicht over je moeder. Dus?
wat is je probleem?
Wat? met je moeder in bed liggen?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:52 schreef esvw het volgende:
[..]
ongeschreven regel edele heer, dat doe je NIET
oooow jij wil graag naast je moeder in bed liggenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:53 schreef esvw het volgende:
over alles maar dan ook alles kan je bij me komen jongen, maar NIET over mijn liefste vrouw, de mooiste, das mijn moeder, now stand-up straight
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oooow jij wil graag naast je moeder in bed liggenzeg dat dan
Ik word ook altijd emo als het over je moeder gaatquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:54 schreef esvw het volgende:
damn im getting emo when it comes to my mamma, sorry
Wat voor knuffelbeest?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:55 schreef Snowcold het volgende:
Relax, wind je niet zo op over een grapje...![]()
Ik slaap met mijn nachtjurkje aan in een één-persoonsbed met dubbel matras, daarin lig ik op mijn zij of in foetushouding met als gezelschap een knuffelbeest.
in mijn geval was het een ooievaarquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:56 schreef esvw het volgende:
het is een klein vrouwtje wat je leven gaf
Fappen en lekker eten.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:55 schreef esvw het volgende:
weetje het belangrijkste in je leven . weetje wat dat is?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:56 schreef esvw het volgende:
het is een klein vrouwtje wat je leven gaf
rip mam
jullie kennen geen genadequote:
oooow ze is overleden?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:00 schreef esvw het volgende:
[..]
jullie kennen geen genadeik schaam me voor jou
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef esvw het volgende:
ik zou dat nooit doen over iemand zijn moeder praten. maar ik vind het eigenlijk niet zo erg, als je over mijn moeder praat, ik vind het ook wel geil een soort van
geeft niks jongens no hard feelingsquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef esvw het volgende:
ik zou dat nooit doen over iemand zijn moeder praten. maar ik vind het eigenlijk niet zo erg, als je over mijn moeder praat, ik vind het ook wel geil een soort van
eah ja zoiets maar dan anders, want dan was ik op tmf.nl geweestquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:04 schreef MarkyMarkx het volgende:
TS is een kleuter die hoopte dat 16 jarige meisjes gingen posten dat ze naakt slapen, maar nu heeft een Surveillance-Fiets roet in het eten gestrooid
nu pas?quote:
Geen mannelijk, warmbloedig organisme helaas. Een doodgewoon zacht knuffelhondje. Een Border Collie als je nog details wilt.quote:
hahah mooi benaming van vent, border collie foto?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:08 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Geen mannelijk, warmbloedig organisme helaas. Een doodgewoon zacht knuffelhondje. Een Border Collie als je nog details wilt.
Awwwquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:08 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Geen mannelijk, warmbloedig organisme helaas. Een doodgewoon zacht knuffelhondje. Een Border Collie als je nog details wilt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb nu toch een opmerking bohh als ik die post breekt de hel los
donderstraal jij maar gewoon is een entje opquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb nu toch een opmerking bohh als ik die post breekt de hel los
en jij ook, je doet je naam wel eer aan, trouwensquote:
Wat verwacht je in onzquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:07 schreef esvw het volgende:
leuk om te weten hoe anderen slapen en wat ze dromen maar mensen beginnen gelijk over je moeder, ze zijn helemaal gestoord, binnen 0,2 seconden een reactie met je moeder hahaha het is om gewoon je verstand te verliezen!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:09 schreef esvw het volgende:
[..]
hahah mooi benaming van vent, border collie foto?
please?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:11 schreef Snowcold het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een Border Collie. En nee, ik ga geen foto van mn knuffelbeest maken.
een entjequote:Op zaterdag 26 september 2009 18:09 schreef esvw het volgende:
[..]
donderstraal jij maar gewoon is een entje op
ja das waarquote:
mja die opmerking is wel ontopic.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:09 schreef esvw het volgende:
[..]
donderstraal jij maar gewoon is een entje op
Nou, gewoon posten... we zitten tenslotte in ONZ...quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja die opmerking is wel ontopic.....
![]()
maar dat is te erg.
me ma is ook helemaal niet dood en vond het niet erg! hahha jullie moeders!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:13 schreef trovey het volgende:
Moedergrappen zijn de standaard op FOK!, beter kun je reageren met een grap terug dan je kwaad te maken
Dat jij überhaupt logica in mijn naam ziet. Het schokt me.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:10 schreef esvw het volgende:
[..]
en jij ook, je doet je naam wel eer aan, trouwens
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:14 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dat jij überhaupt logica in mijn naam ziet. Het schokt me.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja die opmerking is wel ontopic.....
![]()
maar dat is te erg.
Ik leef mee met je ma.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:14 schreef esvw het volgende:
[..]
me ma is ook helemaal niet dood en vond het niet erg! hahha jullie moeders!
Ik moest jouw hersenkronkels zien te begrijpen. Gun mij die minuutjes even.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:15 schreef esvw het volgende:
daar moest je lang over denken zeg
[..]
exactly en was het moeilijk een hele topic lezen? wel grote jongen! abcdefg goedezoquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:16 schreef smegmanus het volgende:
Zojuist de postgeschiedenis van TS doorgelezen en ik moet toegeven dat ik echt geloof dat hij naakt op de grond met zijn hamster vier uur slaapt en niet droomt.
Mijn moeder wel (en mijn vader trouwens ook)quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:14 schreef esvw het volgende:
[..]
me ma is ook helemaal niet dood en vond het niet erg! hahha jullie moeders!
voor mij twee keer zo leuk wat ik zag jullie schrikken hahahahahahahahahah sukkelsquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mja als je moeder niet dood is is ie niet zo leuk meer
goedezoquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:17 schreef esvw het volgende:
[..]
exactly en was het moeilijk een hele topic lezen? wel grote jongen! abcdefg goedezo
Hahaha...nee toch maar nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:18 schreef esvw het volgende:
[..]
voor mij twee keer zo leuk wat ik zag jullie schrikken hahahahahahahahahah sukkels
dat is vreselijk, ik ben gelukkig mijn ouders nog tot mijn naasten te kunnen benoemenquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn moeder wel (en mijn vader trouwens ook)en nee dat is geen grap, maar ja zo gaat het leven nou eenmaal.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:18 schreef esvw het volgende:
[..]
voor mij twee keer zo leuk wat ik zag jullie schrikken hahahahahahahahahah sukkels
Tja was niet leuk om ze zo jong te verliezen maar is inmiddels al jaren geleden (20 en 12 jaar) en zoals ze zeggen....alles went (zelf het hebben van geen ouders meer).quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:19 schreef esvw het volgende:
[..]
dat is vreselijk, ik ben gelukkig mijn ouders nog tot mijn naasten te kunnen benoemen
want hoe oud was je toen als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja was niet leuk om ze zo jong te verliezen maar is inmiddels al jaren geleden (20 en 12 jaar) en zoals ze zeggen....alles went (zelf het hebben van geen ouders meer).
Oe nice.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:21 schreef esvw het volgende:
maar ik slaap wel eens staand ff serieus dat kan ik
waar blijt de foto?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:17 schreef Snowcold het volgende:
Mensen die zeggen: 'Ik zou het eigenlijk niet moeten doen' 'Het is te erg' 'Wat ik nu wil zeggen kan niet.'
Gewoon doen of er anders niet over zeuren.
dan lig je...of wordt jij staand begraven of wat bedoel jij nou eigenlijk he? wat is je punt of je grapje nou?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Oe nice.
Kun je het ook in een kist, 3 meter onder de grond?
ben je dan niet bang dat je deken van je af ligt, en je ligt echt met je Poepert in volle glory in de lucht en iemand komt eventjes je kamer binnen,...quote:
Ga jij dan maar in de kist staan, dan flikker ik hem wel in het gat.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:27 schreef esvw het volgende:
[..]
dan lig je...of wordt jij staand begraven of wat bedoel jij nou eigenlijk he? wat is je punt of je grapje nou?
Bij mijn moeder in ieder geval nog net te jong om een volwassen band met haar op te bouwen, bij mijn vader is dat wel gelukt maar ja die heeft zijn pensioen ook niet mogen halen. Zie het nu gebeuren met leeftijdsgenoten met ouders die op een (redelijk) mooie leeftijd overlijden...en krijg dan inderdaad te horen...ja nu weet ik hoe het voelt....maar hopelik mag je nog een flinke tijd van je moeder genieten...heel veel mensen weten niet wat ze hebben voordat ze het verliezen...maar genoeg van dit getreur.....je slaapt ook rechtopquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:22 schreef esvw het volgende:
[..]
want hoe oud was je toen als ik vragen mag?
vink wel geil eigenlijkquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:35 schreef esvw het volgende:
[..]
ben je dan niet bang dat je deken van je af ligt, en je ligt echt met je Poepert in volle glory in de lucht en iemand komt eventjes je kamer binnen,...
Hopelijk komt er dan niet een inbreker 's nachts langs en jij denkt...wacht even mijn pistool/geweer en.....quote:
ja ik slaap echt altijd onder de douche, ik betrap mezelf gewoon dat ik sta te slapen, of heel vroeg op de trein wachten, koud, capuchon... iemand vroeg mij om vuur en ik schrik wakker, echt gebeurt!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij mijn moeder in ieder geval nog net te jong om een volwassen band met haar op te bouwen, bij mijn vader is dat wel gelukt maar ja die heeft zijn pensioen ook niet mogen halen. Zie het nu gebeuren met leeftijdsgenoten met ouders die op een (redelijk) mooie leeftijd overlijden...en krijg dan inderdaad te horen...ja nu weet ik hoe het voelt....maar hopelik mag je nog een flinke tijd van je moeder genieten...heel veel mensen weten niet wat ze hebben voordat ze het verliezen...maar genoeg van dit getreur.....je slaapt ook rechtop, dat kan ik nou echt niet, alleen maar liggend...zelf zittend in een stoel lukt het me niet
een gedicht van dre regels of vier maar niet meerquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:37 schreef Snowcold het volgende:
Ik vroeg net hoeveel ik ervoor zou krijgen, maar kreeg geen antwoord.
vond je bericht indrukwekkend! trouwens fijn dat je het goed gehad hebt!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:45 schreef esvw het volgende:
[..]
ja ik slaap echt altijd onder de douche, ik betrap mezelf gewoon dat ik sta te slapen, of heel vroeg op de trein wachten, koud, capuchon... iemand vroeg mij om vuur en ik schrik wakker, echt gebeurt!
jij bent psychoquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga jij dan maar in de kist staan, dan flikker ik hem wel in het gat.
Zou je dan in de gaten hebben dat je ligt?
heb jij extra maatregelen getroffen aangaande het slapen, betreffende de kou die vaak meer aanwezig is in het Friesland waar jij je bevindt.quote:
Een gedicht?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:45 schreef esvw het volgende:
[..]
een gedicht van dre regels of vier maar niet meer
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
oooow jij wil graag naast je moeder in bed liggenzeg dat dan
Jij kan ook alles.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:11 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Een gedicht?Die kan ik zelf ook wel schrijven, van minstens twaalf regels.
*druipt af*
Eensch. Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:35 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Van alle markten thuis, handig toch?
mooi antwoord! vind ik echt grappig om te weten hoe iemand er nou bij ligt s'nachts, achter die gordijntjesquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:15 schreef iamredleader het volgende:
Ik slaap in onderbroek+pyjamabroek (kort of lang, hangt van het seizoen af), onder een deken, naast mijn vrouw (soms ligt onze zoon tussen ons in), en soms op links, soms op rechts.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:35 schreef Brainfish het volgende:
Ik lig naakt op een hamster met mijn foetus ik slaap 5 uur en droom soms
Dat klinkt een beetje ziek. Een heel klein beetje maar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:31 schreef esvw het volgende:
[..]
mooi antwoord! vind ik echt grappig om te weten hoe iemand er nou bij ligt s'nachts, achter die gordijntjes
ja maar dat ben ik ook, heel erg ziek zelfs!! zou je daar misschien over willen ophouden dankquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:36 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje ziek. Een heel klein beetje maar.
toppie!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |