me ma is ook helemaal niet dood en vond het niet erg! hahha jullie moeders!quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:13 schreef trovey het volgende:
Moedergrappen zijn de standaard op FOK!, beter kun je reageren met een grap terug dan je kwaad te maken
Dat jij überhaupt logica in mijn naam ziet. Het schokt me.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:10 schreef esvw het volgende:
[..]
en jij ook, je doet je naam wel eer aan, trouwens
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:14 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dat jij überhaupt logica in mijn naam ziet. Het schokt me.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja die opmerking is wel ontopic.....
![]()
maar dat is te erg.
Ik leef mee met je ma.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:14 schreef esvw het volgende:
[..]
me ma is ook helemaal niet dood en vond het niet erg! hahha jullie moeders!
Ik moest jouw hersenkronkels zien te begrijpen. Gun mij die minuutjes even.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:15 schreef esvw het volgende:
daar moest je lang over denken zeg
[..]
exactly en was het moeilijk een hele topic lezen? wel grote jongen! abcdefg goedezoquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:16 schreef smegmanus het volgende:
Zojuist de postgeschiedenis van TS doorgelezen en ik moet toegeven dat ik echt geloof dat hij naakt op de grond met zijn hamster vier uur slaapt en niet droomt.
Mijn moeder wel (en mijn vader trouwens ook)quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:14 schreef esvw het volgende:
[..]
me ma is ook helemaal niet dood en vond het niet erg! hahha jullie moeders!
voor mij twee keer zo leuk wat ik zag jullie schrikken hahahahahahahahahah sukkelsquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mja als je moeder niet dood is is ie niet zo leuk meer
goedezoquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:17 schreef esvw het volgende:
[..]
exactly en was het moeilijk een hele topic lezen? wel grote jongen! abcdefg goedezo
Hahaha...nee toch maar nietquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:18 schreef esvw het volgende:
[..]
voor mij twee keer zo leuk wat ik zag jullie schrikken hahahahahahahahahah sukkels
dat is vreselijk, ik ben gelukkig mijn ouders nog tot mijn naasten te kunnen benoemenquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn moeder wel (en mijn vader trouwens ook)en nee dat is geen grap, maar ja zo gaat het leven nou eenmaal.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:18 schreef esvw het volgende:
[..]
voor mij twee keer zo leuk wat ik zag jullie schrikken hahahahahahahahahah sukkels
Tja was niet leuk om ze zo jong te verliezen maar is inmiddels al jaren geleden (20 en 12 jaar) en zoals ze zeggen....alles went (zelf het hebben van geen ouders meer).quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:19 schreef esvw het volgende:
[..]
dat is vreselijk, ik ben gelukkig mijn ouders nog tot mijn naasten te kunnen benoemen
want hoe oud was je toen als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja was niet leuk om ze zo jong te verliezen maar is inmiddels al jaren geleden (20 en 12 jaar) en zoals ze zeggen....alles went (zelf het hebben van geen ouders meer).
Oe nice.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:21 schreef esvw het volgende:
maar ik slaap wel eens staand ff serieus dat kan ik
waar blijt de foto?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:17 schreef Snowcold het volgende:
Mensen die zeggen: 'Ik zou het eigenlijk niet moeten doen' 'Het is te erg' 'Wat ik nu wil zeggen kan niet.'
Gewoon doen of er anders niet over zeuren.
dan lig je...of wordt jij staand begraven of wat bedoel jij nou eigenlijk he? wat is je punt of je grapje nou?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Oe nice.
Kun je het ook in een kist, 3 meter onder de grond?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |