quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef esvw het volgende:
ik zou dat nooit doen over iemand zijn moeder praten. maar ik vind het eigenlijk niet zo erg, als je over mijn moeder praat, ik vind het ook wel geil een soort van
geeft niks jongens no hard feelingsquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:02 schreef esvw het volgende:
ik zou dat nooit doen over iemand zijn moeder praten. maar ik vind het eigenlijk niet zo erg, als je over mijn moeder praat, ik vind het ook wel geil een soort van
eah ja zoiets maar dan anders, want dan was ik op tmf.nl geweestquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:04 schreef MarkyMarkx het volgende:
TS is een kleuter die hoopte dat 16 jarige meisjes gingen posten dat ze naakt slapen, maar nu heeft een Surveillance-Fiets roet in het eten gestrooid
nu pas?quote:
Geen mannelijk, warmbloedig organisme helaas. Een doodgewoon zacht knuffelhondje. Een Border Collie als je nog details wilt.quote:
hahah mooi benaming van vent, border collie foto?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:08 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Geen mannelijk, warmbloedig organisme helaas. Een doodgewoon zacht knuffelhondje. Een Border Collie als je nog details wilt.
Awwwquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:08 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Geen mannelijk, warmbloedig organisme helaas. Een doodgewoon zacht knuffelhondje. Een Border Collie als je nog details wilt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb nu toch een opmerking bohh als ik die post breekt de hel los
donderstraal jij maar gewoon is een entje opquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb nu toch een opmerking bohh als ik die post breekt de hel los
en jij ook, je doet je naam wel eer aan, trouwensquote:
Wat verwacht je in onzquote:Op zaterdag 26 september 2009 18:07 schreef esvw het volgende:
leuk om te weten hoe anderen slapen en wat ze dromen maar mensen beginnen gelijk over je moeder, ze zijn helemaal gestoord, binnen 0,2 seconden een reactie met je moeder hahaha het is om gewoon je verstand te verliezen!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:09 schreef esvw het volgende:
[..]
hahah mooi benaming van vent, border collie foto?
please?quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:11 schreef Snowcold het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een Border Collie. En nee, ik ga geen foto van mn knuffelbeest maken.
een entjequote:Op zaterdag 26 september 2009 18:09 schreef esvw het volgende:
[..]
donderstraal jij maar gewoon is een entje op
ja das waarquote:
mja die opmerking is wel ontopic.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:09 schreef esvw het volgende:
[..]
donderstraal jij maar gewoon is een entje op
Nou, gewoon posten... we zitten tenslotte in ONZ...quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mja die opmerking is wel ontopic.....
![]()
maar dat is te erg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |